Ah ga je weer op zijn laptop zittenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ga je weer op zijn laptop zitten
Hall Tomboquote:
is de schoggi er nog niet ?quote:
Speel jij altijd met ballen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets zag een vriendin van mij onlangs.. moest ze gelijk aan mij denken
[ afbeelding ]
Heeft Cue wat met je naam te maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets zag een vriendin van mij onlangs.. moest ze gelijk aan mij denken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[TAL SC #500] Hiephoi riep Nijn, wat fijn om in 500 te zijn
Daar zeg ik natuurlijk niks overquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speel jij altijd met ballen dan?
Nee, is puur een nick, met een klein beetje achtergrond. Maar is gewoon blijven steken door de jaren heenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Cue wat met je naam te maken?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[TAL SC #500] Hiephoi riep Nijn, wat fijn om in 500 te zijn
Hij past niet door de brieven bus he dus.....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Postbode is altijd laat.
Het is z'on sloom broekie.
Niet er doorheen nee, maar wel erinquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
Hij past niet door de brieven bus he dus.....
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, is puur een nick, met een klein beetje achtergrond. Maar is gewoon blijven steken door de jaren heen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef crv het volgende:
![]()
Cue heeft niks met komkommers te maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is zeker 5 cm dik, Althans toen ik hem afgaf hierquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet er doorheen nee, maar wel erin
waarom staat er dan Cuecumbergirlquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue heeft niks met komkommers te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |