Wilders maak ik me geen zorgen om, die is intelligent genoeg om te weten wanneer hij z'n mond moet houden. De enige zorgen zijn meer het bij elkaar geraapte zooitje dat zijn fractie is. Gelukkig hebben die individueel weinig in te brengen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
Vooral zo blijven denken, dat helpt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het allemaal maar gezeik, en er komt toch nooit wat van terecht.
LuvBellaBipsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
Joah en ik jou laatst wiefke.quote:
Koekwaus.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de zuurkoolstampot? Nomnomnom![]()
![]()
Hallotjes![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, door die instelling zal er inderdaad nooit iets van terecht komen.
HAJEEEquote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Haha.quote:
Tof, molentje of iets anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb vandaag een kaartje naar Malaysia gestuurt.
Hehe, de echte Pgr-musthavequote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur bijna altijd de molen van hier![]()
Wil binnenkort eens de markt bezoeken.
Uit welk land?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik bedenk me nu dat ik er weer 2 gehad heb, nu nog wachten tot mijne in Belarus is aangekomen, dan mag ik weer in het doosje grabbelen voor een nieuw koartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |