xD!quote:
en dan ga je maandag afspreken ?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uitgaan is toch niet je van het![]()
Morgen Brandersfeesten in Schiedam, lees zuipfestijn
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHIIHI!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!111!!!!!!!xdddddDDDD
Ik zit alquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens met de laptop op de bank zitten. Livetopic fokken.
Met Myr? Neequote:
Gaat jou HELEMAAL NIKS aan.quote:
Sinds er tetten in het spel zijn.quote:
Flesjequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?
Ik geloof niet dat Zeroku 26 is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? En dan, wat is daat ZO grappig aan?
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Zeroku 26 is.
Thats all
Tetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er tetten in het spel zijn.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.
Laat zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb zijn geboortebewijs in mijn portemonnee.
Ik heb geen scanner.quote:
sinds twee potloden op je tiet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er tetten in het spel zijn.
Inderdaad, Ome WIllem kan wel acterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, die gast past daar totaal neit tussen
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Flesje![]()
Ga je een keer mee naar de live topic en VoH kijken?
*TAL verhuist meequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
Ik verhuis ff naar de live topic, tot laters hier![]()
Whut? Wie lacht jou uit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?
Waarom zou je dan uitgelachen worden? Jij lacht ons toch ook niet uit dat wij dat kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat ik daar NOG harder uitgelachen word?
wordt er hier soms gisteren gepost ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
Ik verhuis ff naar de live topic, tot laters hier![]()
Oh njaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Wie lacht jou uit?![]()
Wie zeg het
Fopjeflauwmopje!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
wordt er hier soms gisteren gepost ?
Uhmmmm??????quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
wordt er hier soms gisteren gepost ?
Ik kijk het programma voor het eerst, dus dan word ik ook uitgelachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh njaik hou het qua tempo allemaal niet zo bij meestal. En dan voel ik me soms wat uitgelachen omdat ik incrwod grappen gemist heb. zoiets.
LIVEtopicquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhmmmm??????
Ik ben blond, iets duidelijker graag
Nee gekkie, we posten alleen maar over wat we zien, gooi er af en toe een Wat slecht of Wat goed tussendoor en niemand lacht hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh njaik hou het qua tempo allemaal niet zo bij meestal. En dan voel ik me soms wat uitgelachen omdat ik incrwod grappen gemist heb. zoiets.
ehm ja, klopt... daar hield je idd niet zo van he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en aangezien die livetopics vast NOG sneller gaan....
Owwwwwquote:
O dit is TAL hequote:
oh , aan de hand van een tv-programma ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O dit is TAL he![]()
We kijken Voice of Holland met zijn allen en posten dan commentaar erbij
ik ken het echt niet , sorry.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
live meekletsen met The Voice of Holland in het daarvoor bestemde topic
Ik ook nietquote:
Ja een talentenjacht, maar deze is van hogere kwaliteit dan de gemiddelde popstars of idolsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , aan de hand van een tv-programma ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |