Amy heet toch net als haar moeder Isabella Kortenaer? Of mis ik iets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:11 schreef GSMboy het volgende:
Een paar weetjes: De ondertiteling loopt nog niet gelijk met de nieuwe leader
Maxime woont aan de Batelaan...., waar kennen we de Batelaan van? Ow.... wacht, dat is de echte achternaam van Amy.
De naam van de actrice.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Amy heet toch net als haar moeder Isabella Kortenaer? Of mis ik iets?
HAHA leuk verwoord.. maar iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef Moelie het volgende:
Omg die verhaallijn met Rutger en Laura wordt toch geen bejaarde loverboygedoetje he
Bruni Heinke ziet er nog goed uit, ze al meer dan 12 jaar van de buis, maar het eerste wat ik had is: Helen Helmink overduidelijk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/fotoalbums/20jaargtst.xml
Leuk om ook oude gezichten erbij te zien.
Ik had gehoopt Georgina te zien...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
Het ziet er wel een beetje triest uit allemaal! Geen pers, fans of wat dan ook hahaha...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
oude gezichten, dat zeg je goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Frey het volgende:
zeker mee eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Inge Ipenburg moet echt terug GTST in.
Het is misschien sneu om jezelf te quoten, maar wat ik dus zei. De schrijvers van GTST zijn zo voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:27 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat Ludo gaat zeggen dat Maxime dat pistool op hem richtte, en dat er toen een worsteling is ontstaan en ze zichzelf per ongeluk in haar buik heeft geschoten? Of dat hij probeerde dat wapen te pakken en ze zichzelf in haar buik heeft geschoten?
Hij lult zich er wel uit..
Het klinkt idd nergens naar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind die nieuwe leader echt heel irritant.
Had verwacht dat ze meer van de tekst terug zouden halen, hebben ze juist meer weggehaald. Het klinkt ook gewoon nergens naar..
Ik vind die nieuwe muziek ook raar... er zit weinig melodie in! Bij de leader lijkt het net alsof het beeld af en toe hapert... bij die foto's zeg maar...., alsof het een youtube filmpje is dat niet helemaal goed geladen is ofzo...quote:
Nee bah!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:47 schreef James1988 het volgende:
Inge Ipenburg moet echt terug GTST in.
Geen haat tegen Robin, het is echt een leuk meisje in het echt danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ik ken haar niet in het echt, maar ze lacht als een paard.
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef James1988 het volgende:
Terugkomen zal wel voor een saaie verhaallijn met Danny over Sjors en Lana.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.
Heel cliché idd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Dex !!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet. Toen hij er net inkwam was hij nog wel leuk, maar na een tijdje gaan zijn gezichtsuitdrukkingen vervelen.quote:
Hoe vaak dit hier al voorbij is gekomen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is óf "ik moet poepen" of "Ik heb net een banaan gevonden!
"
Sambo Bingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:37 schreef Perico het volgende:
Laura die zich zo snel laat bedonderen..... had dan liever Martijn laten bedriegen door een Nigeriaanse money scammer die hem wil ontmoeten voor Wout-seks maar geen geld heeft voor het ticket.
En die hele Sjors verhaallijn is zo saai en nietszeggend.. met Sambo Bing erbij is hij trouwens nog saaier.
Weer een GTST-icoon van weleer overledenquote:'Antonie Kamerling overleden'
Uitgegeven: 7 oktober 2010 10:13
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 10:18
AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat bevestigt zijn management donderdag tegenover de Telegraaf.
© ANPHet lichaam van de 44-jarige acteur is in de nacht van dinsdag op woensdag gevonden in zijn woning.
Over de omstandigheden rond zijn dood is nog niets bekend, aldus de krant.
Isa Hoes
De acteur laat zijn vrouw Isa Hoes en zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De kleine blonde dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Ja, en zijn pyramidespel (ik neem tenminste aan dat dat is waar hij Laura mee oplicht)...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Rutger komt mn neus uit![]()
wat ziet ie er ook smerig uit met zn plakhaartjes brrrrrrrr......
Nee, dat idee heb ik ook. En dat zal ongetwijfeld weer onderdeel gaan uitmaken van haar wraakplan of zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Maxime, Ludo gaat vergeven(of niet aan gaat geven)
Of ben ik de enige
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=privequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
wtf zo jong ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een GTST-icoon van weleer overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:Is ook bevestigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutbericht weer![]()
http://www.depers.nl/binn(...)rling-overleden.htmlquote:Acteur en zanger Antonie Kamerling is woensdag op 44-jarige leeftijd overleden. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
,,In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ,,Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je een leuke vrouw kinderen en genoeg geld op de bank staan en dan doe je zo iets.
Onbegrijpelijk toch...
Dat is het precies, gezonde mensen zullen dat nooit begrijpen, ik begrijp het zelf ook niet, maar ik weet dat mensen die depressief zijn het inderdaad zo zien (weleens van dichtbij meegemaakt). Maar iets weten en iets kunnen voorstellen zijn 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
En een minder groot GTST gezicht...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
Bob Van Tol, Anton Verweijden uit Goudkust.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een minder groot GTST gezicht...
2005: Bob van Tol (David van Thijn, vader van Annette van Thijn)
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.quote:
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.
Dat was het minste wat ik kon doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.
Wie is de andere dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hij en Antonie. Ik heb ook op moeten zoeken dat Antonie in ONM heeft gespeeld.
quote:Antonie Kamerling
1966-2010
Lieve Antonie,
Groot was je bijdrage aan de basis van GTST.
Groot is ons verdriet.
Dank voor alles wat je voor ons en de serie hebt betekend.
RTL Nederland en Endemol Nederland
En nee ben hem niet op gaan zoeken, kreeg een linkjequote:Iedereen bedankt voor de steun.. waarschijnlijk aantal weekjes niet op hyves, miss. heel afentoe
vandaag, 11:26
BRON: telegraaf.nl/privequote:Reinout Oerlemans kapot van verdriet dood Antonie Kamerling
van onze redactie
AMSTERDAM - Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling beleefden beiden hun grote doorbraak bij GTST als maatjes Arnie en Peter. Hij is vreselijk aangeslagen door Antonie's overlijden.
Reinout, die sinds GTST altijd goede vrienden is gebleven met Antonie, laat weten: "Het bericht van de zelfmoord van Antonie heeft mij zeer diep getroffen. Ik ben kapot van verdriet. De band die ik met Antonie had was zeer intens en het valt mij onnoemelijk zwaar dat mijn vriend er nu niet meer is."
"Onze vriendschap is begonnen toen ik hem met de audities voor Goede Tijden aan een tafel tussen de 'andere Peters' zag zitten en we eigenlijk meteen met elkaar 'iets' hadden. De gekte van die periode van Goede Tijden heeft ons verder een band voor het leven gegeven - we hebben elkaar de afgelopen twintig jaar niet meer losgelaten. Nog steeds maken we veel grappen over die begintijd; de intense lach van Antonie zal ik zo ontzettend gaan missen."
"Antonie heeft in zijn leven ups en downs gehad maar dit had ik nooit gedacht. Het is moeilijk om te weten wat er exact in iemands hoofd omgaat, maar kennelijk heeft hij deze weg gekozen omdat hij vond dat het 't beste was. Daar kan ik alleen maar in berusten, hoe moeilijk ook. Het moment dat ik zijn familie en Isa vanmorgen in de armen sloot is niet te beschrijven, maar ik ben vooral getroffen door de kracht van Isa. Wat een sterke vrouw. Onze gedachten blijven bij de familie in deze tijd, wat voor mij overblijft zijn twintig jaar aan prachtherinneringen aan mijn kleine, getalenteerde, grillige, lieve, geestige Antonie. Ik mis hem nu al."
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond geen GTST. Aangepaste programmering.
TJa, hij zat snachts vaak op twitter ja, hij liet ook merken dat hij er verslaafd aan was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Perico het volgende:
Het is verschrikkelijk. Ik volgde hem op Twitter, en als je dan leest.. afgewezen voor 7 castings dit jaar, veel nachten wakker om te filosoferen.. maar toch ook veel wat hem bekoorde. Tis verleidelijk om te speculeren, maar je kunt niet weten hoe duister hij zich vanbinnen voelde en wat daarvan de oorzaak was.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST is er wel vanavond, alleen wordt deze voorafgegaan met een 'in memorian'
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lees ik dit dan?
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik lees anders op verschillende sites dat GTST gewoon doorgaat.
En RTL zegt op de website:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij Editie NL zeiden ze net 1 minuut geleden dat GTST niet door gaat.
quote:RTL Nederland is geschokt na het plotselinge overlijden van acteur Antonie Kamerling. In 1990 brak Antonie door met zijn rol als Peter Kelder in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en speelde hij in diverse televisieseries en films. RTL 4 staat vanavond in ‘RTL Boulevard’ stil bij dit grote verlies. Voor de reguliere uitzending van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ is een In Memoriam ingelast. Op www.gtst.nl kunnen mensen hun medeleven betuigen.
Hier kunt u reageren op dit trieste nieuws.
Dan heb jij een andere Boulevard opstaan, bij mijn versie zeiden ze van niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Liquidist het volgende:
bij RTL Boulevard zeiden ze net dat het gewoon doorgaat
lekker, haribo dropjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef PiraatPiet het volgende:
Haribo is de nieuwe Pringles? Die zie je ook overal ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |