Dat heb ik een keer gedaan, extra leuk als je dronken bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt ook dat laser schieten in het donker, lijkt mij ook wel gaaf
?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHIIHI!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!111!!!!!!!xdddddDDDD
Het is toch echt. Ik ken hem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHIIHI!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!111!!!!!!!xdddddDDDD
Verkleed als Duke Nukemquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk schiedam , niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is wel Schiedam, maar als ik de stad in moet ga ik naar Rotterdam, sorry ik kan nogal vaag zijn
En die zijn niet allemaal 010![]()
Ja ik vond het super, heb dubbel gelegen, je hoofd voel je een minuutje op 10 en dan gaat het wel weerquote:
Bij ons was het in het bos. Ik lag heel de tijd in het zand ipv in het gras.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik 1 x gedaan, verfkogel op mijn hoofd precies tussen capuchon en masker in, bam bult.
Lig ik plat in het gras te kruipen bam kogel op mijn reet
Dat heb ik heel vroeger ook een keer gedaan... is leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
yeah is ook wel leuk, maar paintballen is leukerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is ook wel leuk, maar paintballen is leuker
lol nee idd. zo een ei is ff wat minder dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vond het super, heb dubbel gelegen, je hoofd voel je een minuutje op 10 en dan gaat het wel weer![]()
Alleen je haar erna wassen met een extra ei op je kop is minder
Nee dat niet, maar uitgaan is toch niet je van hetquote:
It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.quote:
Bij ons ook bij bomen, maar was zo'n onbedekt stuk dus vandaar kruipend door het gras, net echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons was het in het bos. Ik lag heel de tijd in het zand ipv in het gras.
ik las masterchief. Ik moet minder met games doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw, masterchef moet ik ook ff naar TAL halen![]()
Ook met die stem dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik las masterchief. Ik moet minder met games doen.
Ik drink wel een glas whiskey extra.quote:
I got balls of steel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |