quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben ik blij. Na lang blessureleed heb ik 40 minuten aan een stuk hardgelopen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik plaatste het ja.. maar als je goed gelezen had.. stond erin "lotuss ik hou van jou"
Die vlucht had vorige week 1,5 uur vertraging.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan zwemmen, tot morgen
Of eerder, geen idee of we vertraging hebben
Vlucht HV 0678 vanuit Tenerife.
Verwachte aankomst 10 over 2 of 1? Geen idee
Valt best mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal is het hier toch drukker?
Wat is er veel veranderd in 2 weken
Ik reken ook op vertragingquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Die vlucht had vorige week 1,5 uur vertraging.
Moest er mensen van ophalen.
Ik hoop dat me 10 flessen drank heel aankomenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier nog de laatste uren c_a en een goede terugvlucht toegewenst!
ook mijn inspiratie is niet oneindig.quote:
Haha, moest je kleren achterlaten vanwege het gewicht?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat me 10 flessen drank heel aankomen
een beetje gelijk heeft ze wel , het gaat niet echt snel meer nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, moest je kleren achterlaten vanwege het gewicht?
edit: leest ze natuurlijk niet meer.
mij ookt niet zo hoor, kan ik mooi wat bijluisteren op dat andere topic waar ik nog een postje of 50 achterloop.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het een beetje gehad allemaal
Kusje Bennyquote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
Blij weer terug te zijn.quote:
ik zou meteen alles veilig stellen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef crv het volgende:
Rare dag vandaag![]()
Mijn baas wil om 1630 een meeting maar wil niet zeggen waarover
Allang gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zou meteen alles veilig stellen.
(ben zelf enigzins paranoïa aangelegd wat dat betreft
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
haha , doet me denken aan die programmeur die ik eens tegenkwam.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
Allang gedaan.
Hoef enkel nog de delete knop te drukken
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
ik ook , ik ben fysiek versleten.
vandaag wordt weer zo'n dag van absoluut niets doen terwijl vrouwlief de bitter weinig centjes binnen gaat halen als afwasser.
*pakt touw*
Bennyquote:
Ik delete enkel alles op mijn laptop, grootste probleem voor hun is dan mijn contacten en mijn knowledge base.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef kitao het volgende:
[..]
haha , doet me denken aan die programmeur die ik eens tegenkwam.
die kreeg steeds kritiek dat het allemaal zo lang duurde , op een gegeven moment werd die het zat , pakte zn koffertje en wiste voor een maand besturingsprogramma's.
goeiedag voor de 4e keerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?![]()
Goedemiddag allen!
Goeie vraag...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny![]()
Wanneer gaan we trouwen?
Het was even afkicken, maar wel lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe was je 48 uur aan bezinning Bella?
feessieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Kan niet wachten, dus ehm.... Snel?
heb je nu alweer een ban gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het was even afkicken, maar wel lekker.
tnx voor je interesse tombolafan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wordt het dan een dag van absoluut niks doen?![]()
Goedemiddag allen!
Het is gewoon soms zo aanlokkelijk om een nbtopic vol te spammen als er toch geen mod aanwezig is.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
heb je nu alweer een ban gehad![]()
Je leert het ook nooit he
Das ook wel een goeiequote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben de 16e een bult getuigen
rightquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon soms zo aanlokkelijk om een nbtopic vol te spammen als er toch geen mod aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |