je lijkt wel de gtst encyclopedie zegquote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Frits ging in november 1995 dood (seizoen 6), Ludo verscheen in januari 1996 (nog steeds seizoen 6). Het aantreden van Erik de Vogel hield inderdaad verband met het vertrek van Casper van Bohemen. De personages Ludo en Frits hebben echter nooit iets met elkaar te maken gehad en kenden elkaar ook niet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Hogendoorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als je die tune bedoelt tijdens zijn flashbacks met Marcus, Nick etc.: die staat ook op de jublieum-dvd, als muziek bij het afscheidsfilmpje van Bas Muijs. In precies dezelfde versie als daarnet in de aflevering.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Frey het volgende:
Oh man, Ludo Tune Extended.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT moet nou op een CD.
Beetje raar om die bij Bas Muijs neer te zetten. Waarom brengen ze deze tunes nou gewoon uit op CD: Goede Tijden Slechte Tijden - The Soundtrack?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je die tune bedoelt tijdens zijn flashbacks met Marcus, Nick etc.: die staat ook op de jublieum-dvd, als muziek bij het afscheidsfilmpje van Bas Muijs. In precies dezelfde versie als daarnet in de aflevering.
Ach, eigenlijk is het niet raar: Erik de Vogel is nog niet vertrokken en Bas Muijs speelde een Sanders-lid.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje raar om die bij Bas Muijs neer te zetten. Waarom brengen ze deze tunes nou gewoon uit op CD: Goede Tijden Slechte Tijden - The Soundtrack?
Jij kon toch die aflevering al op RTL Lounge zien ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Frey het volgende:
Maargoed, deze muziek was echt meesterlijk.![]()
Ik had veel verwacht, maar niet dat ze de Ludo tune onder de flashbacks zouden gooien.![]()
Nou, morgen zien we dus de nieuwe leader. Om 9 uur is hij al te zien op de website.
Ben benieuwd of we morgen ook nog oude beelden krijgen.
Ik ben naar allebei benieuwd. Hopelijk houden ze wel het foto-idee in de leader, anders is GTST ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Frey het volgende:
Maargoed, deze muziek was echt meesterlijk.![]()
Ik had veel verwacht, maar niet dat ze de Ludo tune onder de flashbacks zouden gooien.![]()
Nou, morgen zien we dus de nieuwe leader. Om 9 uur is hij al te zien op de website.
Ben benieuwd of we morgen ook nog oude beelden krijgen.
Dus? Dan had ik het nog niet verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jij kon toch die aflevering al op RTL Lounge zien ?
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef PiraatPiet het volgende:
Nu bij de madiwodovrijdagshow de GTST bitches van de laatste jaren
Dat heeft Noud op z'n geweten, had ie de douchestang maar moeten repareren.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij heeft haar heul nie vermoord.![]()
Noud is de enige die dat kan bevestigen..quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hij heeft haar heul nie vermoord.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |