quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
sorry Myr, maar je verveelt je naar mijn idee wat te vaak.![]()
Pas alsjeblieft op jezelf. Heb het idee dat je een beetje in de put zit en in een negatieve spiraal. Ik ken helaas het gevoel. wordt wakker sta op en ga eropuit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg in mijn snelle autootje.
quote:
Ik vind je niet meer liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar heb je dan ook alle tijd voor![]()
![]()
Moment, belde bij de verkeerde aanquote:
Ja, dan was ik het echt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moment, belde bij de verkeerde aan
Deed trouwens wel een lekker wijf open, zeker dat jij het niet was?
Nietes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een lekker ding!
sorry ik plaag graagquote:
ik zit verplicht mee te luisteren met vohquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Jullie kijken geen van beide TAL shows?
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel!
*Belt aan bij Myr
*dom-ding
Ik heb je adres nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite met het goede huis vinden hoor.
goed punt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vinden
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?quote:
Nee, Hij moet naar mij komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?
Poffer, hij wordt weggesleeptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
als die zijn ferrari bij jouw in de buurt heeft geparkeerd heeft ie dadelijk ook moeite die terug te vinden
luiwammesquote:
Trusten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh mensen, ik verwaarloos jullie een beetjeMaar ik duik nu mijn bed in, van het weekend ben ik er hopelijk wat meer
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Myr, ik heb pgr's adres wel. Geintereseerd ?
*volgtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh mensen, ik verwaarloos jullie een beetjeMaar ik duik nu mijn bed in, van het weekend ben ik er hopelijk wat meer
![]()
quote:
pro-active positieve houdingquote:
Nou.. nou.. vooruitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
sorry ik plaag graag![]()
vriendjes ? [ afbeelding ]
wat ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, het komt met bakken uit de hemel zetten
Regen, stortbuiquote:
quote:
hier is het ook natquote:
Doe voorzichtig met jezelfquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Daar ben ik al, mijn Ferrari is net weggesleeptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begin maar met richting Rotterdam reizen.
Wie verzint dat dan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Gedverdemme
Die Babi Pangang-chips van Lays![]()
![]()
quote:
Sexbierum.quote:
Kan je het er niet meer op?quote:
Nee, hoezo?quote:
Nee eerst die bril verbranden dan wel.quote:
Zou hij naar paling stinken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst die bril verbranden dan wel.
Mijn poes wel als ie hem er insteekt.quote:
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleeptquote:
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleept
Maar dan gaat het avondje neucken met Myr voorbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?
Veel plezier Cuequote:
Joah!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Als je je broek maar aanhoudt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Ik dacht hetzelfdequote:
wut?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jaja , je moest zeker even spitten in mn postgeschiedenis ?
moet dat? Slechte Kwaliteit..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Patje laat dat filmpje eens zien waar je Fever zingt.
Nou nee maar als je wil dat ze weten hoe je zingt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet dat? Slechte Kwaliteit..
Oke Frauleinquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, ik wou iets posten.. maar lama!
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer..... Koffie halen duurde een half uur
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?
Ah, liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.
Ze blijft nu direct in bed liggen
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...quote:
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...
Was na eten 'even' gaan liggen
De herfstvirussen beginnen weer
Ciaotjesquote:
2 weken terug op de maandag 1 dag ziek gemeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.
Truste Kuikentjequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciaotjes![]()
Ik ga ook, slaap inhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |