quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het tweede deel van het 500ste topic.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het tweede deel van het 500ste topic.
Ja Belsen was het , geloof ik , want het is inmiddels 10 maanden geleden ofzoiets.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
MUZ FB & FAQ - Crazy little thing called FOK!
Tadaaaa
nou , omdat ik het leuk vind om verschillende soorten muziek te leren kennen en omdat iedereen zijn eigen smaak linkt kom ik veel goede muziek tegen die je op de radio niet zo snel zult horen.quote:
Kijk, dan zit je er goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , omdat ik het leuk vind om verschillende soorten muziek te leren kennen en omdat iedereen zijn eigen smaak linkt kom ik veel goede muziek tegen die je op de radio niet zo snel zult horen.
bovendien heb ik er nu beeld bij en dat geeft toch een extraatje.
500quote:
Zou wel verstandig zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Miauw nog een paar dagen doorgaat zonder Fok.
het is weer cuecumbertimequote:
quote:
Waar heb ik dat wel dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt een pokemonhoofd?
Ja, maar ook zijn nieuwe laptop en muis afgeven.quote:
Ah ga je weer op zijn laptop zittenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ga je weer op zijn laptop zitten
Hall Tomboquote:
is de schoggi er nog niet ?quote:
Speel jij altijd met ballen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets zag een vriendin van mij onlangs.. moest ze gelijk aan mij denken
[ afbeelding ]
Heeft Cue wat met je naam te maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets zag een vriendin van mij onlangs.. moest ze gelijk aan mij denken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[TAL SC #500] Hiephoi riep Nijn, wat fijn om in 500 te zijn
Daar zeg ik natuurlijk niks overquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speel jij altijd met ballen dan?
Nee, is puur een nick, met een klein beetje achtergrond. Maar is gewoon blijven steken door de jaren heenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Cue wat met je naam te maken?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[TAL SC #500] Hiephoi riep Nijn, wat fijn om in 500 te zijn
Hij past niet door de brieven bus he dus.....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Postbode is altijd laat.
Het is z'on sloom broekie.
Niet er doorheen nee, maar wel erinquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
Hij past niet door de brieven bus he dus.....
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, is puur een nick, met een klein beetje achtergrond. Maar is gewoon blijven steken door de jaren heen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef crv het volgende:
![]()
Cue heeft niks met komkommers te maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is zeker 5 cm dik, Althans toen ik hem afgaf hierquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet er doorheen nee, maar wel erin
waarom staat er dan Cuecumbergirlquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue heeft niks met komkommers te maken!
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat Cue wel wat met komkommers had
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef kitao het volgende:
O ja ,en je weet ook meteen wie de clip maakte en met een druk op het knopje staat die meteen opgeslagen.
![]()
Dat is met een radio niet het geval , is bijna steeds 100% zonder 'aftiteling'.
(ook al hebben ze playlists)
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Schilt ze jou komkommer ook altijd crv?
Ze kan hem toch posten?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
niet dat ik weet.![]()
Waarschijnlijk te ver weg
Cue kan mijn komkommer helemaal niet postenquote:
Ja wij ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Cue_ het volgende:
![]()
echt jongens.. ik doel op ECHTE komkommers!!
ik zie er maar eén : mss Cue_quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
wij zijn alweer 5 onderwerpen verder hoor Kit
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, ik ga.
Het is toch komkomertijd
Houdoe.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
Die komkommertjes van jullie stellen vast weinig voor
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, ik ga.
Het is toch komkomertijd
Houdoe.
Nee hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
Aanname.
En zie je jij hebt het over andere komkommers dan ik
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef kitao het volgende:
Hoe is het met je Braziliaanse liefde Cue_ ?
Die heb ik niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef kitao het volgende:
Hoe is het met je Braziliaanse liefde Cue_ ?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef kitao het volgende:
[..]
jaja , zo hou je het spannend hè ?
Mijn nieuwe, allochtone, alleenstaande moeder huisvrouw zonder auto onderbuurvrouw moest even iemand hebben om het laminaat wat over was even terug te brengen naar de bouwmarkt. En daar ben ik dan niet te beroerd voor.quote:
ach zomaar, laat maar gaan als je er niet meer over wilt vertellen , maar naar aanleiding van je posts gisteren zat het je nogal hoog.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
waar haal je het vandaag dat ik die zou hebben dan?
Lotus heeft een vriend die in brazilie (dacht ik) zit/zatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ach zomaar, laat maar gaan als je er niet meer over wilt vertellen , maar naar aanleiding van je posts gisteren zat het je nogal hoog.
(een beetje dan althans)
Wat lief van jequote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn nieuwe, allochtone, alleenstaande moeder huisvrouw zonder auto onderbuurvrouw moest even iemand hebben om het laminaat wat over was even terug te brengen naar de bouwmarkt. En daar ben ik dan niet te beroerd voor.
Menneke?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vind ze jou nu vast een echt aardig menneke
Jij plaatste toch die liefdesverklaring van een aanbidder ?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lotus heeft een vriend die in brazilie (dacht ik) zit/zat
Dat was ik niet
Lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Free wifi
We vliegen gewoon vanavond en ben vannacht thuis
Lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu heerlijke chocoladetaart eten
ik plaatste het ja.. maar als je goed gelezen had.. stond erin "lotuss ik hou van jou"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij plaatste toch die liefdesverklaring van een aanbidder ?
Netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij. Na lang blessureleed heb ik 40 minuten aan een stuk hardgelopen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij. Na lang blessureleed heb ik 40 minuten aan een stuk hardgelopen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik plaatste het ja.. maar als je goed gelezen had.. stond erin "lotuss ik hou van jou"
Die vlucht had vorige week 1,5 uur vertraging.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan zwemmen, tot morgen
Of eerder, geen idee of we vertraging hebben
Vlucht HV 0678 vanuit Tenerife.
Verwachte aankomst 10 over 2 of 1? Geen idee
Valt best mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal is het hier toch drukker?
Wat is er veel veranderd in 2 weken
Ik reken ook op vertragingquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Die vlucht had vorige week 1,5 uur vertraging.
Moest er mensen van ophalen.
Ik hoop dat me 10 flessen drank heel aankomenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier nog de laatste uren c_a en een goede terugvlucht toegewenst!
ook mijn inspiratie is niet oneindig.quote:
Haha, moest je kleren achterlaten vanwege het gewicht?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat me 10 flessen drank heel aankomen
een beetje gelijk heeft ze wel , het gaat niet echt snel meer nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, moest je kleren achterlaten vanwege het gewicht?
edit: leest ze natuurlijk niet meer.
mij ookt niet zo hoor, kan ik mooi wat bijluisteren op dat andere topic waar ik nog een postje of 50 achterloop.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het een beetje gehad allemaal
Kusje Bennyquote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
Blij weer terug te zijn.quote:
ik zou meteen alles veilig stellen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef crv het volgende:
Rare dag vandaag![]()
Mijn baas wil om 1630 een meeting maar wil niet zeggen waarover
Allang gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou meteen alles veilig stellen.
(ben zelf enigzins paranoïa aangelegd wat dat betreft
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
haha , doet me denken aan die programmeur die ik eens tegenkwam.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
Allang gedaan.
Hoef enkel nog de delete knop te drukken
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
ik ook , ik ben fysiek versleten.
vandaag wordt weer zo'n dag van absoluut niets doen terwijl vrouwlief de bitter weinig centjes binnen gaat halen als afwasser.
*pakt touw*
Bennyquote:
Ik delete enkel alles op mijn laptop, grootste probleem voor hun is dan mijn contacten en mijn knowledge base.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef kitao het volgende:
[..]
haha , doet me denken aan die programmeur die ik eens tegenkwam.
die kreeg steeds kritiek dat het allemaal zo lang duurde , op een gegeven moment werd die het zat , pakte zn koffertje en wiste voor een maand besturingsprogramma's.
goeiedag voor de 4e keerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?![]()
Goedemiddag allen!
Goeie vraag...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny![]()
Wanneer gaan we trouwen?
Het was even afkicken, maar wel lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe was je 48 uur aan bezinning Bella?
feessieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Kan niet wachten, dus ehm.... Snel?
heb je nu alweer een ban gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het was even afkicken, maar wel lekker.
tnx voor je interesse tombolafan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?![]()
Goedemiddag allen!
Het is gewoon soms zo aanlokkelijk om een nbtopic vol te spammen als er toch geen mod aanwezig is.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
heb je nu alweer een ban gehad![]()
Je leert het ook nooit he
Das ook wel een goeiequote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben de 16e een bult getuigen
rightquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon soms zo aanlokkelijk om een nbtopic vol te spammen als er toch geen mod aanwezig is.
Ah, dus eigen schuld dikke bult eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx voor je interesse tombolafan.
![]()
omdat ik vier dagen ontzettend vroeg op moest en ik steeds te laat naar bed ging.
daarom ben ik niet in staat enig 'nuttig' ding te doen.
(maar morgen weer nieuwe kansen)
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ik delete enkel alles op mijn laptop, grootste probleem voor hun is dan mijn contacten en mijn knowledge base.
Doordat ik het netwerk nooit vertrouwd heb staat bij mij alles lokaal en op portable HD
Kom op zeg, wees een ventquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx voor je interesse tombolafan.
![]()
omdat ik vier dagen ontzettend vroeg op moest en ik steeds te laat naar bed ging.
daarom ben ik niet in staat enig 'nuttig' ding te doen.
(maar morgen weer nieuwe kansen)
die heeft niets te klagen hoor , zonder mij zat ze nu nog steeds in donker afrika.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus eigen schuld dikke bult eigenlijk?Arme vrouw...
Dat is nog vriendelijk uitgedruktquote:
Ik ben al even bezig om hoe dan ook weg te gaan en ben niet de enige. Dus ben al een tijdje voorbereidquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
je hebt een vooruitziende blik.
maar het zal best wel meevallen tijdens dat gesprek toch ?
Misschien was ze daar wel veel gelukkigerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef kitao het volgende:
[..]
die heeft niets te klagen hoor , zonder mij zat ze nu nog steeds in donker afrika.
nuquote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik té bijzonder word moet je even aan de rem trekken.
Ach hij bedoelt het niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is nog vriendelijk uitgedrukt![]()
nou sterkte , lijkt me best wel spannend, voorheen gaf ik er ook niet veel om maar ben inmiddels een onvervalste loonslaaf geworden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig om hoe dan ook weg te gaan en ben niet de enige. Dus ben al een tijdje voorbereid
Het is dat ze bij mijn mogelijk nieuwe baas niet zo vlot zijn anders had ik een gesprek aangevraagd
Maar goed, als ik ontslagen wordt heb ik morgen in ieder geval geen agenda probleem
Dat weet ik zo net nog niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach hij bedoelt het niet verkeerd.
Dank je gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef kitao het volgende:
[..]
nou sterkte , lijkt me best wel spannend, voorheen gaf ik er ook niet veel om maar ben inmiddels een onvervalste loonslaaf geworden.
Bois le duc.quote:
laat dat verleden nu eens rusten ajb.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was ze daar wel veel gelukkiger![]()
Is dat dezelfde vrouw als waar je toen over vertelde dat ze op vakantie was en jij haar zus wel even wilde doen?
quote:
Ik vroeg het me gewoon af. En misschien heb je van sommige mensen een nieuwe kans gekregen; het enige wat mij bijstaat van jou is je gedrag in de FFSC toen, en dat vond ik behoorlijk vervelend. Dus sorry als ik je niet om de nek vlieg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef kitao het volgende:
[..]
laat dat verleden nu eens rusten ajb.
ik heb een nieuwe kans gekregen maar wat moet ik daarmee als anderen oude koek toch steeds blijven oprakelen ?
Haha zeker wel.quote:
Ik ook maar ik heb hoofdpijn, dus beter nietquote:
dat was me gisteren ook al opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af. En misschien heb je van sommige mensen een nieuwe kans gekregen; het enige wat mij bijstaat van jou is je gedrag in de FFSC toen, en dat vond ik behoorlijk vervelend. Dus sorry als ik je niet om de nek vlieg ofzo
Tijdens gabberen zat ik nog te flippoen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef JJH het volgende:
De laatste paar jaar gabber waren mijn eerste jaren stappen.
Jij houdt ook van metal?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb hoofdpijn, dus beter niet
Oh. Maar ik had het over je gedrag in het algemeen daar hoor, ook naar de andere gebruikers toequote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
dat was me gisteren ook al opgevallen.
en haar zus is nog steeds een hele goede vriendin van mij trouwens.
Ik hou van heel veelquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kan het gewoon niet mooi/goed vinden
Vet.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont een Party Animal hier een paar straten verderop. Daar heb ik nog eens aangebeld voor een handtekening.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont een Party Animal hier een paar straten verderop. Daar heb ik nog eens aangebeld voor een handtekening.
Dat zul je ook wel van Master of Puppets vinden denk ikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kan het gewoon niet mooi/goed vinden
Bazenlied.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zul je ook wel van Master of Puppets vinden denk ik
Die vent kwam toen met een hele rare kop de deur open doen. Wist ik vroeger veel dat dat 'stoned zijn' was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet.Echt mooie tijd was dat, niet alles bewust meegemaakt, maar we hadden ook heel veel gabbers in de straat en prachtig volk gewoon.
Klopt...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vent kwam toen met een hele rare kop de deur open doen. Wist ik vroeger veel dat dat 'stoned zijn' was.
Zeker, maar ik heb nu de hele cd aanstaan, Battery nu. Ik kan niet wachten tot Disaposable Heroes, dat vind ik echt meesterlijk ook tekstueel.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk is wat anders... Ik zou het iig niet snel opzettenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
Benny vind je tegenwoordige dance en trance dan ook niet leuk?
Ik ook, maar wist ik toen veel.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat handtekeningen vragen altijd raar gevonden. Het zijn ook maar mensen
Dat het mensen waren?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, maar wist ik toen veel.
Ik geef toe dat ik toen ik 13 was ook wel dolblij geweest zou zijn met MJ's handtekeningquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, maar wist ik toen veel.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mick Jagger?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik toen ik 13 was ook wel dolblij geweest zou zijn met MJ's handtekening
Maar da's meer omdat ik alles van MJ spaarde wat maar los of vast zat
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soft spoken with a broken jawquote:
Volgens mij kun je de maan niet eens lopend bereiken, net als texel dat lukt ook niet alleen met de voet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's te ver, dan zou ik ander vervoer kiezen
Detailsquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de maan niet eens lopend bereiken, net als texel dat lukt ook niet alleen met de voet.
Ik moest goolgen terwijl de laatste zin wel herkenbaar had moeten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soft spoken with a broken jaw
Step outside but not to brawl
Autumn’s sweet we call it fall
I’ll make it to the moon if I have to crawl and
With the birds I’ll share
This lonely view
Tien punten wie de lyrics goed heeft.
Haha.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest goolgen terwijl de laatste zin wel herkenbaar had moeten zijn
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha.Ja als je er geen muziek onder hoort is het altijd wel anders.
Ja, en geen idee waarvan...quote:
Das balen, misschien drukke weken gehad, waarvan je nu "de rekening gepresenteerd" krijgt?quote:
Draadloos?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
leuk zo'n router achter 2 muren verder , vandaag heb ik al 3 keer opnieuw moeten verbinden.
Ja, ik denk het welquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das balen, misschien drukke weken gehad, waarvan je nu "de rekening gepresenteerd" krijgt?
Lekker relaxen als daar de mogelijkheid voor is.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik denk het welMaar ik kan daar nooit zo goed tegen, dat ik het niet zeker weet
Ik had gister ook een dipdagje, dat helpt ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een moe dagje heeft iedereen wel eens.
Ik weet niet beter..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Een moe dagje heeft iedereen wel eens.
Dat kan inderdaad best wel helpen. Een keer naar de sauna ofzo of in bad als je die 1 hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker relaxen als daar de mogelijkheid voor is.
Das balen, ik heb ook draadloos en vooralsnog geen probleem mee ondervonden ook al staat de router in de meterkast en zit ik op de eerste etage met de deur dicht.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef kitao het volgende:
[..]
yep , valt om de zoveel tijd gewoon ineens zomaar weg.
t valt mee , mn toegangscode blijft staan dus ik hoef niet eerst mappen te openen om weer een password te vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das balen, ik heb ook draadloos en vooralsnog geen probleem mee ondervonden ook al staat de router in de meterkast en zit ik op de eerste etage met de deur dicht.
Nee dat heb ik nietquote:
HOIN.quote:
Nou, zo lekker warm is de zee niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O.Je woont wel dicht bij zee. Ik vind de vergissing niet vreemd.
Die warmte neem jij dan mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zo lekker warm is de zee niet hoor
Fokking lekker.quote:
Wat vroeg dan normaal gesprokenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ga maar eens wat eten maken.Huisgenoot eet vandaag niet thuis, dus het hoeft niet per se om 16.45 (wat normaal wel is), maar toch ik moet om ca 18.10 weg en wil me ook nog fatsoeneren (scheren en zo)
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, mijn lievelingseten.![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind dat ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO heerlijkquote:
Ja., maar dat vind ik wel fijn. Ben dat van huis uit gewend. Toen aten we ook meestal rond 17.00 uur aangezien Ma om 18.00 uur met werken moest beginnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat vroeg dan normaal gesproken?
Maakt niet uit, het is altijd lekker. Ik eet het wel eens 's nachts.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind dat ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO heerlijkIk heb toen ik nog studeerde het wel als ontbijt gegeten
Je hebt het denk ik nooit op z'n lekkerst gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef Rauzer het volgende:
He bah zuurkool, dat vind ik dus echt niet te pruimen he!
Het lekkerste vond ik 't rauw als salade een keer in Duitsland, ik had niet eens door dat het zuurkool was toen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik nooit op z'n lekkerst gehad.
ik heb karbo , aardappels en groene bonen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe niet aan kruidnagelen
Gewoon, zuurkool, aardappel, spek, worst en jus
Ah, ok bedankt!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef kitao het volgende:
[..]
crv was hier pas nog , die zit nu te onderhandelen met zn baas.
Ja, je kan zelf toch ook zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok bedankt!
In tegenstelling tot Rauzer
Ik vergeet dat ook vaak hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hebben ze zich nou weer niet afgemeld?
Idem.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe niet aan kruidnagelen
Gewoon, zuurkool, aardappel, spek, worst en jus
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor
Vissticks vind ik ook lekker, maar ik eet ze nooit bij zuurkool!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem.Soms ook visstick en hachee.
Het hoeft ook helemaal niet, alleen raakt pgrferrari daar altijd van slag van.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook vaak hoor
mij ook , er staat ook een kruisje door mn poppetje.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.
Ik ook vaak niet. Anders is het zo definitief.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe het meestal niet, dat geeft me een vrij gevoel.
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hacheeeeeeee.Ik mis pisces nu ook.
Snap ik, maar ik deed met je meequote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet, alleen raakt pgrferrari daar altijd van slag van.
Dat is andersquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Moet je eens proberen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vissticks vind ik ook lekker, maar ik eet ze nooit bij zuurkool!
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter dan die met de kleurtjes?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Toch afgevallen deze week, alleen niet zoveel als voorgaande weken.. maar toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |