html is in smultron geschreven. Soort van notepad++ maar dan voor de mac. En de rest is gewoon photoshop.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Knap dat je het al in html hebt gezet!
Welk programma werk je?
ik versta er geen pepernoot van , van dat latijns.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter dan die met de kleurtjes?
1.5 kilo voor een week is sowieso netjes hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb ook gewoon asociaal lopen eten deze week.. vind het uberhaupt knap dat er nog 1.5 kg af is..
Gesliced?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
html is in smultron geschreven. Soort van notepad++ maar dan voor de mac. En de rest is gewoon photoshop.
Als je wel latijns kon ook niet, het is een verzonnen kuttekstje.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik versta er geen pepernoot van , van dat latijns.
De achtergrond is gewoon 1 deel. Een divje voor de tekst en 3 voor de knoppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gesliced?
En met divs in html gezet?
Wat eet je?quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
De achtergrond is gewoon 1 deel. Een divje voor de tekst en 3 voor de knoppen.
nou dan vind ik het juist wel knap , je hebt nu een zelfverzonnen realistisch afgebeelde niet-bestaande taal neergezet.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Als je wel latijns kon ook niet, het is een verzonnen kuttekstje.
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 weekquote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.5 kilo voor een week is sowieso netjes hoor.
Vaak als het er in een keer te snel afgaat, komt het er ook weer makkelijk bij. Je kunt beter rustig afvallen, dan kun je ook wennen aan de nieuwe manier van leven enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 week
Ik heb het niet verzonnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
nou dan vind ik het juist wel knap , je hebt nu een zelfverzonnen realistisch afgebeelde niet-bestaande taal neergezet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, kip, champignons en wat roerbakgroenten
Dat is ook gewoon te snel hoor. 1.5 kilo in een week is perfect.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet, maar vorig keer 5.3 kg in 2 week
Lorem ipsumquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen.Het is een standaard tekst die gebruikt word als opvulling.
Maak iets in combo met roze.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel nog te kaal, maar wel tof. Zwart is gewoon toch veel makkelijker werken.
Ja, maar dat ging gewoon.. ik heb die laatste week 3 x patat gehad, en 2 x chineesquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon te snel hoor. 1.5 kilo in een week is perfect.
Ja. Roze.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maak iets in combo met roze.
Ok.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Roze.
Maar ipv tekst komen er ook vooral foto's, dus dat maakt het ook al beter.
Ja doei, na 500 en 500 deel 2 komt gewoon 502 hoorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh Mai Kot...
Het is gelukt. Ik heb mijn printer gebruiksklaar gemaakt!
Maar ik wilde al mijn 501's gaan showenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, na 500 en 500 deel 2 komt gewoon 502 hoor
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja wat! Ik ben homo, jeweetzellef!
Ik heb niks tegen homo's hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja wat! Ik ben homo, jeweetzellef!
Als ik iets niet kan of ziek ben, dan zeg ik altijd dat t daardoor komtquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor![]()
Zijn homo's dan niet computervaardig?
wat is nu eigenlijk een port-folio Myraela , en waar gebruik je die voor ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het niet verzonnen.Het is een standaard tekst die gebruikt word als opvulling.
pgrfiatquote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
Dat is om zelfgemaakt werk te laten zien. Verhalen/foto's/tekeningen/filmpjes/designs noem het maar op.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:38 schreef kitao het volgende:
[..]
wat is nu eigenlijk een port-folio Myraela , en waar gebruik je die voor ?
Die zijn gewoon jaloers dat ze zelf zo niet hetenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeggen mun vrienden altijd
ok, maar een standaardtekst is dan toch niet zelfgemaakt ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
Dat is om zelfgemaakt werk te laten zien. Verhalen/foto's/tekeningen/filmpjes/designs noem het maar op.
Nee, die blijft er ook niet staan. Die is alleen maar om te kijken of het tekstvlak wel goed werkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, maar een standaardtekst is dan toch niet zelfgemaakt ?
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Bos lurkt ook
EDIT: hij heeft een berichtje 8er gelaten![]()
en is dit voor je fobo of ergens anders voor ?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Nee, die blijft er ook niet staan. Die is alleen maar om te kijken of het tekstvlak wel goed werkt.
Ze mochten maar 200x300 zijn van fokquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, konden ze nog onduidelijker.
Dit wordt gewoon een site opzichzelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
en is dit voor je fobo of ergens anders voor ?
Nee, de hoofd foto mag maar 200x300 zijn. De rest mag wel groter.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze mochten maar 200x300 zijn van fok
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de hoofd foto mag maar 200x300 zijn. De rest mag wel groter.
achterquote:Op woensdag 29 september 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Bos lurkt ook
EDIT: hij heeft een berichtje 8er gelaten![]()
Oke, andere keer dan maarquote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen berichtjes op commando.
oh , je gaat je eigen website maken , tof.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
Dit wordt gewoon een site opzichzelf.
Mijn portfolio dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , je gaat je eigen website maken , tof.
wat wordt het onderwerp ?
Succes kerel.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
Tot vanavond Bos.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er vandoor. terugkomavond van de cursus voor mijn depriheid die ik heb gevolgd een maand of wat geleden.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waar denk je dat dat aan ligt?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Volgens mij snappen we je niet helemaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
hallon allebei , serieuze gesprekken zijn toch niet te voeren.
![]()
(sorry)
Ik vind het wel leuk, misschien gaan we er eindelijk eens wat van merken.quote:
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van. Om ons image hoeven we ons niet druk te maken, er zijn altijd nog andere idiote landen; Griekenland, Spanje.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gedrochtsteun, het wordt een bijzondere periode.
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel eens kan slagen voor enkele jaren.
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Wilders Verhagen niet gek maakt.
Zo machtsgeil is Maxime wel inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan dreigt Maxime terug met de kinky kapper.
Nee, Maxime laat dit niet snel uit zijn handen glippen.
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal rap vallen, daar ben ik zeker van.
Tenminste een keer iets interessants hier.quote:
Ja, dat is ook zo, zeker. Maar ik weet niet of Wilders zich kan inhouden. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet. De drie partijen zijn het op een paar zeer belangrijke punten gewoon eens. Het beste is dat we ministers uit CDA en VVD stal krijgen, die zijn over het algemeen redelijk stabiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |