quote:
Sexbierum.quote:
Kan je het er niet meer op?quote:
Nee, hoezo?quote:
Nee eerst die bril verbranden dan wel.quote:
Zou hij naar paling stinken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst die bril verbranden dan wel.
Mijn poes wel als ie hem er insteekt.quote:
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleeptquote:
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zouden gaan neucken, nou sta ik in Rotterdam maar ik kan het niet vinden en mijn Ferrari is net weggesleept
Maar dan gaat het avondje neucken met Myr voorbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel de trein naar huis, het hoost daar ook zeker?
Veel plezier Cuequote:
Joah!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Als je je broek maar aanhoudt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik mijn talent ff laten zien?
Ik dacht hetzelfdequote:
wut?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jaja , je moest zeker even spitten in mn postgeschiedenis ?
moet dat? Slechte Kwaliteit..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Patje laat dat filmpje eens zien waar je Fever zingt.
Nou nee maar als je wil dat ze weten hoe je zingt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet dat? Slechte Kwaliteit..
Oke Frauleinquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, ik wou iets posten.. maar lama!
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer..... Koffie halen duurde een half uur
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, dat mot wel goeie wezen dan?
Ah, liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief is ziekjes, ik heb d'r thee op bed gebracht en ff samen bakkie gedaan.
Ze blijft nu direct in bed liggen
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...quote:
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zouden samen POP gaan kijken maar ze kwam maar niet...
Was na eten 'even' gaan liggen
De herfstvirussen beginnen weer
Ciaotjesquote:
2 weken terug op de maandag 1 dag ziek gemeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja veel mensen zijn óf ziek óf net ziek geweest.
Truste Kuikentjequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciaotjes![]()
Ik ga ook, slaap inhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |