Mijn vrouwelijke ik is aan het multitaskenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm ja, klopt... daar hield je idd niet zo van he?
Als niemand mee naar POP gaat uiteraard wel hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar wel VOH aan het kijken?
En daardoor is het hier dood?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
We zitten in [VOH]Live #6 - Met kwaliteit
VoH te kijken
Jaquote:
Ieeh.. dat klinkt smerig!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef crv het volgende:
is die weer, moest even de kleine crv vasthouden
quote:
quote:
Myrquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als niemand mee naar POP gaat uiteraard wel he
ik zit ook op POP.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, POP staat hier aan, maar daar vind ik geen hol aan.
Ik luister niet vaak "bewust" muziek. Ik kan nooit namen onthouden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit ook op POP.
Wat luister je nu? #1916
valt me nog mee dat ik jou daar niet gezien heb.
Neuh, daardoor is het tempo nu bij te houden voor een ouwe lul als ikquote:
Daar hoor je deze muziek niet :quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik luister niet vaak "bewust" muziek. Ik kan nooit namen onthouden.Dus heb gewoon de radio aanstaan.
quote:
Nou, ik had gehoopt morggen te kunnen uitslapen, maar ik schijn urgent naar België temoeten. En zondag is er ook al een tamelijk lichte exercitie gepland. Dus ja, ik spoor hartstikke WEL dit weekendquote:
ja daar heb je dan ook alle tijd voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik sport wel 4 a 5x in de week!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik had gehoopt morggen te kunnen uitslapen, maar ik schijn urgent naar België temoeten. En zondag is er ook al een tamelijk lichte exercitie gepland. Dus ja, ik spoor hartstikke WEL dit weekend
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.![]()
Pas alsjeblieft op jezelf. Heb het idee dat je een beetje in de put zit en in een negatieve spiraal. Ik ken helaas het gevoel. wordt wakker sta op en ga eropuit![]()
![]()
Tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg in mijn snelle autootje.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.![]()
Pas alsjeblieft op jezelf. Heb het idee dat je een beetje in de put zit en in een negatieve spiraal. Ik ken helaas het gevoel. wordt wakker sta op en ga eropuit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg in mijn snelle autootje.
quote:
Ik vind je niet meer liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar heb je dan ook alle tijd voor![]()
![]()
Moment, belde bij de verkeerde aanquote:
Ja, dan was ik het echt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moment, belde bij de verkeerde aan
Deed trouwens wel een lekker wijf open, zeker dat jij het niet was?
Nietes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een lekker ding!
sorry ik plaag graagquote:
ik zit verplicht mee te luisteren met vohquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Jullie kijken geen van beide TAL shows?
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel!
*Belt aan bij Myr
*dom-ding
Ik heb je adres nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
goed punt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vinden
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?quote:
Nee, Hij moet naar mij komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |