ik reageer graag persoonlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat?
Dit is nu al je 3e 4posts achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 1 [09:55]: Rustig Hier![]()
Edit 2:[09:58]: Ow Benny, ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar icoontje voor jouw
[ Bericht 7% gewijzigd door crv op 29-09-2010 09:57:44 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik reageer graag persoonlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 1 [09:55]: Rustig Hier [ afbeelding ]
Edit 2:[09:58]: Ow Benny, ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar icoontje voor jouw
Je mag best achter elkaar posten hoor, zolang het maar normaal gebeurd... maar het was nu taktakboem achter elkaar, snappie?
Iets met een emmer?
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mag best achter elkaar posten hoor... maar het was nu taktakboem achter elkaar, snappie?
Iets met een emmer?
Morgen, toch?quote:
Ze zou toch een dag eerder komen?quote:
Ik heb het erbij gezetquote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Myraela het volgende:
Benny?![]()
Masterchef - Idols voor (amateur)koks Ging afgelopen zondag al in premiere.
Mogge Myrquote:
Vandaag zeker niet want er vliegt niets van/naar Spanjequote:
Het was gister of morgen, maar denk dat het morgen wordt anders was ze al wel langs geweest hierquote:
Gister heb ik dr niet/nauwelijks gezien... dus zou best kunnen dat ze al (bijna)thuis isquote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
Vandaag zeker niet want er vliegt niets van/naar Spanje
[..]
Het was gister of morgen, maar denk dat het morgen wordt anders was ze al wel langs geweest hier
Maar vandaag vliegt er niets dus ze is of al thuis en anders morgenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister heb ik dr niet/nauwelijks gezien... dus zou best kunnen dat ze al (bijna)thuis is
Nja, ik zie dr wel verschijnen. Zal iig niet meer via dr iPhone kunnen internetten, want daar was ze overheen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef crv het volgende:
[..]
Maar vandaag vliegt er niets dus ze is of al thuis en anders morgen
Ik ben geen Oscarquote:Edit 1 [10:15]: [ afbeelding ]
jij kwam met die emmerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik zie dr wel verschijnen. Zal iig niet meer via dr iPhone kunnen internetten, want daar was ze overheen.
[..]
Ik ben geen Oscar
Okay, ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:20 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo makkelijk, iets meer details graag
Hobbies, likes, don't likes, eigenaardigheidjes![]()
Paar voorbeelden:
Mezelf [ afbeelding ]
Koen [ afbeelding ]
MissBitch [ afbeelding ]
Symp [ afbeelding ]
Vaduz [ afbeelding ]
Myr [ afbeelding ]
Yup....quote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Owja de meet.. 16 okt toch?
Zo te zien nog vrij
Da's ook best eigenaardigquote:Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Chowi het volgende:
Eigenaardigheden heb ik natuurlijk niet want voor de rest ben ik dichtbij volmaaktheid.
Een prijsvraagquote:
een emmer is een emmerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar dat is een vuilnisemmer
Hello Kitquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef kitao het volgende:
goedemorgen allemaal.
![]()
nog snel even posten in 500 !
![]()
Die is beterquote:Op woensdag 29 september 2010 10:53 schreef crv het volgende:
[..]
een emmer is een emmer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, ik zal mijn best doen.
Hobbies: schrijven en tekenen (ben best wel een boekenwurm..)
Don't like: fitness..
Eigenaardigheden heb ik natuurlijk niet want voor de rest ben ik dichtbij volmaaktheid.
Was jij nog op zoek naar een microfoon ?quote:
welk relletjequote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen crv.
![]()
waar ging dat relletje om ?
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef kitao het volgende:
[..]
niet met dat emmertje hoor![]()
maar een pagina terug met die 'Spaghetti-eters'.
"quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dat relletje
Tessin ligt op de grens met Italie dus er zijn daar veel "Grenzgängers" zoals we dat hier noemen (ik ben er ook een)
dus in Italie wonen en in Zwitserland cashen werken
Alleen worden de italianen daar als ratten gezien en er verschijnen dus vaker (soms anoniem) posters zoals de gepostte.
Zwitserland valt sinds dit jaar onder Sjengen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef kitao het volgende:
[..]
"
ik wist niet dat er daar ook vrij grensverkeer was , Zwitserland zit toch niet in de EU en ik dacht dat de Zwitsers met hun grens best wel protectionisch waren ?
maar de sfeer blijft nog wel houdbaar en er zijn geen Zimbabwaanse/Zuid-Afrikaanse toestanden te verwachten ?
(beetje overdreven , maar je snapt wel wat ik bedoel)
onder Sjengen , o dat wist ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef crv het volgende:
[..]
Zwitserland valt sinds dit jaar onder Sjengen.
Echter net als duitsland, Frankrijk, Amerika en Nederland Zit nu ook Berlusconi achter "belastinggeld" aan dus er is wel wat wrevel. zeker omdat dit ten kostte gaat van arbeitsplaatsen![]()
soms wel. De italiaanse politie heeft zelfs met camera's aan de grens gestaan om zo belastingvluchtelingen te kunnen pakkenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef kitao het volgende:
[..]
onder Sjengen , o dat wist ik niet.
het is dus net als voorheen met hollanders die in België wonen en in nederland werken ?
maar die werden niet als ratten getekend , dus de situatie lijkt me dan iets grimmiger.
geeft niet , die zijn toch omkoopbaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
soms wel. De italiaanse politie heeft zelfs met camera's aan de grens gestaan om zo belastingvluchtelingen te kunnen pakken
toch niet zo omkoopbaar als jij denktquote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef kitao het volgende:
[..]
geeft niet , die zijn toch omkoopbaar.
Jaha... nu ben je blij hequote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog net in het 500 draadje! Een mijlpaal in jouw leven!
Goeiemiddag Vaduzquote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen/middag allen!
En.... hiephoi.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Even lunchen en tijd maken voor hier lijkt me wel zo puik.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef crv het volgende:
Ik zoek een goede reden om onder een vergadering uit te komen
Je hebt een telefoontje gehad dat je oud-tante Petronella op sterven ligt en door het lot blijk jij de enige erfgenaam te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef crv het volgende:
Je kreeg een Final Destination-momentje waar je in zag dat gebouw instortequote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef crv het volgende:
Sinds wanneer is dat nieuws?quote:
zeg dat je omver werd geblazen door een saxofoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef crv het volgende:Ik zoek een goede reden om onder een vergadering uit te komen
nu serieusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt een telefoontje gehad dat je oud-tante Petronella op sterven ligt en door het lot blijk jij de enige erfgenaam te zijn.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kreeg een Final Destination-momentje waar je in zag dat gebouw instorte
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Of je bent emotioneel van je stuk nu er in Nederland toch voor 1 oktober, zoals Rutte zei, een kabinet komt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
[..]
zeg dat je omver werd geblazen door een saxofoon.
Wat luister je nu? #1916
dat dus ja, zit me echt suf te peinzen.quote:
MUZ FB & FAQ - Crazy little thing called FOK!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:21 schreef kitao het volgende:
wat een kicktopic is dit ook zeg.
Wat luister je nu? #1916
waarom heeft de mod mij daar niet op gewezen toen ik eens bij Muz kwam buurten en ik de opmerking kreeg dat het niet de bedoeling is om alleen maar clips te planten ?!
bedoel je hier of in dat andere topic ?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat plaatsen wat je luistert vind ik best suf eigenlijk. Of doe je het met een reden, kitao?
Daar, uiteraard.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef kitao het volgende:
[..]
bedoel je hier of in dat andere topic ?
hiet plaats ik niet veel clips hoor.
Hey ben ik toch nog in 500quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |