Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.
quote:Antonie Kamerling
1966-2010
Lieve Antonie,
Groot was je bijdrage aan de basis van GTST.
Groot is ons verdriet.
Dank voor alles wat je voor ons en de serie hebt betekend.
RTL Nederland en Endemol Nederland
En nee ben hem niet op gaan zoeken, kreeg een linkjequote:Iedereen bedankt voor de steun.. waarschijnlijk aantal weekjes niet op hyves, miss. heel afentoe
vandaag, 11:26
BRON: telegraaf.nl/privequote:Reinout Oerlemans kapot van verdriet dood Antonie Kamerling
van onze redactie
AMSTERDAM - Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling beleefden beiden hun grote doorbraak bij GTST als maatjes Arnie en Peter. Hij is vreselijk aangeslagen door Antonie's overlijden.
Reinout, die sinds GTST altijd goede vrienden is gebleven met Antonie, laat weten: "Het bericht van de zelfmoord van Antonie heeft mij zeer diep getroffen. Ik ben kapot van verdriet. De band die ik met Antonie had was zeer intens en het valt mij onnoemelijk zwaar dat mijn vriend er nu niet meer is."
"Onze vriendschap is begonnen toen ik hem met de audities voor Goede Tijden aan een tafel tussen de 'andere Peters' zag zitten en we eigenlijk meteen met elkaar 'iets' hadden. De gekte van die periode van Goede Tijden heeft ons verder een band voor het leven gegeven - we hebben elkaar de afgelopen twintig jaar niet meer losgelaten. Nog steeds maken we veel grappen over die begintijd; de intense lach van Antonie zal ik zo ontzettend gaan missen."
"Antonie heeft in zijn leven ups en downs gehad maar dit had ik nooit gedacht. Het is moeilijk om te weten wat er exact in iemands hoofd omgaat, maar kennelijk heeft hij deze weg gekozen omdat hij vond dat het 't beste was. Daar kan ik alleen maar in berusten, hoe moeilijk ook. Het moment dat ik zijn familie en Isa vanmorgen in de armen sloot is niet te beschrijven, maar ik ben vooral getroffen door de kracht van Isa. Wat een sterke vrouw. Onze gedachten blijven bij de familie in deze tijd, wat voor mij overblijft zijn twintig jaar aan prachtherinneringen aan mijn kleine, getalenteerde, grillige, lieve, geestige Antonie. Ik mis hem nu al."
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond geen GTST. Aangepaste programmering.
TJa, hij zat snachts vaak op twitter ja, hij liet ook merken dat hij er verslaafd aan was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Perico het volgende:
Het is verschrikkelijk. Ik volgde hem op Twitter, en als je dan leest.. afgewezen voor 7 castings dit jaar, veel nachten wakker om te filosoferen.. maar toch ook veel wat hem bekoorde. Tis verleidelijk om te speculeren, maar je kunt niet weten hoe duister hij zich vanbinnen voelde en wat daarvan de oorzaak was.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lees ik dit dan?
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.
En RTL zegt op de website:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.
quote:RTL Nederland is geschokt na het plotselinge overlijden van acteur Antonie Kamerling. In 1990 brak Antonie door met zijn rol als Peter Kelder in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en speelde hij in diverse televisieseries en films. RTL 4 staat vanavond in ‘RTL Boulevard’ stil bij dit grote verlies. Voor de reguliere uitzending van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ is een In Memoriam ingelast. Op www.gtst.nl kunnen mensen hun medeleven betuigen.
Hier kunt u reageren op dit trieste nieuws.
Dan heb jij een andere Boulevard opstaan, bij mijn versie zeiden ze van niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Liquidist het volgende:
bij RTL Boulevard zeiden ze net dat het gewoon doorgaat
lekker, haribo dropjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef PiraatPiet het volgende:
Haribo is de nieuwe Pringles? Die zie je ook overal ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |