wtf zo jong ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een GTST-icoon van weleer overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:Is ook bevestigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutbericht weer![]()
http://www.depers.nl/binn(...)rling-overleden.htmlquote:Acteur en zanger Antonie Kamerling is woensdag op 44-jarige leeftijd overleden. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
,,In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ,,Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je een leuke vrouw kinderen en genoeg geld op de bank staan en dan doe je zo iets.
Onbegrijpelijk toch...
Dat is het precies, gezonde mensen zullen dat nooit begrijpen, ik begrijp het zelf ook niet, maar ik weet dat mensen die depressief zijn het inderdaad zo zien (weleens van dichtbij meegemaakt). Maar iets weten en iets kunnen voorstellen zijn 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zelf nooit met depressies oid te maken hebt (gehad) dat je dit je nooit of te nimmer zelf kunt voorstellen hoe dit voor hem gevoeld heeft. Ondanks zijn geweldige vrouw en kinderen, huis, geld, carriere etc etc.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
En een minder groot GTST gezicht...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand het nog: om de 2 jaar verliezen we weer een groot GTST gezicht.
2002: Tom van Beek
2004: Guusje Nederhorst
2006: Frederique Huydts
2008: Wik Jongsma
2010: Antonie Kamerling
Bob Van Tol, Anton Verweijden uit Goudkust.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een minder groot GTST gezicht...
2005: Bob van Tol (David van Thijn, vader van Annette van Thijn)
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.quote:
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had het ook niet kunnen voorzien. Ik heb in elk geval de twee kleine zinnetjes aangepast.
Dat was het minste wat ik kon doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mooi dat je die tekst erbij hebt gezet.
Wie is de andere dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het trieste nieuws over Antonie deed me trouwens denken aan de zelfmoord van acteur Youssef Idilbi in 2008. ONM heeft nu de twijfelachtige 'eer' om twee acteurs te hebben gehad die zelfmoord hebben gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |