Ja.quote:
quote:
Owwwquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
@ Benny, ja dus ik zit steeds te lachen en dan gaan die oogjes![]()
@ Zero nee, want dan draai ik mijn laptop zo dat ze het niet kunnen zien
quote:
2 denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoeveelste is dit nu vandaag?
Ga je mijn vraag nog beantwoorden?quote:
Ik ben vrij goed in aantrekkelijke TT's maken. Nu jullie nog de content verzorgenquote:
Huh? Welke?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga je mijn vraag nog beantwoorden?
precies, als ze 1 seizoen zo een beetje passen is t al best.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen geld, en ook al is het nep boeien, ze zijn er toch zo uit![]()
Ik zit nog met 2 echte Barca tenues hier die niet meer passen, ook zonde, dus nu ga ik ze maar aan mijn neefje geven
Zou je denken?quote:
Hoe oud jij bent.quote:
Ik voel me tombo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #459] Jong talent gezocht
[TAL SC #460] Oud talent gevonden
[TAL SC #461] Een bos hout voor de deur
en deze...
je 4de dus
Ja zo help je elkaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, als ze 1 seizoen zo een beetje passen is t al best.
en hij zit tegenwoordig op voetbal dus kan hij elke week een ander tenue aan naar trainen
hier gaat t goede spul meestal naar een vriendin van mijn schoonzusje. die heeft 2-ling van een jaartje jonger en zit op minimumloon.
kan zij dus mooi gebruiken steeds.
Ik las dombo.quote:
Voordeel, kan ik wel haar tieten knijpen zonder een knietje te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordeel, kan ik wel haar tieten knijpen zonder een knietje te krijgen.
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is hier nog meer 1000 x gezegt
kruis de juiste optie aan :quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee geboren en getogen, maar kom er verder nooit
De stad zelf dan he![]()
12 dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is hier nog maar 1000 x gezegt
Ja, als is het 5000 keer gevraagd, als ik het niet weet vraag ik het nog een keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is hier nog maar 1000 x gezegt
Gefeliciteerd nog.quote:
Nee het is wel Schiedam, maar als ik de stad in moet ga ik naar Rotterdam, sorry ik kan nogal vaag zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
kruis de juiste optie aan :
[ ] hoogvliet
[ ] spijkenisse
[ ] barendrecht
[ ] vlaardingen
[ ] capelle
[ ] berkel
[ ] zoetermeer
maar dan is de lol er ook weer vanaf hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordeel, kan ik wel haar tieten knijpen zonder een knietje te krijgen.
quote:
Dat lijkt me eigenlijk best een leuke musicalquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, nu heb ik mn schatje beloofd dat wij binnenkort ook naar WWRY gaan..![]()
Maar, helden:
Dat kan niet.quote:
yeah idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook wel leuk om te doen een keer...![]()
Legaal klodderen in de gezichten van de damesquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Baasquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legaal klodderen in de gezichten van de dames
`Die blauwe plekken zijn niet zo leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook.. zondag ga ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk best een leuke musical![]()
Ohw godquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legaal klodderen in de gezichten van de dames
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
34quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan, Bella & Zeroku?
Ik was een keer op mijn hoofd geraakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
`Die blauwe plekken zijn niet zo leuk.
26quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan, Bella & Zeroku?
pfff, word je hard van enzo manquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
`Die blauwe plekken zijn niet zo leuk.
Op je kop doet dat echt kenkizeer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was een keer op mijn hoofd geraakt.
Ik ben dus een keer zelf geraakt en heb 8 andere geraakt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik 1 x gedaan, verfkogel op mijn hoofd precies tussen capuchon en masker in, bam bult.
Lig ik plat in het gras te kruipen bam kogel op mijn reet
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je kop doet dat echt kenkizeer.
Deed niet echt veel zeer maar ik voelde toch wel 10 minuten lang dat ik geraakt was op m'n hoofd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op je kop doet dat echt kenkizeer.
maar t was wel lachen toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik 1 x gedaan, verfkogel op mijn hoofd precies tussen capuchon en masker in, bam bult.
Je hebt ook dat laser schieten in het donker, lijkt mij ook wel gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan de versie waarbij je zelf niet wordt beschoten
Dat heb ik een keer gedaan, extra leuk als je dronken bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt ook dat laser schieten in het donker, lijkt mij ook wel gaaf
?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHIIHI!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!111!!!!!!!xdddddDDDD
Het is toch echt. Ik ken hem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verkleed als Duke Nukemquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk schiedam , niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is wel Schiedam, maar als ik de stad in moet ga ik naar Rotterdam, sorry ik kan nogal vaag zijn
En die zijn niet allemaal 010![]()
Ja ik vond het super, heb dubbel gelegen, je hoofd voel je een minuutje op 10 en dan gaat het wel weerquote:
Bij ons was het in het bos. Ik lag heel de tijd in het zand ipv in het gras.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik heel vroeger ook een keer gedaan... is leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
yeah is ook wel leuk, maar paintballen is leukerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is ook wel leuk, maar paintballen is leuker
lol nee idd. zo een ei is ff wat minder dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vond het super, heb dubbel gelegen, je hoofd voel je een minuutje op 10 en dan gaat het wel weer![]()
Alleen je haar erna wassen met een extra ei op je kop is minder
Nee dat niet, maar uitgaan is toch niet je van hetquote:
It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.quote:
Bij ons ook bij bomen, maar was zo'n onbedekt stuk dus vandaar kruipend door het gras, net echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons was het in het bos. Ik lag heel de tijd in het zand ipv in het gras.
ik las masterchief. Ik moet minder met games doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw, masterchef moet ik ook ff naar TAL halen![]()
Ook met die stem dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik las masterchief. Ik moet minder met games doen.
Ik drink wel een glas whiskey extra.quote:
I got balls of steel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
xD!quote:
en dan ga je maandag afspreken ?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uitgaan is toch niet je van het![]()
Morgen Brandersfeesten in Schiedam, lees zuipfestijn
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit alquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens met de laptop op de bank zitten. Livetopic fokken.
Met Myr? Neequote:
Gaat jou HELEMAAL NIKS aan.quote:
Sinds er tetten in het spel zijn.quote:
Flesjequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?
Ik geloof niet dat Zeroku 26 is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Zeroku 26 is.
Thats all
Tetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er tetten in het spel zijn.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.
Laat zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.
Ik heb geen scanner.quote:
sinds twee potloden op je tiet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er tetten in het spel zijn.
Inderdaad, Ome WIllem kan wel acterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, die gast past daar totaal neit tussen
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Flesje![]()
Ga je een keer mee naar de live topic en VoH kijken?
*TAL verhuist meequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
Ik verhuis ff naar de live topic, tot laters hier![]()
Whut? Wie lacht jou uit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?
Waarom zou je dan uitgelachen worden? Jij lacht ons toch ook niet uit dat wij dat kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?
wordt er hier soms gisteren gepost ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
Ik verhuis ff naar de live topic, tot laters hier![]()
Oh njaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Wie lacht jou uit?![]()
Wie zeg het
Fopjeflauwmopje!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
wordt er hier soms gisteren gepost ?
Uhmmmm??????quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
wordt er hier soms gisteren gepost ?
Ik kijk het programma voor het eerst, dus dan word ik ook uitgelachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh njaik hou het qua tempo allemaal niet zo bij meestal. En dan voel ik me soms wat uitgelachen omdat ik incrwod grappen gemist heb. zoiets.
LIVEtopicquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhmmmm??????
Ik ben blond, iets duidelijker graag
Nee gekkie, we posten alleen maar over wat we zien, gooi er af en toe een Wat slecht of Wat goed tussendoor en niemand lacht hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh njaik hou het qua tempo allemaal niet zo bij meestal. En dan voel ik me soms wat uitgelachen omdat ik incrwod grappen gemist heb. zoiets.
ehm ja, klopt... daar hield je idd niet zo van he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en aangezien die livetopics vast NOG sneller gaan....
Owwwwwquote:
O dit is TAL hequote:
oh , aan de hand van een tv-programma ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O dit is TAL he![]()
We kijken Voice of Holland met zijn allen en posten dan commentaar erbij
ik ken het echt niet , sorry.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
live meekletsen met The Voice of Holland in het daarvoor bestemde topic
Ik ook nietquote:
Ja een talentenjacht, maar deze is van hogere kwaliteit dan de gemiddelde popstars of idolsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , aan de hand van een tv-programma ?
Mijn vrouwelijke ik is aan het multitaskenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm ja, klopt... daar hield je idd niet zo van he?
Als niemand mee naar POP gaat uiteraard wel hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar wel VOH aan het kijken?
En daardoor is het hier dood?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
We zitten in [VOH]Live #6 - Met kwaliteit
VoH te kijken
Jaquote:
Ieeh.. dat klinkt smerig!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
is die weer, moest even de kleine crv vasthouden
quote:
quote:
Myrquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als niemand mee naar POP gaat uiteraard wel he
ik zit ook op POP.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, POP staat hier aan, maar daar vind ik geen hol aan.
Ik luister niet vaak "bewust" muziek. Ik kan nooit namen onthouden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit ook op POP.
Wat luister je nu? #1916
valt me nog mee dat ik jou daar niet gezien heb.
Neuh, daardoor is het tempo nu bij te houden voor een ouwe lul als ikquote:
Daar hoor je deze muziek niet :quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik luister niet vaak "bewust" muziek. Ik kan nooit namen onthouden.Dus heb gewoon de radio aanstaan.
quote:
Nou, ik had gehoopt morggen te kunnen uitslapen, maar ik schijn urgent naar België temoeten. En zondag is er ook al een tamelijk lichte exercitie gepland. Dus ja, ik spoor hartstikke WEL dit weekendquote:
ja daar heb je dan ook alle tijd voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik sport wel 4 a 5x in de week!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik had gehoopt morggen te kunnen uitslapen, maar ik schijn urgent naar België temoeten. En zondag is er ook al een tamelijk lichte exercitie gepland. Dus ja, ik spoor hartstikke WEL dit weekend
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.![]()
Pas alsjeblieft op jezelf. Heb het idee dat je een beetje in de put zit en in een negatieve spiraal. Ik ken helaas het gevoel. wordt wakker sta op en ga eropuit![]()
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg in mijn snelle autootje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.![]()
Pas alsjeblieft op jezelf. Heb het idee dat je een beetje in de put zit en in een negatieve spiraal. Ik ken helaas het gevoel. wordt wakker sta op en ga eropuit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg in mijn snelle autootje.
quote:
Ik vind je niet meer liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar heb je dan ook alle tijd voor![]()
![]()
Moment, belde bij de verkeerde aanquote:
Ja, dan was ik het echt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moment, belde bij de verkeerde aan
Deed trouwens wel een lekker wijf open, zeker dat jij het niet was?
Nietes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een lekker ding!
sorry ik plaag graagquote:
ik zit verplicht mee te luisteren met vohquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Jullie kijken geen van beide TAL shows?
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel!
*Belt aan bij Myr
*dom-ding
Ik heb je adres nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
goed punt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vinden
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?quote:
Nee, Hij moet naar mij komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?
Poffer, hij wordt weggesleeptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vinden
luiwammesquote:
Trusten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh mensen, ik verwaarloos jullie een beetjeMaar ik duik nu mijn bed in, van het weekend ben ik er hopelijk wat meer
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?
*volgtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh mensen, ik verwaarloos jullie een beetjeMaar ik duik nu mijn bed in, van het weekend ben ik er hopelijk wat meer
![]()
quote:
pro-active positieve houdingquote:
Nou.. nou.. vooruitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
sorry ik plaag graag![]()
vriendjes ? [ afbeelding ]
wat ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, het komt met bakken uit de hemel zetten
Regen, stortbuiquote:
quote:
hier is het ook natquote:
Doe voorzichtig met jezelfquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Daar ben ik al, mijn Ferrari is net weggesleeptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begin maar met richting Rotterdam reizen.
Wie verzint dat dan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Gedverdemme
Die Babi Pangang-chips van Lays![]()
![]()
quote:
Sexbierum.quote:
Kan je het er niet meer op?quote:
Nee, hoezo?quote:
Nee eerst die bril verbranden dan wel.quote:
Zou hij naar paling stinken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst die bril verbranden dan wel.
Mijn poes wel als ie hem er insteekt.quote:
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleeptquote:
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleept
Maar dan gaat het avondje neucken met Myr voorbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?
Veel plezier Cuequote:
Joah!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Als je je broek maar aanhoudt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Ik dacht hetzelfdequote:
wut?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jaja , je moest zeker even spitten in mn postgeschiedenis ?
moet dat? Slechte Kwaliteit..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Patje laat dat filmpje eens zien waar je Fever zingt.
Nou nee maar als je wil dat ze weten hoe je zingt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet dat? Slechte Kwaliteit..
Oke Frauleinquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, ik wou iets posten.. maar lama!
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer..... Koffie halen duurde een half uur
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?
Ah, liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.
Ze blijft nu direct in bed liggen
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...quote:
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...
Was na eten 'even' gaan liggen
De herfstvirussen beginnen weer
Ciaotjesquote:
2 weken terug op de maandag 1 dag ziek gemeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.
Truste Kuikentjequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciaotjes![]()
Ik ga ook, slaap inhalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |