Ja, dat is ook mijn leader.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef alors het volgende:
Die leader van gisteren, dat was de mooiste die ze ooit hebben gehad
Jammer dat ie weg moest begin seizoen 10, toen de grote modernisering kwam. Op een gegeven moment ookquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Frey het volgende:
Die scène ook.
Bronkhorst: "Ah meneer Daniël, wat een verrassing! Als dit net zo'n confrontatie wordt als de vorige keer, nou euh..."
Daniël: "Nou daar wil ik het net met u over hebben..."
Bronkhorst: "Als u mij om wil kopen dan moet ik u teleurstellen, ik neem geen steekpenningen aan."
Meesterlijke rechercheur blijft het.
Die was van seizoen 7, vond die van seizoen 6 net ietsje beter, was hetzelfde maar met Arnie en Helen er nog in:quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef alors het volgende:
Die leader van gisteren, dat was de mooiste die ze ooit hebben gehad
Ja vond ik ook, echtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond de flashback van Rik & Anita erg tof om terug te zien.
Ja die was ook geweldig! van mij nag Hero zo in GTSTquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net als Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen (Hero Muller)
Geweldig om zijn naam te horen. Eindelijk eens erkenning. Al was dat fragment nog zo kort en de eigenaars van de DVD-box van seizoen 2 bekend. Maar nu gaf Jack ook eens iets weg over opgroeien bij Herman en werd hun afkomst eens benadrukt. Al waren de eerste flashbacks erg mager (wel mooi dat de Chris Jolles vertolking van Dian getoond werd, ondanks de latere recast).quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef Lucas15 het volgende:
Herman Hogendoorn![]()
Ik hoop dat we meer te zien krijgen.
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, echt
Had zelfs tranen in mijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Hogendoorn het volgende:Dat werd weer eens tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik wil die scene met Daniel in de put nog wel eens zien, of Bowien met Pete Jensens in die container (wolfenklem)
Alstu!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik wil die scene met Daniel in de put nog wel eens zien
Dat waren toch 2 dingen die ik niet meer helemaal verwacht had. Ik hoopte op een glimp van Herman in een of andere scène, maar hij werd gewoon ook nog eens apart besproken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:36 schreef Hogendoorn het volgende:
Geweldig om zijn naam te horen. Eindelijk eens erkenning. Al was dat fragment nog zo kort en de eigenaars van de DVD-box van seizoen 2 bekend. Maar nu gaf Jack ook eens iets weg over opgroeien bij Herman en werd hun afkomst eens benadrukt. Al waren de eerste flashbacks erg mager (wel mooi dat de Chris Jolles vertolking van Dian getoond werd, ondanks de latere recast).![]()
Robert en Laura werden nog krampachtig bij elkaar gehouden door Julian te introduceren, personages als Daniël, Suzanne en Linda werden inhoudloos, Remco was vertrokken, Helen was qua verhaal ook helemaal leeggezogen... Het werd gewoon een heel andere serie, naar mijn mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit was de gtst cast op zijn hoogtepunt begin seizoen 6:
[ afbeelding ]
![]()
Binnen een jaar zag het er radicaal anders uit, Frits dood, Arnie dood, Silvia dood, Helen weg en Stan weg. Het bleef nog vrij aardig tot seizoen 9. Maar je merkte toen toch al dat ze over hun hoogtepunt heen waren, ook qua media-aandacht en kijkcijfers.
Inderdaad. Geweldig dat hij genoemd werd. Zelfs Noud kende zijn naam.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Frey het volgende:
Toch mooi hoe dat ene kleine momentje met Herman het hoogtepunt is van de aflevering.
KWam peter niet een jaar na vertrek terug, toen guusje in het ziekenhuis lag? Toen zat Rik, volgens mij, net een paar maanden in de seriequote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Janine Trix gekend heeft dan moet ze Jack, haar ex echtgenote als baby gekend hebben![]()
Volgens mij was Trix er net uit toen Janine kwam, maar ik kan me vergissen, ze kan zich trouwens dingen herrineren die ze niet eens gezien heeft zoals Karin die Trix aan Frits voorstelt (voor haar tijd).
Morgen hetzelfde met Rik die herrineringen heeft aan Peter Kelder![]()
Maakt voor de rest niet uit, ben allang blij dat we het te zien krijgen, komisch is het wel.
Afgezien vandat er een paar goede acteurs weg gingen, had het natuurlijk ook een beetje met verzadiging te maken, mijn ma en zusje zijn bijv op een bepaald moment gestopt met kijken omdat de verhaallijnen repeteteief waren, en als je dan ook nog series als goudkust en ONM kijkt word het teveel van hetzelfde.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Binnen een jaar zag het er radicaal anders uit, Frits dood, Arnie dood, Silvia dood, Helen weg en Stan weg. Het bleef nog vrij aardig tot seizoen 9. Maar je merkte toen toch al dat ze over hun hoogtepunt heen waren, ook qua media-aandacht en kijkcijfers.
Correctie: jij bent de enige die kan posten. Ik krijg steeds dat mijn comment eerst goedgekeurd moet worden. Ze houden mijn posts gewoon achter.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Lucas15 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zit te spammen op GTST kanaal.
Ik heb ook een reactie geplaatst, verschijnt ook niet. Dat kanaal bestaat simpelweg alleen om het huidige formaat te promoten. Ze willen het doen overkomen als dat de huidige serie beter bevonden wordt, maar ze falen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Correctie: jij bent de enige die kan posten. Ik krijg steeds dat mijn comment eerst goedgekeurd moet worden. Ze houden mijn posts gewoon achter.
Toen heeft Peter alleen Suzanne, Helen, Arthur, Daniël en Arnie opgezocht of ontmoet, voor de rest niemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
KWam peter niet een jaar na vertrek terug, toen guusje in het ziekenhuis lag? Toen zat Rik, volgens mij, net een paar maanden in de serie
Speelde Ludo toen nog niet mee?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit was de gtst cast op zijn hoogtepunt begin seizoen 6:
[ afbeelding ]
![]()
Frits ging in november 1995 dood (seizoen 6), Ludo verscheen in januari 1996 (nog steeds seizoen 6). Het aantreden van Erik de Vogel hield inderdaad verband met het vertrek van Casper van Bohemen. De personages Ludo en Frits hebben echter nooit iets met elkaar te maken gehad en kenden elkaar ook niet.quote:
Ludo was toch al in seizoen 2 of 3 te zien? ookal was het toen niet meer dan een zakenman.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Frits ging in november 1995 dood (seizoen 6), Ludo verscheen in januari 1996 (nog steeds seizoen 6). Het aantreden van Erik de Vogel hield inderdaad verband met het vertrek van Casper van Bohemen. De personages Ludo en Frits hebben echter nooit iets met elkaar te maken gehad en kenden elkaar ook niet.
je lijkt wel de gtst encyclopedie zegquote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Frits ging in november 1995 dood (seizoen 6), Ludo verscheen in januari 1996 (nog steeds seizoen 6). Het aantreden van Erik de Vogel hield inderdaad verband met het vertrek van Casper van Bohemen. De personages Ludo en Frits hebben echter nooit iets met elkaar te maken gehad en kenden elkaar ook niet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Hogendoorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als je die tune bedoelt tijdens zijn flashbacks met Marcus, Nick etc.: die staat ook op de jublieum-dvd, als muziek bij het afscheidsfilmpje van Bas Muijs. In precies dezelfde versie als daarnet in de aflevering.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Frey het volgende:
Oh man, Ludo Tune Extended.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT moet nou op een CD.
Beetje raar om die bij Bas Muijs neer te zetten. Waarom brengen ze deze tunes nou gewoon uit op CD: Goede Tijden Slechte Tijden - The Soundtrack?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je die tune bedoelt tijdens zijn flashbacks met Marcus, Nick etc.: die staat ook op de jublieum-dvd, als muziek bij het afscheidsfilmpje van Bas Muijs. In precies dezelfde versie als daarnet in de aflevering.
Ach, eigenlijk is het niet raar: Erik de Vogel is nog niet vertrokken en Bas Muijs speelde een Sanders-lid.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje raar om die bij Bas Muijs neer te zetten. Waarom brengen ze deze tunes nou gewoon uit op CD: Goede Tijden Slechte Tijden - The Soundtrack?
Jij kon toch die aflevering al op RTL Lounge zien ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Frey het volgende:
Maargoed, deze muziek was echt meesterlijk.![]()
Ik had veel verwacht, maar niet dat ze de Ludo tune onder de flashbacks zouden gooien.![]()
Nou, morgen zien we dus de nieuwe leader. Om 9 uur is hij al te zien op de website.
Ben benieuwd of we morgen ook nog oude beelden krijgen.
Ik ben naar allebei benieuwd. Hopelijk houden ze wel het foto-idee in de leader, anders is GTST ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Frey het volgende:
Maargoed, deze muziek was echt meesterlijk.![]()
Ik had veel verwacht, maar niet dat ze de Ludo tune onder de flashbacks zouden gooien.![]()
Nou, morgen zien we dus de nieuwe leader. Om 9 uur is hij al te zien op de website.
Ben benieuwd of we morgen ook nog oude beelden krijgen.
Dus? Dan had ik het nog niet verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jij kon toch die aflevering al op RTL Lounge zien ?
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef PiraatPiet het volgende:
Nu bij de madiwodovrijdagshow de GTST bitches van de laatste jaren
Dat heeft Noud op z'n geweten, had ie de douchestang maar moeten repareren.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij heeft haar heul nie vermoord.![]()
Noud is de enige die dat kan bevestigen..quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij heeft haar heul nie vermoord.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨het volgende filmpje alleen bekijken als je echt niet kan wachtenHier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!Als iemand een goede MP3 heeft van die tune zonder dialooggesprekken, dan ga ik eens aan de slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨het volgende filmpje alleen bekijken als je echt niet kan wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt wel mee hoor, kijk het alleen al vanaf dat ik kind was en dat soort dingen blijven je toch meer bij denk ik, het maakt meer indruk dus je vergeet het minder snel.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
je lijkt wel de gtst encyclopedie zeg![]()
![]()
![]()
jij weet ook echt alles he
Absoluut onjuist, hij speelt in de serie sinds 1996.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ludo was toch al in seizoen 2 of 3 te zien? ookal was het toen niet meer dan een zakenman.
U vraagt, wij draaien!...............quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe leader staat er op
http://www.rtl.nl/compone(...)0_gtst.avi_plain.xml
Niet op klikken dus als je tot vanavond wil wachten.
Ik vind het nog al eeuh rozengeur en wodka lime achtig . Dat bedoel ik niet positief overig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Het liedje is wel verpest, dat wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, wat hebben ze met het liedje gedaan????? Het lijkt net een kampvuur-song waarbij je de zangeres uit pure wanhoop en ellende het vuur in dauwt!
en nog erger, ik ken hem nu al meezingen![]()
Verpest is nog zacht uitgedrukt! Bert van der Veer zal zich wel gaan afvragen waarom 'zijn' liedje (want hij heeft het 20 jaar geleden geschreven) zo is verneukt door de huidige makers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het liedje is wel verpest, dat wel.
SJEZUS dat hadden ze niet duidelijker rechtstreeks kunnen kopiëren zeg..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef GSMboy het volgende:
Dit is overduidelijk gejat van Kinderen geen Bezwaar
Geniaal!quote:
En wat dacht je van Lucas15? Die zal waarschijnlijk uit zijn dak gaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ben benieuwd wat Hogendoorn daarvan vindt, die zal wel aan de champagne zitten nu,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GSMboy op 01-10-2010 17:14:16 ]
Had dat even in een spoiler gezet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gezang bij de introquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is met stip de slechtste leader ooit en wat een vreselijk jankerig gezang zeg![]()
![]()
Helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ben benieuwd wat Hogendoorn daarvan vindt, die zal wel aan de champagne zitten nu, als ik geen stage liep zou ik met hem meedoen en die aflevering overigens nu gaan kijken, nu wordt het even wachten tot 17.00
Mooi he!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harmsen en Roos mooi eerbetoon dit ...
prikkel oogjes ...
Dit is geen gevalletje broodje poep eten.quote:
mijn ideequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hopelijk is Maxime dood.Maar dat Ludo daar nog is terwijl Amy binnenkomt is niet echt handig.
Ten eerste denk ik niet dat Maxime dood is, ten tweede zal Ludo weer eens alles en iedereen over hem heen krijgen, paar dagen gevangenis, Amy die hem een paar jaar haat, Janine die weer bij hem weggaat, Nina die zich tegen hem keert. Jammer en voorspelbaar ditquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hopelijk is Maxime dood.Maar dat Ludo daar nog is terwijl Amy binnenkomt is niet echt handig.
Vergelijk dat met die uitzending uit 1992: een twist als deze kan zo'n drastische scène redden. Nu is het vaak zo dat er heel langzaam richting een climax wordt gebouwd, die vaak zo dramatisch is dat de gevolgen niet meer te overzien zijn. Meesterplannen en kleine complotten vind je zelden nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De makers zijn erin geslaagd Ludo te verpesten, iemand die als hij tegen wordt gewerkt het meest geraffineerde plan bedenkt en met een triomf keihard terugslaat en er beter van af komt is veranderd in een sukkel die maar schiet als ie zijn emoties even niet onder controle heeft. Dit is niet Ludo-waardig.
De beste sinds seizoen 12 volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Vergelijk dat met die uitzending uit 1992: een twist als deze kan zo'n drastische scène redden. Nu is het vaak zo dat er heel langzaam richting een climax wordt gebouwd, die vaak zo dramatisch is dat de gevolgen niet meer te overzien zijn. Meesterplannen en kleine complotten vind je zelden nog.
Toch blijft dit een goede week in de GTST geschiedenis.
ja, de stilte die daarop volgde was ook echt en niet geacteerd, daar liep realiteit en acteerwerk door elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat ze Wik, Frederique en Guusje achter elkaar lieten zien, de acteurs van de vaste cast die veel te vroeg gestorven zijn (en ja ook Wik was pas in de 60)..
Mooie scene was datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat ze Wik, Frederique en Guusje achter elkaar lieten zien, de acteurs van de vaste cast die veel te vroeg gestorven zijn (en ja ook Wik was pas in de 60)..
Dat het weer hetzelfde liedje wordt zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat Maxime dood is, ten tweede zal Ludo weer eens alles en iedereen over hem heen krijgen, paar dagen gevangenis, Amy die hem een paar jaar haat, Janine die weer bij hem weggaat, Nina die zich tegen hem keert. Jammer en voorspelbaar dit
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ome Willem mag doodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat die Rutger iets van plan was zag je ook al ver van te voren aankomen
Werd toen echt even stil, vooral na het zien van de vrolijke Harmsen met zijn hoedje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Idd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Idd en ik ben wel benieuwd wat precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat die Rutger iets van plan was zag je ook al ver van te voren aankomen
Hij zei: "Het wordt een topscore"...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef MissJ het volgende:
Prachtige aflevering vandaag![]()
Maar... wat denken jullie dat Rutger van plan is met Laura? Ik heb nog werkelijk geen idee.
enne Ludo.. ik weet het, het is een soap en in en soap kan alles, maar dat is toch stom van hem om Maxime neer te knallen, want dan komt Ludo in de bak en kan hij de voogdij over Amy echt voorgoed vergeten. Maar goed, in GTST is alles mogelijk natuurlijk
Inderdaad, snel voordat Amy terug komt. Als Maxime vervolgens nergens te vinden is (beton aan haar voeten in het A'dam-Rijnkanaal ofzo) gaat Amy wel rondzwerfen en komt ze langzamerhand dichter bij Ludo.quote:
aah ja, goed bedacht van je!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hij zei: "Het wordt een topscore"...
Misschien dat hij haar impalmt en vervolgens met al het geld van de Rosenboom vandoor gaat?
Zo ken ik je weer Freyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef Frey het volgende:
De hoogtepunten van deze week op een rij:
Ik wed alleen dat de makers denken dat ze Vincent van Gogh, Harry Mullisch en Serge Gainsbourg hebben verslagen in originaliteit en creativiteitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:38 schreef Liquidist het volgende:
erg jammer van die melodie ja. Het klinkt gewoon nergens naar. Het idee van de leader vind ik erg leuk, maar helaas is de uitwerking wat minder. Het logo vind ik ook niet echt mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Heb je toevallig een MP3 van de ludo-tune?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef Frey het volgende:
De hoogtepunten van deze week op een rij:
Dat kun je wel zeggen, kreeg nog meer afkeer van Maxime dan ik al had toen ze Ludo haarfijn uitlegde hoe ze alles van hem zou afpakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:01 schreef Perico het volgende:
Verder speelt Marjolein Keuning met verve!
Er kwam echt een brok in mijn keel, had zoiets van "Godverdomme, wáárom zijn hun eigenlijk overleden?". Realiteit en fictie liep even door elkaar heen, ik zat hierna eigenlijk te wachten op het feit dat Jette als zichzelf zou gaan praten en Bartho geen Jef maar Bartho zou noemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Werd toen echt even stil, vooral na het zien van de vrolijke Harmsen met zijn hoedje.
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
en maxime overleeft het wel weer
Is het herkenbaar? Ken je zulke vrouwen ook in het echt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, kreeg nog meer afkeer van Maxime dan ik al had toen ze Ludo haarfijn uitlegde hoe ze alles van hem zou afpakken
[i][/Ik denk niet dat Janine nu al bij hem weg zou gaan hoor. Ze zal hem nu JUIST blijven steunenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat het weer hetzelfde liedje wordt zit er wel in ja.
My guess. Rutger will graag goedkop horeca bedrijven opkopen. (dat geslijm tegen over de koning een paar weken geleden over hoe mooi die locatie was en zo) Laura heeft veel vrienden die een goedlopen horeca bedrijf heeft, als je Charlie's mee rekend, EN ze runt zelf het goedlopende Hotel de Rozeboom, een onderdeel van the rozegardenketen. Er is ergens, deze week gezegd dat Laura en haar vrienden in problemen komen door Rutger. Die brief van Bing, die sjors weggooide zou daar ook wel eens mee te maken kunnen hebben!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef MissJ het volgende:
Prachtige aflevering vandaag![]()
Maar... wat denken jullie dat Rutger van plan is met Laura? Ik heb nog werkelijk geen idee.
enne Ludo.. ik weet het, het is een soap en in en soap kan alles, maar dat is toch stom van hem om Maxime neer te knallen, want dan komt Ludo in de bak en kan hij de voogdij over Amy echt voorgoed vergeten. Maar goed, in GTST is alles mogelijk natuurlijk
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh trouwens gister bij Boulevard.
Ik vind het nog steeds erg raar om Ludo los te zien van Erik, dat hij daar als acteur staat en niet Ludo IS...
Originalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:27 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, even een vraagje:
Wie wil de GTSTCourant overnemen?
De huidige bloggers zijn gisteren gestopt en zoeken nu nieuwe bloggers met journalistieke vaardigheden én grote kennis over 20 jaar GTST.
Of ik de blogger van GTSTCourant ben? Nee. Ik zag het - tot mijn grote schrik - vanochtend op de GTSTCourant staan, en aangezien er wordt gevraagd om kennis over 20 jaar GTST, dacht ik: er zullen er vast een aantal rondzwerven op Fok! (Bartolhoven, Frey etc.)quote:
Overigens begreep ik dat niet zo, die beelden in het café. Het moet natuurlijk het echte leven daar voorstellen en op veel momenten zal er niet toevallig een amateurcamera in de buurt zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
Als je deze opnieuw kijkt, dan moet je ook vooral op het scherm letten. Dan zie je nog allemaal oude gezichten.
En 4:17...
Ik snapte het ook niet echt, nee. Wel opvallend is dat toen Laura sprak over degenen die niet meer onder hen zijn, dat er op dat scherm toen shots van Arnie, Rien, Frits, Yasmin etc. voorbijkwamen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens begreep ik dat niet zo, die beelden in het café. Het moet natuurlijk het echte leven daar voorstellen en op veel momenten zal er niet toevallig een amateurcamera in de buurt zijn geweest.![]()
Dat vond ik idd ook vreemd. Hoe lang werkt Jef daar nu helemaal. Pas sinds hij Dorothea ontmoette toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
wat een mooi eerbetoon aan Guusje, Wik en Frederique
een leuke aflevering, maar waarom wordt Jef als De Koning gezien?
dat vond ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
Prachtig! Beiden bedankt.quote:
ja zoiets... dan vind ik Rik toch meer De Koning zegmaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook vreemd. Hoe lang werkt Jef daar nu helemaal. Pas sinds hij Dorothea ontmoette toch?
Nu zo'n 4 á 5 jaar toch?
Omdat de makers de serie eigenlijk maar 4 a 5 jaar kennenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
een leuke aflevering, maar waarom wordt Jef als De Koning gezien?
dat is waar ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 04:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de makers de serie eigenlijk maar 4 a 5 jaar kennen
Lijkt me onzin, ze wisten anders veel van die flashbacks af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de makers de serie eigenlijk maar 4 a 5 jaar kennen
Are you serious?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, ze wisten anders veel van die flashbacks af.
Niet dan? Leg eens uit? Ik ben geen expert ofzo dus misschien heb je gelijk. En Jef is in elk geval voor Noud en Lucas de Koning.quote:
Geen onzin, die schrijvers produceren de verhaallijnen, maar daarnaast heb je nog meer mensen die meewerken aan het totaalplaatje en vormgeven aan de uiteindelijke uitzending (producers en regisseurs). Ik geloof niet (maar het is inderdaad speculeren) dat de schrijvers een erg grote rol hebben gehad in de uitzendingen van afgelopen week, behalve de lopende zaken zoals Lorena en dat gedoe met Ludo-Maxime-Amy.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, ze wisten anders veel van die flashbacks af.
En dat hebben de makers ook, waarschijnlijk hebben ze iemand gecharterd voor die flashbacks en hun er wat scenes om heen laten bedenken. De afgelopen week was ongelooflijk niet-kenmerkend voor de huidige schrijvers.quote:Hoe dan ook, ik ben 19 jaar oud, ben 2 jaar gestopt met kijken. Dat is na de cliffhanger dat Dennis en Rik (?) van het balkon afvielen. De afgelopen 2 jaar heb ik alleen wat fragmentjes gezien zo nu en dan omdat mijn moeder het kijkt. Toch heb ik de afgelopen week GTST gezien voor al die flashbacks. Ik moet zeggen dat ik mensen als Frits nooit heb meegemaakt (begon met kijken tijdens het Stefano/Bowien gedoe) maar het was best vermakelijk. Alleen er zijn zo veel mensen die ik niet ken nu.
quote:Maar ja, volgen ga ik het niet meer, ik mis alleen Ludo nog, vooral nu ik die herkenbare theme van de vorige pagina aan het draaien ben.
Erik de Vogel moet in Amerikaanse series gaan spelen, hij heeft het talent!
Que historie heb je zo als altijd natuurlijk helemaal gelijk.,quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ook nog even de geschiedenis van de Koning, die deed zijn intrede in seizoen 2 en was absoluut niet net opgericht, maar een café die er al jaren stond. Overigens heette het toen "Bodega de Koning" en werd het altijd aangeduid als "De Bodega". In het begin was het absoluut niet in handen van een vast castlid (net als gold voor de Rozeboom), maar waren er verschillende barmannen en eigenaren.
Totdat Rik en Julian, dankzij een flinke sponsoring van AA&F de boel konden overnemen. Julian vertrok toen en Rik was jaren het gezicht van de Koning, totdat hij vast kwam te zitten in Thailand. Daarna was Benjamin het vaste gezicht van de Koning, toen die overleed maakten Ray en Dennis er ruzie over (meest simpele en ondoordachte verhaallijn ooit). Toen Dennis begon te zuipen werd Jef eerst kok en later volledig de eigenaar van de Koning. En dit is ie pas sinds die periode van het moordspel, dat is volgens mij 2006.
Dus Jef was 16 seizoenen lang niet het gezicht van de Koning en 4 seizoen wel, ja hoor "Als je aan Jef denkt, denk je aan de Koning". Nou ik niet dus
Op 1.00, de Koning begin seizoen 2. Overigens een leuke scene tussen Arnie, Peter en Rien. Ook mooi om te zien dat Rien uiteindelijk vaak het onderspit moest delven bij Arnie![]()
Of het nou Rik of Jef (met 1 f) is boeit me niet zoveel, maar ik erger me er aan dat degene die de serie produceren, of dat nu degenen van de website zijn of degenen die de serie maken zijn, gewoon niet weten waar ze het over hebben en maar wat verzinnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Que historie heb je zo als altijd natuurlijk helemaal gelijk.,
Maar ze zochten gewoon een manier om een reden te hebben tot terug blikken en dat is ze in elk geval wel gelukt. Het was logischer achteraf als ze Rik hadden gebruikt voor het jubileum inplaats van Jeff maar ach veel kijkers van nu weten het niet eens en het was een goed excuus.
Je doelt op de terugblikken van bijvoorbeeld Ludo en Jef zelf ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of het nou Rik of Jef (met 1 f) is boeit me niet zoveel, maar ik erger me er aan dat degene die de serie produceren, of dat nu degenen van de website zijn of degenen die de serie maken zijn, gewoon niet weten waar ze het over hebben en maar wat verzinnen.![]()
Het maakt het verleden op de een of andere manier onwerkelijk en nep en dat vind ik jammer als kijker van toen, mede omdat de serie in mijn ogen toen sterker en beter was. Zonder dat verleden zouden mensen als die Jantien en Rohan geen fluit kunnen, er is een basis waar ze verder opbouwen. Die basis zelf aanleggen kunnen ze niet.
Bijvoorbeeld, Linda was vanaf seizoen 4 t/m seizoen 8 een goede, zo niet de beste vriendin van Janine. Toen ze terugkwam waren er nauwelijks scenes tussen die 2. De schrijvers van toen wisten alleen nog dat ze de vriendin van Arnie was en ooit iets met Robert had gehad.
Dat van dat goed excuus snap ik niet helemaal. Alles was gewoon hetzelfde geweest alleen waren de Koning en Jef niet aan elkaar gelinkt. Wat ook niet per se hoefde voor die terugblikken, zie de andere personages.
Klopt, maar voor die terugblikken was die zogenaamde verbintenis tussen Jef en de Koning niet nodig, dat ie er nu toch is vind ik niet erg, maar ik vermeld er wel bij dat het onjuist. Ongeacht of het goed uitkomt of niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je doelt op de terugblikken van bijvoorbeeld Ludo en Jef zelf ?
Maar heel het terugblikken ontstond wel doordat Lucas en Noud met de film bezig gingen.
Het was een gewoon een verhaaltje van niets wat gebruikt werd om iets speciaals te maken voor 20 jaar gtst.
Zo goed als vroeger zal het inderdaad niet meer worden, maar om de zoveel tijd veranderen ze van schrijvers, de vorige keer gebeurde dat na die scene op de boot na Ludo's terugkeer. Het werd toen saaier en saaier en saaier met hier en daar een goede piek tussendoor. Mochten Jantien en Rohan ooit vervangen worden, gooien hun opvolgers het waarschijnlijk weer over een hele andere boeg, daar vestig ik mijn hoop enigzins op.quote:En wat betreft Jantien en Rohan of gewoon de schrijvers heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Die geven af op vroeger maar vergeten ondertussen dat ze zonder het verleden van Gtst niet eens een baan hadden gehad. En dat ze zich alleen maar focussen op nieuwere kijkers. En niet op de oude garde nemen we ze natuurlijk allemaal kwalijk goed voorbeeldje dat van Linda wat jij aanhaalt en zo zijn er altijd nog een paar duizend. Maar weetje het veranderd niet zo veel Gtst van vroeger is het gewoon niet meer en het komt ook steeds verder af te staan van hoe het was. Wat rest voor ons is nostalgisch terug denken en genieten van flashback momenten zo als de afgelopen week,
Ik denk dat wij met een paar fokkers een beter gtst kunnen verzinnen dan wat er nu op de buis is als we de lijn van vroeger hadden willen doorzetten. Maargoed daar gaat het RTL en die schrijvers niet om die zijn al lang blij met hoe het gaat.
Wel jammer vroeger als iemand tegen mij zei soaps ? dat is toch alleen maar die is op die en huwelijke om na een week weer te scheiden en al dat drama ? Vroeger kon ik er fel tegen in gaan en zeggen dat ze ongelijk hadden en dan begon ik over Frits Dian of Later Ludo en het zaken leven gebeuren.
Tegenwoordig kan ik ze helaas alleen maar gelijk geven Gtst is in feiten geworden wat de massa die vaak geen soaps kijkt er van verwacht slappe hap en relatie gezeik.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ook nog even de geschiedenis van de Koning, die deed zijn intrede in seizoen 2 en was absoluut niet net opgericht, maar een café die er al jaren stond. Overigens heette het toen "Bodega de Koning" en werd het altijd aangeduid als "De Bodega". In het begin was het absoluut niet in handen van een vast castlid (net als gold voor de Rozeboom), maar waren er verschillende barmannen en eigenaren.
Totdat Rik en Julian, dankzij een flinke sponsoring van AA&F de boel konden overnemen. Julian vertrok toen en Rik was jaren het gezicht van de Koning, totdat hij vast kwam te zitten in Thailand. Daarna was Benjamin het vaste gezicht van de Koning, toen die overleed maakten Ray en Dennis er ruzie over (meest simpele en ondoordachte verhaallijn ooit). Toen Dennis begon te zuipen werd Jef eerst kok en later volledig de eigenaar van de Koning. En dit is ie pas sinds die periode van het moordspel, dat is volgens mij 2006.
Dus Jef was 16 seizoenen lang niet het gezicht van de Koning en 4 seizoen wel, ja hoor "Als je aan Jef denkt, denk je aan de Koning". Nou ik niet dus
Op 1.00, de Koning begin seizoen 2. Overigens een leuke scene tussen Arnie, Peter en Rien. Ook mooi om te zien dat Rien uiteindelijk vaak het onderspit moest delven bij Arnie![]()
dit is de 2e weekquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Maartel het volgende:
Zo, even niet gekeken en Laura gaat trouwen?? Hoe lang is dit seizoen nou bezig? 3 weken?
Ieuwl jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Die stem van die Fristireclame is volgens mij van die enge Rutger![]()
![]()
Nee man, de vierde week ofzo, het seizoen is begin september gestart.quote:
Ik denk het ook, helaas.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
Ludo aangeklaagd wegens poging tot doodlsag...
Dat betekent dus dat Maxime het heeft overleefd.
Amy heet toch net als haar moeder Isabella Kortenaer? Of mis ik iets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef GSMboy het volgende:
Een paar weetjes: De ondertiteling loopt nog niet gelijk met de nieuwe leader
Maxime woont aan de Batelaan...., waar kennen we de Batelaan van? Ow.... wacht, dat is de echte achternaam van Amy.
De naam van de actrice.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Amy heet toch net als haar moeder Isabella Kortenaer? Of mis ik iets?
HAHA leuk verwoord.. maar iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef Moelie het volgende:
Omg die verhaallijn met Rutger en Laura wordt toch geen bejaarde loverboygedoetje he
Bruni Heinke ziet er nog goed uit, ze al meer dan 12 jaar van de buis, maar het eerste wat ik had is: Helen Helmink overduidelijk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/fotoalbums/20jaargtst.xml
Leuk om ook oude gezichten erbij te zien.
Ik had gehoopt Georgina te zien...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
Het ziet er wel een beetje triest uit allemaal! Geen pers, fans of wat dan ook hahaha...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
oude gezichten, dat zeg je goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
zeker mee eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Inge Ipenburg moet echt terug GTST in.
Het is misschien sneu om jezelf te quoten, maar wat ik dus zei. De schrijvers van GTST zijn zo voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat Ludo gaat zeggen dat Maxime dat pistool op hem richtte, en dat er toen een worsteling is ontstaan en ze zichzelf per ongeluk in haar buik heeft geschoten? Of dat hij probeerde dat wapen te pakken en ze zichzelf in haar buik heeft geschoten?
Hij lult zich er wel uit..
Het klinkt idd nergens naar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind die nieuwe leader echt heel irritant.
Had verwacht dat ze meer van de tekst terug zouden halen, hebben ze juist meer weggehaald. Het klinkt ook gewoon nergens naar..
Ik vind die nieuwe muziek ook raar... er zit weinig melodie in! Bij de leader lijkt het net alsof het beeld af en toe hapert... bij die foto's zeg maar...., alsof het een youtube filmpje is dat niet helemaal goed geladen is ofzo...quote:
Nee bah!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Inge Ipenburg moet echt terug GTST in.
Geen haat tegen Robin, het is echt een leuk meisje in het echt danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ik ken haar niet in het echt, maar ze lacht als een paard.
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef James1988 het volgende:
Terugkomen zal wel voor een saaie verhaallijn met Danny over Sjors en Lana.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.
Heel cliché idd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Dex !!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet. Toen hij er net inkwam was hij nog wel leuk, maar na een tijdje gaan zijn gezichtsuitdrukkingen vervelen.quote:
Hoe vaak dit hier al voorbij is gekomen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is óf "ik moet poepen" of "Ik heb net een banaan gevonden!
"
Sambo Bingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:37 schreef Perico het volgende:
Laura die zich zo snel laat bedonderen..... had dan liever Martijn laten bedriegen door een Nigeriaanse money scammer die hem wil ontmoeten voor Wout-seks maar geen geld heeft voor het ticket.
En die hele Sjors verhaallijn is zo saai en nietszeggend.. met Sambo Bing erbij is hij trouwens nog saaier.
Weer een GTST-icoon van weleer overledenquote:'Antonie Kamerling overleden'
Uitgegeven: 7 oktober 2010 10:13
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 10:18
AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat bevestigt zijn management donderdag tegenover de Telegraaf.
© ANPHet lichaam van de 44-jarige acteur is in de nacht van dinsdag op woensdag gevonden in zijn woning.
Over de omstandigheden rond zijn dood is nog niets bekend, aldus de krant.
Isa Hoes
De acteur laat zijn vrouw Isa Hoes en zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De kleine blonde dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Ja, en zijn pyramidespel (ik neem tenminste aan dat dat is waar hij Laura mee oplicht)...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Rutger komt mn neus uit![]()
wat ziet ie er ook smerig uit met zn plakhaartjes brrrrrrrr......
Nee, dat idee heb ik ook. En dat zal ongetwijfeld weer onderdeel gaan uitmaken van haar wraakplan of zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Maxime, Ludo gaat vergeven(of niet aan gaat geven)
Of ben ik de enige
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=privequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
wtf zo jong ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een GTST-icoon van weleer overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:Is ook bevestigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutbericht weer![]()
http://www.depers.nl/binn(...)rling-overleden.htmlquote:Acteur en zanger Antonie Kamerling is woensdag op 44-jarige leeftijd overleden. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
,,In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ,,Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je een leuke vrouw kinderen en genoeg geld op de bank staan en dan doe je zo iets.
Onbegrijpelijk toch...
Dat is het precies, gezonde mensen zullen dat nooit begrijpen, ik begrijp het zelf ook niet, maar ik weet dat mensen die depressief zijn het inderdaad zo zien (weleens van dichtbij meegemaakt). Maar iets weten en iets kunnen voorstellen zijn 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
En een minder groot GTST gezicht...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
Bob Van Tol, Anton Verweijden uit Goudkust.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een minder groot GTST gezicht...
2005: Bob van Tol (David van Thijn, vader van Annette van Thijn)
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.quote:
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.
Dat was het minste wat ik kon doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.
Wie is de andere dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.
quote:Antonie Kamerling
1966-2010
Lieve Antonie,
Groot was je bijdrage aan de basis van GTST.
Groot is ons verdriet.
Dank voor alles wat je voor ons en de serie hebt betekend.
RTL Nederland en Endemol Nederland
En nee ben hem niet op gaan zoeken, kreeg een linkjequote:Iedereen bedankt voor de steun.. waarschijnlijk aantal weekjes niet op hyves, miss. heel afentoe
vandaag, 11:26
BRON: telegraaf.nl/privequote:Reinout Oerlemans kapot van verdriet dood Antonie Kamerling
van onze redactie
AMSTERDAM - Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling beleefden beiden hun grote doorbraak bij GTST als maatjes Arnie en Peter. Hij is vreselijk aangeslagen door Antonie's overlijden.
Reinout, die sinds GTST altijd goede vrienden is gebleven met Antonie, laat weten: "Het bericht van de zelfmoord van Antonie heeft mij zeer diep getroffen. Ik ben kapot van verdriet. De band die ik met Antonie had was zeer intens en het valt mij onnoemelijk zwaar dat mijn vriend er nu niet meer is."
"Onze vriendschap is begonnen toen ik hem met de audities voor Goede Tijden aan een tafel tussen de 'andere Peters' zag zitten en we eigenlijk meteen met elkaar 'iets' hadden. De gekte van die periode van Goede Tijden heeft ons verder een band voor het leven gegeven - we hebben elkaar de afgelopen twintig jaar niet meer losgelaten. Nog steeds maken we veel grappen over die begintijd; de intense lach van Antonie zal ik zo ontzettend gaan missen."
"Antonie heeft in zijn leven ups en downs gehad maar dit had ik nooit gedacht. Het is moeilijk om te weten wat er exact in iemands hoofd omgaat, maar kennelijk heeft hij deze weg gekozen omdat hij vond dat het 't beste was. Daar kan ik alleen maar in berusten, hoe moeilijk ook. Het moment dat ik zijn familie en Isa vanmorgen in de armen sloot is niet te beschrijven, maar ik ben vooral getroffen door de kracht van Isa. Wat een sterke vrouw. Onze gedachten blijven bij de familie in deze tijd, wat voor mij overblijft zijn twintig jaar aan prachtherinneringen aan mijn kleine, getalenteerde, grillige, lieve, geestige Antonie. Ik mis hem nu al."
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond geen GTST. Aangepaste programmering.
TJa, hij zat snachts vaak op twitter ja, hij liet ook merken dat hij er verslaafd aan was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Perico het volgende:
Het is verschrikkelijk. Ik volgde hem op Twitter, en als je dan leest.. afgewezen voor 7 castings dit jaar, veel nachten wakker om te filosoferen.. maar toch ook veel wat hem bekoorde. Tis verleidelijk om te speculeren, maar je kunt niet weten hoe duister hij zich vanbinnen voelde en wat daarvan de oorzaak was.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lees ik dit dan?
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.
En RTL zegt op de website:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.
quote:RTL Nederland is geschokt na het plotselinge overlijden van acteur Antonie Kamerling. In 1990 brak Antonie door met zijn rol als Peter Kelder in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en speelde hij in diverse televisieseries en films. RTL 4 staat vanavond in ‘RTL Boulevard’ stil bij dit grote verlies. Voor de reguliere uitzending van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ is een In Memoriam ingelast. Op www.gtst.nl kunnen mensen hun medeleven betuigen.
Hier kunt u reageren op dit trieste nieuws.
Dan heb jij een andere Boulevard opstaan, bij mijn versie zeiden ze van niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Liquidist het volgende:
bij RTL Boulevard zeiden ze net dat het gewoon doorgaat
lekker, haribo dropjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef PiraatPiet het volgende:
Haribo is de nieuwe Pringles? Die zie je ook overal ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |