html is in smultron geschreven. Soort van notepad++ maar dan voor de mac. En de rest is gewoon photoshop.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Knap dat je het al in html hebt gezet!
Welk programma werk je?
ik versta er geen pepernoot van , van dat latijns.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter dan die met de kleurtjes?
1.5 kilo voor een week is sowieso netjes hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ook gewoon asociaal lopen eten deze week.. vind het uberhaupt knap dat er nog 1.5 kg af is..
Gesliced?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
html is in smultron geschreven. Soort van notepad++ maar dan voor de mac. En de rest is gewoon photoshop.
Als je wel latijns kon ook niet, het is een verzonnen kuttekstje.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik versta er geen pepernoot van , van dat latijns.
De achtergrond is gewoon 1 deel. Een divje voor de tekst en 3 voor de knoppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gesliced?
En met divs in html gezet?
Wat eet je?quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
De achtergrond is gewoon 1 deel. Een divje voor de tekst en 3 voor de knoppen.
nou dan vind ik het juist wel knap , je hebt nu een zelfverzonnen realistisch afgebeelde niet-bestaande taal neergezet.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Als je wel latijns kon ook niet, het is een verzonnen kuttekstje.
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 weekquote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.5 kilo voor een week is sowieso netjes hoor.
Vaak als het er in een keer te snel afgaat, komt het er ook weer makkelijk bij. Je kunt beter rustig afvallen, dan kun je ook wennen aan de nieuwe manier van leven enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 week
Ik heb het niet verzonnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
nou dan vind ik het juist wel knap , je hebt nu een zelfverzonnen realistisch afgebeelde niet-bestaande taal neergezet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kip, champignons en wat roerbakgroenten
Dat is ook gewoon te snel hoor. 1.5 kilo in een week is perfect.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 week
Lorem ipsumquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen.Het is een standaard tekst die gebruikt word als opvulling.
Maak iets in combo met roze.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel nog te kaal, maar wel tof. Zwart is gewoon toch veel makkelijker werken.
Ja, maar dat ging gewoon.. ik heb die laatste week 3 x patat gehad, en 2 x chineesquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon te snel hoor. 1.5 kilo in een week is perfect.
Ja. Roze.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maak iets in combo met roze.
Ok.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Roze.
Maar ipv tekst komen er ook vooral foto's, dus dat maakt het ook al beter.
Ja doei, na 500 en 500 deel 2 komt gewoon 502 hoorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh Mai Kot...
Het is gelukt. Ik heb mijn printer gebruiksklaar gemaakt!
Maar ik wilde al mijn 501's gaan showenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, na 500 en 500 deel 2 komt gewoon 502 hoor
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja wat! Ik ben homo, jeweetzellef!
Ik heb niks tegen homo's hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja wat! Ik ben homo, jeweetzellef!
Als ik iets niet kan of ziek ben, dan zeg ik altijd dat t daardoor komtquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor![]()
Zijn homo's dan niet computervaardig?
wat is nu eigenlijk een port-folio Myraela , en waar gebruik je die voor ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het niet verzonnen.Het is een standaard tekst die gebruikt word als opvulling.
pgrfiatquote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
Dat is om zelfgemaakt werk te laten zien. Verhalen/foto's/tekeningen/filmpjes/designs noem het maar op.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:38 schreef kitao het volgende:
[..]
wat is nu eigenlijk een port-folio Myraela , en waar gebruik je die voor ?
Die zijn gewoon jaloers dat ze zelf zo niet hetenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeggen mun vrienden altijd
ok, maar een standaardtekst is dan toch niet zelfgemaakt ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
Dat is om zelfgemaakt werk te laten zien. Verhalen/foto's/tekeningen/filmpjes/designs noem het maar op.
Nee, die blijft er ook niet staan. Die is alleen maar om te kijken of het tekstvlak wel goed werkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, maar een standaardtekst is dan toch niet zelfgemaakt ?
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Bos lurkt ook
EDIT: hij heeft een berichtje 8er gelaten![]()
en is dit voor je fobo of ergens anders voor ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Nee, die blijft er ook niet staan. Die is alleen maar om te kijken of het tekstvlak wel goed werkt.
Ze mochten maar 200x300 zijn van fokquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, konden ze nog onduidelijker.
Dit wordt gewoon een site opzichzelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
en is dit voor je fobo of ergens anders voor ?
Nee, de hoofd foto mag maar 200x300 zijn. De rest mag wel groter.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze mochten maar 200x300 zijn van fok
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de hoofd foto mag maar 200x300 zijn. De rest mag wel groter.
achterquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Bos lurkt ook
EDIT: hij heeft een berichtje 8er gelaten![]()
Oke, andere keer dan maarquote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen berichtjes op commando.
oh , je gaat je eigen website maken , tof.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
Dit wordt gewoon een site opzichzelf.
Mijn portfolio dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , je gaat je eigen website maken , tof.
wat wordt het onderwerp ?
Succes kerel.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
Tot vanavond Bos.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waar denk je dat dat aan ligt?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Volgens mij snappen we je niet helemaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Ik vind het wel leuk, misschien gaan we er eindelijk eens wat van merken.quote:
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van. Om ons image hoeven we ons niet druk te maken, er zijn altijd nog andere idiote landen; Griekenland, Spanje.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gedrochtsteun, het wordt een bijzondere periode.
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel eens kan slagen voor enkele jaren.
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.
Zo machtsgeil is Maxime wel inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.
Nee, Maxime laat dit niet snel uit zijn handen glippen.
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van.
Tenminste een keer iets interessants hier.quote:
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.
Wilders maak ik me geen zorgen om, die is intelligent genoeg om te weten wanneer hij z'n mond moet houden. De enige zorgen zijn meer het bij elkaar geraapte zooitje dat zijn fractie is. Gelukkig hebben die individueel weinig in te brengen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
Vooral zo blijven denken, dat helpt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
LuvBellaBipsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
Joah en ik jou laatst wiefke.quote:
Koekwaus.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de zuurkoolstampot? Nomnomnom![]()
![]()
Hallotjes![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
HAJEEEquote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Haha.quote:
Tof, molentje of iets anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag een kaartje naar Malaysia gestuurt.
Hehe, de echte Pgr-musthavequote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur bijna altijd de molen van hier![]()
Wil binnenkort eens de markt bezoeken.
Uit welk land?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik bedenk me nu dat ik er weer 2 gehad heb, nu nog wachten tot mijne in Belarus is aangekomen, dan mag ik weer in het doosje grabbelen voor een nieuw koartje
quote:
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige weekquote:
Da's zuidelijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Voor kerstquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Voor kerst misschien
![]()
Heb je al je pakje van crv gekregen?
Hallo met wie?quote:
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige week
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny jaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?
Inchecken dan maar, naamloosquote:
Ha loquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny ja
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
Misschien is dat wel het beste, als het escaleert wil je hier ook niet zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
En toch blijf je hier stekenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.
De overige 5% is duidelijk de moeite waard.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De overige 5% is duidelijk de moeite waard.
Eet smakelijkquote:
Hey hallotjesquote:
Nou is de vraag natuurlijk tot welke groep jij behoort.quote:
Dat is mij meer dan duidelijk hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou is de vraag natuurlijk tot welke groep jij behoort.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mij meer dan duidelijk hoor
Het is nog niet allemaal geregeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Dus, VVD akkoord met het regeerakkoord. Nu het CDA nog.
Officieel nog niet, maar de kans is groot dat de CDA fractie ook achter het regeerakkoord staat. Dan staat er niets meer in de weg en kan het kabinet geformeerd gaan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog niet allemaal geregeld?
Eindelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de kans is groot dat de CDA fractie ook achter het regeerakkoord staat. Dan staat er niets meer in de weg en kan het kabinet geformeerd gaan worden.
Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eindelijk
ik leef wat nieuwsloos momenteel, dus weet niet alles. Daarbij vind ik het hele formatiezaken en dergelijke wat lastig soms te volgen ivm politieke keuzes en redenen en hoe dat hele kabinet werkt enzo
Ja dat is ook helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.
Het is vooral de kiezer die met valse verontwaardiging voor het hele drama zorgt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:04 schreef Rauzer het volgende:
Pisces ff een vraagje, als je straks weer weggaat, kun je dat dan ff duidelijk melden?.
Ging het ook even dacht ik, maar toen was je al weg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
pfft , ik dacht dat het over mij ging.
Als ze geen meerderheid hadden kregen ze er nooit iets doorquote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook helemaal waar natuurlijk
Ik vraag me altijd af... nu een tijd geen kabinet gehad.. dus nu totaal geen beslisisngen gemaakt? (nee die worden wel gemaakt)
je krijgt drie partijen met andere ideeen.. hebben een meerderheid, beslissen nu al wat ze gaan beslissen (oke de hoofdlijnen maar toch) en straks gaan ze ideeen in de kamer bespreken.. en dan heb je de oppositie.. en die kunnen er eig niks meer aan doen, wantja meerderheid kamer heeft al besloten. of toch wel? maar waarvoor heb je dan die meerderheid nodig?
Dat soort vage dingen snap ik nog niet helemaal
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
pfft , ik dacht dat het over mij ging.
Maar dan zou ik zeggen.. dat ze gewoon voor de verkiezingen dergelijke zaken al zouden moeten bespreken met elkaar. De mogelijke opties doornemen zodat de kijker ook weet wat er precies doorheen komtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze geen meerderheid hadden kregen ze er nooit iets door.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Rauzer het volgende:
pgr, waarom gebruik jij geen quickquote?
Dat doen ze dus, dat heet het regeerakkoord. Maar er komen tijdens de regeringsperiode natuurlijk ook altijd zaken aan bod die je niet van te voren kunt bespreken. Geloof het of niet, ze doen daadwerkelijk wat in Den Haag.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zou ik zeggen.. dat ze gewoon voor de verkiezingen dergelijke zaken al zouden moeten bespreken met elkaar. De mogelijke opties doornemen zodat de kijker ook weet wat er precies doorheen komt
Maarja daardoor krijg je dus eig alle belangrijke/grote zaken dat die nu al bekend zijn dus. Dan vraag ik mij af waarom dat nog zo lang in de kamer bespreken en alles![]()
maargoed, dat heeft wss met details enzo te maken hehe
Op het blauwe quote-knopje drukken. Komt het bericht onder in je scherm te staan ipv dat je een nieuwe pagina moet inladen. Kan zijn dat je het in je opties aan moet zetten (gebruuik quick-quote --> Ja.)quote:
Ow dat geloof ik absoluut.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doen ze dus, dat heet het regeerakkoord. Maar er komen tijdens de regeringsperiode natuurlijk ook altijd zaken aan bod die je niet van te voren kunt bespreken. Geloof het of niet, ze doen daadwerkelijk wat in Den Haag.
je wil mij ook niet meemaken op dat vlak geloof ik , ik ben er ook iets te fanatiek ingedoken op NWS , Pol en FP.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Wel grappig eigenlijk, dooddoener en dan mijn nickname.![]()
Fanatiek zijn is niets mis mee, je moet alleen andere mensen niet gaan uitschelden of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef kitao het volgende:
[..]
je wil mij ook niet meemaken op dat vlak geloof ik , ik ben er ook iets te fanatiek ingedoken op NWS , Pol en FP.
Daar werd ik niet echt populair mee.
(is ook een gebrek aan communicatie van mijn kant , ik weet t )
Er gaat een wereld voor me open!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Op het blauwe quote-knopje drukken. Komt het bericht onder in je scherm te staan ipv dat je een nieuwe pagina moet inladen. Kan zijn dat je het in je opties aan moet zetten (gebruuik quick-quote --> Ja.)
En dat is het moeilijke. Daarom vergaderen ze elke dag.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik absoluut.![]()
Maar wat je niet van te voren kunt bespreken, dat staat dus niet op het akkoord en dan krijg je toch alsnog geen meerderheid (want elke partij kiest dan toch voor zijn eigen ideeen?
Handig hequote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open!
Dat gebeurd de laatste tijd wel vaker he...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open!
Nee, een woknok is nog niet voor me open gegaanquote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurd de laatste tijd wel vaker he...
Op je kitten?quote:
Deze zal ik laten schieten.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurd de laatste tijd wel vaker he...
Blijven oefenen...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een woknok is nog niet voor me open gegaan
Hey tutquote:
Nee 2 wekenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally
De kitten?
Krijg je 'm volgende week?
veilig hoekje opgezocht , zie ik me daar ineens een verrassing voor me :quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging het ook even dacht ik, maar toen was je al weg ofzo
Om jou nog een kus te gevenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, wil ik net weg gaan komt Kally ineens binnenstormen.
Leeeeukquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey tut![]()
Ja net geweest, hij is te lief en schattig![]()
[..]
Nee 2 weken
Straks gaan mensen nog denken dat ik je zoon ben...quote:
Ja zal hem zo postenquote:
Blijven oefenenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou het haast niet zeggen maar ik kan Nederlands
En ik zeg 'Blijven oefenen...'
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat ik je zoon ben...
POESCHKAquote:
Grapje tochquote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik mag wat ouder zijn maar ben geen fossiel
Ja die heeft het google'en goed onder de kniequote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
iPat is trouwens wel een eckte triviabaas,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja jaquote:
quote:
quote:blij·ven zelfst ww; bleef, i gebleven 1 standhouden 2 volharden bij een mening: ik blijf erbij dat je ongelijk hebt 3 niet naar een andere plaats gaan 4 over zijn; resteren 5 zich bevinden: waar blijft Jan toch? 6 eindigen: waar was ik ook weer gebleven?; het bleef bij een waarschuwing
quote:oe·fe·nen oefende, h geoefend 1 voortdurend met iets bezig zijn; bekwaam maken door herhalen: kinderen ~ in het lezen; het geheugen ~ 2 betrachten, tonen: geduld ~
Dat is lastig , vooral op Nws , daar is het bijna een sport om tot op het randje van het toelaatbare mensen , aan welke kant ze dan ook staan , te raken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fanatiek zijn is niets mis mee, je moet alleen andere mensen niet gaan uitschelden of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Ach mij kennen jullie al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft-ie echt van die blauwe ogen![]()
Nog wel een beetje maar ze waren blauwer, dus ben benieuwd wat het wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie echt van die blauwe ogen
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Ach mij kennen jullie al
Wat een dropje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Maar zo lief kleinquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie echt van die blauwe ogen
Dat was ook een leuke naam geweestquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog wel een beetje maar ze waren blauwer, dus ben benieuwd wat het wordt
Nu nog welquote:
Ja ik ookquote:
Groot zijn ze ook liefquote:
Ik zag iets anders.quote:
3 varkens?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag niet, Benny verwijdert hem!
Goh, wat vreemd he.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik had hem ook al gepost, en binnen 1 sec was hij weg
Indeedquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat hebben mensen hier een dirty mind zeg.
Nee, het viel mee.quote:
Stout bier.quote:
O ik heb hem misschien net voor het weekend dat je hier slaapt haha, kun je kroelenquote:
Oooooh, dat zou echt super zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb hem misschien net voor het weekend dat je hier slaapt haha, kun je kroelen
Hey!quote:
Hoi.quote:
quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
Oeh leuk ontvangst.. Alles goed hier?
Prachtige tekst.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Zeroku het volgende:
"ze moeten me maar nemen zoals ik ben, zo niet, dan word ik wel door iemand anders genomen"
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Zeroku het volgende:
"ze moeten me maar nemen zoals ik ben, zo niet, dan word ik wel door iemand anders genomen"
Weet ik.quote:
Van wie?quote:
Anonieme bron.quote:
Dan moet het Barbie wel zijn.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij ben toch een nieuweling hier in TAL
Ja, of niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, Zeroku kijkt oh oh cherso.
Mwah maar nie van IDO en XFAquote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idols Xfactor.quote:
Dat je Deceit nieuw noemtquote:
Ik ben eerder geregistreert hoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je Deceit nieuw noemt![]()
Die draait al wat langer mee dan jij hoor
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben eerder geregistreert hoor!
En dan post je in TAL?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die programma's interesseren me geen bal
Wat?quote:
Lief hequote:
Barbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die programma's interesseren me geen bal
Vraag maar aan je mamaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |