Soft spoken with a broken jawquote:
Volgens mij kun je de maan niet eens lopend bereiken, net als texel dat lukt ook niet alleen met de voet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's te ver, dan zou ik ander vervoer kiezen
Detailsquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de maan niet eens lopend bereiken, net als texel dat lukt ook niet alleen met de voet.
Ik moest goolgen terwijl de laatste zin wel herkenbaar had moeten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soft spoken with a broken jaw
Step outside but not to brawl
Autumn’s sweet we call it fall
I’ll make it to the moon if I have to crawl and
With the birds I’ll share
This lonely view
Tien punten wie de lyrics goed heeft.
Haha.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest goolgen terwijl de laatste zin wel herkenbaar had moeten zijn
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha.Ja als je er geen muziek onder hoort is het altijd wel anders.
Ja, en geen idee waarvan...quote:
Das balen, misschien drukke weken gehad, waarvan je nu "de rekening gepresenteerd" krijgt?quote:
Draadloos?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
leuk zo'n router achter 2 muren verder , vandaag heb ik al 3 keer opnieuw moeten verbinden.
Ja, ik denk het welquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das balen, misschien drukke weken gehad, waarvan je nu "de rekening gepresenteerd" krijgt?
Lekker relaxen als daar de mogelijkheid voor is.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik denk het welMaar ik kan daar nooit zo goed tegen, dat ik het niet zeker weet
Ik had gister ook een dipdagje, dat helpt ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een moe dagje heeft iedereen wel eens.
Ik weet niet beter..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een moe dagje heeft iedereen wel eens.
Dat kan inderdaad best wel helpen. Een keer naar de sauna ofzo of in bad als je die 1 hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker relaxen als daar de mogelijkheid voor is.
Das balen, ik heb ook draadloos en vooralsnog geen probleem mee ondervonden ook al staat de router in de meterkast en zit ik op de eerste etage met de deur dicht.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , valt om de zoveel tijd gewoon ineens zomaar weg.
t valt mee , mn toegangscode blijft staan dus ik hoef niet eerst mappen te openen om weer een password te vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das balen, ik heb ook draadloos en vooralsnog geen probleem mee ondervonden ook al staat de router in de meterkast en zit ik op de eerste etage met de deur dicht.
Nee dat heb ik nietquote:
HOIN.quote:
Nou, zo lekker warm is de zee niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O.Je woont wel dicht bij zee. Ik vind de vergissing niet vreemd.
Die warmte neem jij dan mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zo lekker warm is de zee niet hoor
Fokking lekker.quote:
Wat vroeg dan normaal gesprokenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga maar eens wat eten maken.Huisgenoot eet vandaag niet thuis, dus het hoeft niet per se om 16.45 (wat normaal wel is), maar toch ik moet om ca 18.10 weg en wil me ook nog fatsoeneren (scheren en zo)
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, mijn lievelingseten.![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind dat ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO heerlijkquote:
Ja., maar dat vind ik wel fijn. Ben dat van huis uit gewend. Toen aten we ook meestal rond 17.00 uur aangezien Ma om 18.00 uur met werken moest beginnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat vroeg dan normaal gesproken?
Maakt niet uit, het is altijd lekker. Ik eet het wel eens 's nachts.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind dat ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO heerlijkIk heb toen ik nog studeerde het wel als ontbijt gegeten
Je hebt het denk ik nooit op z'n lekkerst gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef Rauzer het volgende:
He bah zuurkool, dat vind ik dus echt niet te pruimen he!
Het lekkerste vond ik 't rauw als salade een keer in Duitsland, ik had niet eens door dat het zuurkool was toen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik nooit op z'n lekkerst gehad.
ik heb karbo , aardappels en groene bonen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe niet aan kruidnagelen
Gewoon, zuurkool, aardappel, spek, worst en jus
Ah, ok bedankt!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef kitao het volgende:
[..]
crv was hier pas nog , die zit nu te onderhandelen met zn baas.
Ja, je kan zelf toch ook zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok bedankt!
In tegenstelling tot Rauzer
Ik vergeet dat ook vaak hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hebben ze zich nou weer niet afgemeld?
Idem.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe niet aan kruidnagelen
Gewoon, zuurkool, aardappel, spek, worst en jus
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor
Vissticks vind ik ook lekker, maar ik eet ze nooit bij zuurkool!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem.Soms ook visstick en hachee.
Het hoeft ook helemaal niet, alleen raakt pgrferrari daar altijd van slag van.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor
mij ook , er staat ook een kruisje door mn poppetje.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.
Ik ook vaak niet. Anders is het zo definitief.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hacheeeeeeee.Ik mis pisces nu ook.
Snap ik, maar ik deed met je meequote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet, alleen raakt pgrferrari daar altijd van slag van.
Dat is andersquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Moet je eens proberen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vissticks vind ik ook lekker, maar ik eet ze nooit bij zuurkool!
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter dan die met de kleurtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |