ik niet. ik was toen al over op de pure wodkaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch heel normaal, dronk jij dat niet dan toen je 6 was?

Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, sinas drinken is heel normaal op je 6e hoor Kally

quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik niet. ik was toen al over op de pure wodka

Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Doordeweeks zo rond 8 uur en in het weekend half 9, dan is hij wel op na een dag vol energie
Oudste doordeweeks half 9 en in het weekend 9 uur/ half 10 ligt eraan hoe moe die is, maar die geeft dat wel aan

Yepquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je ook in 010 zit ?

De jongste wel, maar de oudste weet ik niet, als hij het echt leuk vindt kan hij het wel volhoudenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?

mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt
Op scholen zijn ze er geen fan van

Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt
Op scholen zijn ze er geen fan van

Haha, heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
De jongens zitten al op de bank, met een deken
En ik mag straks nog heen en weer voor de chips, limonade en wijn enzo

Dus dat, mijn oudste vindt het viesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzo
en meer koolzuurhoudende drankjes krijgt hij niet.

Wat jij wiltquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?

Ja uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Haha, heerlijk
Ik geniet nog even van de rust hier, dochter is naar vriendin en komt om negen uur, manlief is met zoon naar Den Oever, die verwacht ik ook pas rond negen uur, en als alles dan binnenvalt is het ook dat ik lopen kan

Nou ja ik kom uit de 010 ernaast hequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Puik , ik heb net deeltje #139 gestart.

`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?

Alleen mijn manboobs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nog tieten gemist ?

Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.

Veel ouder schat ik hem inderdaad niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5

ik heb in turkije nog zo een nep feyenoord tenue gekocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he

dan ben je van EO.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |