Mijn portfolio dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , je gaat je eigen website maken , tof.
wat wordt het onderwerp ?
Succes kerel.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
Tot vanavond Bos.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waar denk je dat dat aan ligt?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Volgens mij snappen we je niet helemaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Ik vind het wel leuk, misschien gaan we er eindelijk eens wat van merken.quote:
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van. Om ons image hoeven we ons niet druk te maken, er zijn altijd nog andere idiote landen; Griekenland, Spanje.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gedrochtsteun, het wordt een bijzondere periode.
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel eens kan slagen voor enkele jaren.
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.
Zo machtsgeil is Maxime wel inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.
Nee, Maxime laat dit niet snel uit zijn handen glippen.
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van.
Tenminste een keer iets interessants hier.quote:
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.
Wilders maak ik me geen zorgen om, die is intelligent genoeg om te weten wanneer hij z'n mond moet houden. De enige zorgen zijn meer het bij elkaar geraapte zooitje dat zijn fractie is. Gelukkig hebben die individueel weinig in te brengen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
Vooral zo blijven denken, dat helpt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
LuvBellaBipsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
Joah en ik jou laatst wiefke.quote:
Koekwaus.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de zuurkoolstampot? Nomnomnom![]()
![]()
Hallotjes![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
HAJEEEquote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Haha.quote:
Tof, molentje of iets anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag een kaartje naar Malaysia gestuurt.
Hehe, de echte Pgr-musthavequote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur bijna altijd de molen van hier![]()
Wil binnenkort eens de markt bezoeken.
Uit welk land?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik bedenk me nu dat ik er weer 2 gehad heb, nu nog wachten tot mijne in Belarus is aangekomen, dan mag ik weer in het doosje grabbelen voor een nieuw koartje
quote:
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige weekquote:
Da's zuidelijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Voor kerstquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Voor kerst misschien
![]()
Heb je al je pakje van crv gekregen?
Hallo met wie?quote:
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige week
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny jaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?
Inchecken dan maar, naamloosquote:
Ha loquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny ja
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
Misschien is dat wel het beste, als het escaleert wil je hier ook niet zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
En toch blijf je hier stekenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |