Er kwam echt een brok in mijn keel, had zoiets van "Godverdomme, wáárom zijn hun eigenlijk overleden?". Realiteit en fictie liep even door elkaar heen, ik zat hierna eigenlijk te wachten op het feit dat Jette als zichzelf zou gaan praten en Bartho geen Jef maar Bartho zou noemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Werd toen echt even stil, vooral na het zien van de vrolijke Harmsen met zijn hoedje.
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
en maxime overleeft het wel weer
Is het herkenbaar? Ken je zulke vrouwen ook in het echt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, kreeg nog meer afkeer van Maxime dan ik al had toen ze Ludo haarfijn uitlegde hoe ze alles van hem zou afpakken
[i][/Ik denk niet dat Janine nu al bij hem weg zou gaan hoor. Ze zal hem nu JUIST blijven steunenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat het weer hetzelfde liedje wordt zit er wel in ja.
My guess. Rutger will graag goedkop horeca bedrijven opkopen. (dat geslijm tegen over de koning een paar weken geleden over hoe mooi die locatie was en zo) Laura heeft veel vrienden die een goedlopen horeca bedrijf heeft, als je Charlie's mee rekend, EN ze runt zelf het goedlopende Hotel de Rozeboom, een onderdeel van the rozegardenketen. Er is ergens, deze week gezegd dat Laura en haar vrienden in problemen komen door Rutger. Die brief van Bing, die sjors weggooide zou daar ook wel eens mee te maken kunnen hebben!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef MissJ het volgende:
Prachtige aflevering vandaag![]()
Maar... wat denken jullie dat Rutger van plan is met Laura? Ik heb nog werkelijk geen idee.
enne Ludo.. ik weet het, het is een soap en in en soap kan alles, maar dat is toch stom van hem om Maxime neer te knallen, want dan komt Ludo in de bak en kan hij de voogdij over Amy echt voorgoed vergeten. Maar goed, in GTST is alles mogelijk natuurlijk
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh trouwens gister bij Boulevard.
Ik vind het nog steeds erg raar om Ludo los te zien van Erik, dat hij daar als acteur staat en niet Ludo IS...
Originalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:27 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, even een vraagje:
Wie wil de GTSTCourant overnemen?
De huidige bloggers zijn gisteren gestopt en zoeken nu nieuwe bloggers met journalistieke vaardigheden én grote kennis over 20 jaar GTST.
Of ik de blogger van GTSTCourant ben? Nee. Ik zag het - tot mijn grote schrik - vanochtend op de GTSTCourant staan, en aangezien er wordt gevraagd om kennis over 20 jaar GTST, dacht ik: er zullen er vast een aantal rondzwerven op Fok! (Bartolhoven, Frey etc.)quote:
Overigens begreep ik dat niet zo, die beelden in het café. Het moet natuurlijk het echte leven daar voorstellen en op veel momenten zal er niet toevallig een amateurcamera in de buurt zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Frey het volgende:
Als je deze opnieuw kijkt, dan moet je ook vooral op het scherm letten. Dan zie je nog allemaal oude gezichten.
En 4:17...
Ik snapte het ook niet echt, nee. Wel opvallend is dat toen Laura sprak over degenen die niet meer onder hen zijn, dat er op dat scherm toen shots van Arnie, Rien, Frits, Yasmin etc. voorbijkwamen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens begreep ik dat niet zo, die beelden in het café. Het moet natuurlijk het echte leven daar voorstellen en op veel momenten zal er niet toevallig een amateurcamera in de buurt zijn geweest.![]()
Dat vond ik idd ook vreemd. Hoe lang werkt Jef daar nu helemaal. Pas sinds hij Dorothea ontmoette toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
wat een mooi eerbetoon aan Guusje, Wik en Frederique
een leuke aflevering, maar waarom wordt Jef als De Koning gezien?
dat vond ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef roos85 het volgende:
wat een mooi eerbetoon aan Guusje, Wik en Frederique
Prachtig! Beiden bedankt.quote:
ja zoiets... dan vind ik Rik toch meer De Koning zegmaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook vreemd. Hoe lang werkt Jef daar nu helemaal. Pas sinds hij Dorothea ontmoette toch?
Nu zo'n 4 á 5 jaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |