quote:Op donderdag 30 september 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨het volgende filmpje alleen bekijken als je echt niet kan wachtenHier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!Als iemand een goede MP3 heeft van die tune zonder dialooggesprekken, dan ga ik eens aan de slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨het volgende filmpje alleen bekijken als je echt niet kan wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt wel mee hoor, kijk het alleen al vanaf dat ik kind was en dat soort dingen blijven je toch meer bij denk ik, het maakt meer indruk dus je vergeet het minder snel.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
je lijkt wel de gtst encyclopedie zeg![]()
![]()
![]()
jij weet ook echt alles he
Absoluut onjuist, hij speelt in de serie sinds 1996.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ludo was toch al in seizoen 2 of 3 te zien? ookal was het toen niet meer dan een zakenman.
U vraagt, wij draaien!...............quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hier had de Ludo tune ook onder moeten staan!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe leader staat er op
http://www.rtl.nl/compone(...)0_gtst.avi_plain.xml
Niet op klikken dus als je tot vanavond wil wachten.
Ik vind het nog al eeuh rozengeur en wodka lime achtig . Dat bedoel ik niet positief overig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Het liedje is wel verpest, dat wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, wat hebben ze met het liedje gedaan????? Het lijkt net een kampvuur-song waarbij je de zangeres uit pure wanhoop en ellende het vuur in dauwt!
en nog erger, ik ken hem nu al meezingen![]()
Verpest is nog zacht uitgedrukt! Bert van der Veer zal zich wel gaan afvragen waarom 'zijn' liedje (want hij heeft het 20 jaar geleden geschreven) zo is verneukt door de huidige makers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het liedje is wel verpest, dat wel.
SJEZUS dat hadden ze niet duidelijker rechtstreeks kunnen kopiëren zeg..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef GSMboy het volgende:
Dit is overduidelijk gejat van Kinderen geen Bezwaar
Geniaal!quote:
En wat dacht je van Lucas15? Die zal waarschijnlijk uit zijn dak gaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Ben benieuwd wat Hogendoorn daarvan vindt, die zal wel aan de champagne zitten nu,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GSMboy op 01-10-2010 17:14:16 ]
Had dat even in een spoiler gezet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |