dat gezang bij de introquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is met stip de slechtste leader ooit en wat een vreselijk jankerig gezang zeg![]()
![]()
Helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ben benieuwd wat Hogendoorn daarvan vindt, die zal wel aan de champagne zitten nu, als ik geen stage liep zou ik met hem meedoen en die aflevering overigens nu gaan kijken, nu wordt het even wachten tot 17.00
Mooi he!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harmsen en Roos mooi eerbetoon dit ...
prikkel oogjes ...
Dit is geen gevalletje broodje poep eten.quote:
mijn ideequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hopelijk is Maxime dood.Maar dat Ludo daar nog is terwijl Amy binnenkomt is niet echt handig.
Ten eerste denk ik niet dat Maxime dood is, ten tweede zal Ludo weer eens alles en iedereen over hem heen krijgen, paar dagen gevangenis, Amy die hem een paar jaar haat, Janine die weer bij hem weggaat, Nina die zich tegen hem keert. Jammer en voorspelbaar ditquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hopelijk is Maxime dood.Maar dat Ludo daar nog is terwijl Amy binnenkomt is niet echt handig.
Vergelijk dat met die uitzending uit 1992: een twist als deze kan zo'n drastische scène redden. Nu is het vaak zo dat er heel langzaam richting een climax wordt gebouwd, die vaak zo dramatisch is dat de gevolgen niet meer te overzien zijn. Meesterplannen en kleine complotten vind je zelden nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De makers zijn erin geslaagd Ludo te verpesten, iemand die als hij tegen wordt gewerkt het meest geraffineerde plan bedenkt en met een triomf keihard terugslaat en er beter van af komt is veranderd in een sukkel die maar schiet als ie zijn emoties even niet onder controle heeft. Dit is niet Ludo-waardig.
De beste sinds seizoen 12 volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Vergelijk dat met die uitzending uit 1992: een twist als deze kan zo'n drastische scène redden. Nu is het vaak zo dat er heel langzaam richting een climax wordt gebouwd, die vaak zo dramatisch is dat de gevolgen niet meer te overzien zijn. Meesterplannen en kleine complotten vind je zelden nog.
Toch blijft dit een goede week in de GTST geschiedenis.
ja, de stilte die daarop volgde was ook echt en niet geacteerd, daar liep realiteit en acteerwerk door elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat ze Wik, Frederique en Guusje achter elkaar lieten zien, de acteurs van de vaste cast die veel te vroeg gestorven zijn (en ja ook Wik was pas in de 60)..
Mooie scene was datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat ze Wik, Frederique en Guusje achter elkaar lieten zien, de acteurs van de vaste cast die veel te vroeg gestorven zijn (en ja ook Wik was pas in de 60)..
Dat het weer hetzelfde liedje wordt zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat Maxime dood is, ten tweede zal Ludo weer eens alles en iedereen over hem heen krijgen, paar dagen gevangenis, Amy die hem een paar jaar haat, Janine die weer bij hem weggaat, Nina die zich tegen hem keert. Jammer en voorspelbaar dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |