quote:
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige weekquote:
Da's zuidelijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds meer in het Zuidelijke en zulks. Hajee
Voor kerstquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Voor kerst misschien
![]()
Heb je al je pakje van crv gekregen?
Hallo met wie?quote:
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die uit Taiwan met 2 panda's gister en die uit Italia vorige week
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny jaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die uit Taiwan heb ik nog niet gezien, en die uit Italie was van die oma?
Inchecken dan maar, naamloosquote:
Ha loquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zal straks ff de panda's op de kiek zetten. En granny ja
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het niveau hier fluctueert van ONZ tot W&T.Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar de reacties hebben wel 'geholpen'. . de discussie over politiek is nu afgelopen
Misschien is dat wel het beste, als het escaleert wil je hier ook niet zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ben ik wel gewend. Alleen wel jammer dat dergelijke discussies (ongeacht of ik het zelf interessant vind) zo snel al de kop in worden gedrukt.
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal. Is er een discussie of iets dergelijks op gang, komt er iemand zeggen dat het niet zo serieus moet, of dat het saai is, of een andere dooddoener.
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We hebben allemaal een andere defnitie van 'discussie'.
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt wat ik bedoel. Politiek wordt hier gewoon niet gewaardeerd.
En toch blijf je hier stekenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik waardeer 95% van wat hier gepost wordt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |