Ah, dus eigen schuld dikke bult eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx voor je interesse tombolafan.
![]()
omdat ik vier dagen ontzettend vroeg op moest en ik steeds te laat naar bed ging.
daarom ben ik niet in staat enig 'nuttig' ding te doen.
(maar morgen weer nieuwe kansen)
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ik delete enkel alles op mijn laptop, grootste probleem voor hun is dan mijn contacten en mijn knowledge base.
Doordat ik het netwerk nooit vertrouwd heb staat bij mij alles lokaal en op portable HD
Kom op zeg, wees een ventquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx voor je interesse tombolafan.
![]()
omdat ik vier dagen ontzettend vroeg op moest en ik steeds te laat naar bed ging.
daarom ben ik niet in staat enig 'nuttig' ding te doen.
(maar morgen weer nieuwe kansen)
die heeft niets te klagen hoor , zonder mij zat ze nu nog steeds in donker afrika.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus eigen schuld dikke bult eigenlijk?Arme vrouw...
Dat is nog vriendelijk uitgedruktquote:
Ik ben al even bezig om hoe dan ook weg te gaan en ben niet de enige. Dus ben al een tijdje voorbereidquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
je hebt een vooruitziende blik.
maar het zal best wel meevallen tijdens dat gesprek toch ?
Misschien was ze daar wel veel gelukkigerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef kitao het volgende:
[..]
die heeft niets te klagen hoor , zonder mij zat ze nu nog steeds in donker afrika.
nuquote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik té bijzonder word moet je even aan de rem trekken.
Ach hij bedoelt het niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is nog vriendelijk uitgedrukt![]()
nou sterkte , lijkt me best wel spannend, voorheen gaf ik er ook niet veel om maar ben inmiddels een onvervalste loonslaaf geworden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig om hoe dan ook weg te gaan en ben niet de enige. Dus ben al een tijdje voorbereid
Het is dat ze bij mijn mogelijk nieuwe baas niet zo vlot zijn anders had ik een gesprek aangevraagd
Maar goed, als ik ontslagen wordt heb ik morgen in ieder geval geen agenda probleem
Dat weet ik zo net nog niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach hij bedoelt het niet verkeerd.
Dank je gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef kitao het volgende:
[..]
nou sterkte , lijkt me best wel spannend, voorheen gaf ik er ook niet veel om maar ben inmiddels een onvervalste loonslaaf geworden.
Bois le duc.quote:
laat dat verleden nu eens rusten ajb.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was ze daar wel veel gelukkiger![]()
Is dat dezelfde vrouw als waar je toen over vertelde dat ze op vakantie was en jij haar zus wel even wilde doen?
quote:
Ik vroeg het me gewoon af. En misschien heb je van sommige mensen een nieuwe kans gekregen; het enige wat mij bijstaat van jou is je gedrag in de FFSC toen, en dat vond ik behoorlijk vervelend. Dus sorry als ik je niet om de nek vlieg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef kitao het volgende:
[..]
laat dat verleden nu eens rusten ajb.
ik heb een nieuwe kans gekregen maar wat moet ik daarmee als anderen oude koek toch steeds blijven oprakelen ?
Haha zeker wel.quote:
Ik ook maar ik heb hoofdpijn, dus beter nietquote:
dat was me gisteren ook al opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af. En misschien heb je van sommige mensen een nieuwe kans gekregen; het enige wat mij bijstaat van jou is je gedrag in de FFSC toen, en dat vond ik behoorlijk vervelend. Dus sorry als ik je niet om de nek vlieg ofzo
Tijdens gabberen zat ik nog te flippoen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef JJH het volgende:
De laatste paar jaar gabber waren mijn eerste jaren stappen.
Jij houdt ook van metal?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb hoofdpijn, dus beter niet
Oh. Maar ik had het over je gedrag in het algemeen daar hoor, ook naar de andere gebruikers toequote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
dat was me gisteren ook al opgevallen.
en haar zus is nog steeds een hele goede vriendin van mij trouwens.
Ik hou van heel veelquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kan het gewoon niet mooi/goed vinden
Vet.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont een Party Animal hier een paar straten verderop. Daar heb ik nog eens aangebeld voor een handtekening.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont een Party Animal hier een paar straten verderop. Daar heb ik nog eens aangebeld voor een handtekening.
Dat zul je ook wel van Master of Puppets vinden denk ikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kan het gewoon niet mooi/goed vinden
Bazenlied.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zul je ook wel van Master of Puppets vinden denk ik
Die vent kwam toen met een hele rare kop de deur open doen. Wist ik vroeger veel dat dat 'stoned zijn' was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet.Echt mooie tijd was dat, niet alles bewust meegemaakt, maar we hadden ook heel veel gabbers in de straat en prachtig volk gewoon.
Klopt...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vent kwam toen met een hele rare kop de deur open doen. Wist ik vroeger veel dat dat 'stoned zijn' was.
Zeker, maar ik heb nu de hele cd aanstaan, Battery nu. Ik kan niet wachten tot Disaposable Heroes, dat vind ik echt meesterlijk ook tekstueel.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |