ik niet. ik was toen al over op de pure wodkaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch heel normaal, dronk jij dat niet dan toen je 6 was?
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, sinas drinken is heel normaal op je 6e hoor Kally
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik niet. ik was toen al over op de pure wodka
Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Doordeweeks zo rond 8 uur en in het weekend half 9, dan is hij wel op na een dag vol energie![]()
Oudste doordeweeks half 9 en in het weekend 9 uur/ half 10 ligt eraan hoe moe die is, maar die geeft dat wel aan
Yepquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je ook in 010 zit ?
De jongste wel, maar de oudste weet ik niet, als hij het echt leuk vindt kan hij het wel volhoudenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?
mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt![]()
Op scholen zijn ze er geen fan van
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt![]()
Op scholen zijn ze er geen fan van
Haha, heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
De jongens zitten al op de bank, met een deken![]()
En ik mag straks nog heen en weer voor de chips, limonade en wijn enzo
Dus dat, mijn oudste vindt het viesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzo
en meer koolzuurhoudende drankjes krijgt hij niet.
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Haha, heerlijk![]()
Ik geniet nog even van de rust hier, dochter is naar vriendin en komt om negen uur, manlief is met zoon naar Den Oever, die verwacht ik ook pas rond negen uur, en als alles dan binnenvalt is het ook dat ik lopen kan
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast hequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Puik , ik heb net deeltje #139 gestart.
`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?
Alleen mijn manboobs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nog tieten gemist ?
Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.
Veel ouder schat ik hem inderdaad niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5
ik heb in turkije nog zo een nep feyenoord tenue gekocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he
dan ben je van EO.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he
Uiteraard de mijnequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
ok niets dusquote:
Ik ben een overloper, gtst hierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb in turkije nog zo een nep feyenoord tenue gekocht.
nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou kopen
Jaquote:
Dat kun je het beste zelf beantwoordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ohw, ik kijk elke dag beide airline afleveringen tot aan het einde van little couple.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben een overloper, gtst hier![]()
Maar lang leve de technologie, Little Couple neem ik op
yeah voor een kind meegenomen. en ach zo een kind weet nog niet beter hequote:
O ja, zo ben ik dan weer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ach die post je elk topic wel weer toch?
Dan zullen we maar geen TETTEN postenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
O en Benny, ik had gelijk he, ik zie die oogjes stiekum steeds naar de laptop gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
O en Benny, ik had gelijk he, ik zie die oogjes stiekum steeds naar de laptop gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Dat is inderdaad geen geld, en ook al is het nep boeien, ze zijn er toch zo uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah voor een kind meegenomen. en ach zo een kind weet nog niet beter he
maar die dingen waren gewoon asociaal goedkoop.
7 euro ofo voor een tenue.
heb voor mijn neefje een hele zooi mee. geloof van elke europese topclub wel
Zou het niet doen neequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan zullen we maar geen TETTEN posten
Nee geboren en getogen, maar kom er verder nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet om in schiedam te wonen ?
Wat een aparte tieten. Die bovenste.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dus als ik dit post, zien jouw kindjes dat?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |