De overige 5% is duidelijk de moeite waard.quote:

quote:Op woensdag 29 september 2010 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De overige 5% is duidelijk de moeite waard.

Eet smakelijkquote:

Hey hallotjesquote:

Nou is de vraag natuurlijk tot welke groep jij behoort.quote:

Dat is mij meer dan duidelijk hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou is de vraag natuurlijk tot welke groep jij behoort.

quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mij meer dan duidelijk hoor

Het is nog niet allemaal geregeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Dus, VVD akkoord met het regeerakkoord. Nu het CDA nog.

Officieel nog niet, maar de kans is groot dat de CDA fractie ook achter het regeerakkoord staat. Dan staat er niets meer in de weg en kan het kabinet geformeerd gaan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog niet allemaal geregeld?

Eindelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de kans is groot dat de CDA fractie ook achter het regeerakkoord staat. Dan staat er niets meer in de weg en kan het kabinet geformeerd gaan worden.

Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eindelijk
ik leef wat nieuwsloos momenteel, dus weet niet alles. Daarbij vind ik het hele formatiezaken en dergelijke wat lastig soms te volgen ivm politieke keuzes en redenen en hoe dat hele kabinet werkt enzo

Ja dat is ook helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.

Het is vooral de kiezer die met valse verontwaardiging voor het hele drama zorgt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh, ik soms ook hoor, de laatste tijd werd er zoveel gesoebat dat ik er ook even geen zin meer had. Maar nu wordt er eindelijk iets bereikt, al is het dan niet mijn gewenste formatie. Maar er gebeurt tenminste iets, wat een fijne afwisseling is.

quote:Op woensdag 29 september 2010 19:04 schreef Rauzer het volgende:
Pisces ff een vraagje, als je straks weer weggaat, kun je dat dan ff duidelijk melden?.

Ging het ook even dacht ik, maar toen was je al weg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
pfft , ik dacht dat het over mij ging.

Als ze geen meerderheid hadden kregen ze er nooit iets doorquote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook helemaal waar natuurlijk
Ik vraag me altijd af... nu een tijd geen kabinet gehad.. dus nu totaal geen beslisisngen gemaakt? (nee die worden wel gemaakt)
je krijgt drie partijen met andere ideeen.. hebben een meerderheid, beslissen nu al wat ze gaan beslissen (oke de hoofdlijnen maar toch) en straks gaan ze ideeen in de kamer bespreken.. en dan heb je de oppositie.. en die kunnen er eig niks meer aan doen, wantja meerderheid kamer heeft al besloten. of toch wel? maar waarvoor heb je dan die meerderheid nodig?
Dat soort vage dingen snap ik nog niet helemaal

Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
pfft , ik dacht dat het over mij ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |