Geen haat tegen Robin, het is echt een leuk meisje in het echt danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ik ken haar niet in het echt, maar ze lacht als een paard.
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef James1988 het volgende:
Bing moest er 3 maanden uit ivm de flexwet. En Rikki lijkt wel een paard...
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef James1988 het volgende:
Terugkomen zal wel voor een saaie verhaallijn met Danny over Sjors en Lana.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik wist niet of 'ie terug komt of niet.
Heel cliché idd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bing zal wel terugkomen nét op het moment dat Sjors met Danny staat te zoenen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Dex !!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet. Toen hij er net inkwam was hij nog wel leuk, maar na een tijdje gaan zijn gezichtsuitdrukkingen vervelen.quote:
Hoe vaak dit hier al voorbij is gekomen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is óf "ik moet poepen" of "Ik heb net een banaan gevonden!
"
Sambo Bingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:37 schreef Perico het volgende:
Laura die zich zo snel laat bedonderen..... had dan liever Martijn laten bedriegen door een Nigeriaanse money scammer die hem wil ontmoeten voor Wout-seks maar geen geld heeft voor het ticket.
En die hele Sjors verhaallijn is zo saai en nietszeggend.. met Sambo Bing erbij is hij trouwens nog saaier.
Weer een GTST-icoon van weleer overledenquote:'Antonie Kamerling overleden'
Uitgegeven: 7 oktober 2010 10:13
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 10:18
AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat bevestigt zijn management donderdag tegenover de Telegraaf.
© ANPHet lichaam van de 44-jarige acteur is in de nacht van dinsdag op woensdag gevonden in zijn woning.
Over de omstandigheden rond zijn dood is nog niets bekend, aldus de krant.
Isa Hoes
De acteur laat zijn vrouw Isa Hoes en zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De kleine blonde dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
Ja, en zijn pyramidespel (ik neem tenminste aan dat dat is waar hij Laura mee oplicht)...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Rutger komt mn neus uit![]()
wat ziet ie er ook smerig uit met zn plakhaartjes brrrrrrrr......
Nee, dat idee heb ik ook. En dat zal ongetwijfeld weer onderdeel gaan uitmaken van haar wraakplan of zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Maxime, Ludo gaat vergeven(of niet aan gaat geven)
Of ben ik de enige
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=privequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Antonie Kamerling overleden, dat komt wel even heel hard binnen zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |