quote:
quote:blij·ven zelfst ww; bleef, i gebleven 1 standhouden 2 volharden bij een mening: ik blijf erbij dat je ongelijk hebt 3 niet naar een andere plaats gaan 4 over zijn; resteren 5 zich bevinden: waar blijft Jan toch? 6 eindigen: waar was ik ook weer gebleven?; het bleef bij een waarschuwing
quote:oe·fe·nen oefende, h geoefend 1 voortdurend met iets bezig zijn; bekwaam maken door herhalen: kinderen ~ in het lezen; het geheugen ~ 2 betrachten, tonen: geduld ~
Dat is lastig , vooral op Nws , daar is het bijna een sport om tot op het randje van het toelaatbare mensen , aan welke kant ze dan ook staan , te raken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fanatiek zijn is niets mis mee, je moet alleen andere mensen niet gaan uitschelden of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Ach mij kennen jullie al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft-ie echt van die blauwe ogen![]()
Nog wel een beetje maar ze waren blauwer, dus ben benieuwd wat het wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie echt van die blauwe ogen
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Ach mij kennen jullie al
Wat een dropje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Maar zo lief kleinquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie echt van die blauwe ogen
Dat was ook een leuke naam geweestquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog wel een beetje maar ze waren blauwer, dus ben benieuwd wat het wordt
Nu nog welquote:
Ja ik ookquote:
Groot zijn ze ook liefquote:
Ik zag iets anders.quote:
3 varkens?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag niet, Benny verwijdert hem!
Goh, wat vreemd he.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik had hem ook al gepost, en binnen 1 sec was hij weg
Indeedquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat hebben mensen hier een dirty mind zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |