Een Sirius. Lijkt me goed genoeg, lekker voor de tv zetten en dan gaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef guitarguru het volgende:
[..]
Welk type heb je gekocht?
Zit er ook over na te denken... Maar ik vind het zo vreselijk saai om op mijn zolderkamer tegen een muur aan te turen! Ik hou het net 45 minuten vol op mijn hometrainer.
Dan lijkt me zo'n Tacx met virtuele bergetappes op een scherm voor je, wel weer geiniger. Maar ja, daar betaal je je dan weer scheel aan...
Goeie vakantie joeng, leuk Vietnam! lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Vandaag de fiets bij de fietsenmaker afgegeven, gezegd dat hij rustig aan mag doen. Hij heeft 4 weken de tijd om mijn wiel te repareren (contragewicht zit los), ander stuur en stuurpen op te zetten, een wit stuurlint (staat zo ubercool bij de rest van de fiets) en een nieuwe ketting. Kettingslijtagemeter gaf aan dat de ketting versleten was, maar dan ook maar net. Om te zorgen dat ik geen nieuwe tanden en cassette hoef te kopen nu vervangen. 3200km met deze ketting gedaan.
Nu even niet fietsen maar lekker rondreizen, morgenochtend om 6 uur naar Schiphol, op weg naar Vietnam. Ouderwets en goedkoop backpacken heb tenslotte al mijn geld al aan de fiets uitgegeven
Dus veel fietsplezier en tot eind oktober!
in vietnam kun je anders ook prachtig fietsen! of nog mooier, zo aan het eind van het seizoen, je kunt je ook làten rondfietsen voor een grijpstuiver! geweldig land hoor, je gaat vast een toptijd tegemoet.quote:[b]Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Nu even niet fietsen maar lekker rondreizen, morgenochtend om 6 uur naar Schiphol, op weg naar Vietnam. Ouderwets en goedkoop backpacken heb tenslotte al mijn geld al aan de fiets uitgegeven
jaloers! Vietnam is zo'n gaaf landquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Vandaag de fiets bij de fietsenmaker afgegeven, gezegd dat hij rustig aan mag doen. Hij heeft 4 weken de tijd om mijn wiel te repareren (contragewicht zit los), ander stuur en stuurpen op te zetten, een wit stuurlint (staat zo ubercool bij de rest van de fiets) en een nieuwe ketting. Kettingslijtagemeter gaf aan dat de ketting versleten was, maar dan ook maar net. Om te zorgen dat ik geen nieuwe tanden en cassette hoef te kopen nu vervangen. 3200km met deze ketting gedaan.
Dus veel fietsplezier en tot eind oktober!
Zet hem even in de wiki (link in OP). Moet je je wel even registreren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef 045represent het volgende:
Hoe kan ik trouwens een foto van mezelf in de OP zetten?
Hier regende het anders af en aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef No-P het volgende:
MTB-topic wel en aangezien je een MTB hebt.
Ik moet er ook nog even een regelen. In december wil ik een Run-Bike-Run doen en daar heb ik er een voor nodig.
Vanochtend trouwens goed fietsweer. In het zonnetje was het best lekker te doen.
[..]
Zet hem even in de wiki (link in OP). Moet je je wel even registreren.
Groesbeek, 6,5km-21km-3,2km. Wil in ieder geval winnen van 2 vrienden die hem als duo gaan doen. Ben verder niet zo snel ofzo, maar vind het wel leuk om te doen. Daarna misschien de Wintertriathlon van Twente als ik genoeg op schaatsen heb getraind. Het fietsen en het lopen moet ik wel vol kunnen houden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier regende het anders af en aanzeer buiïg
Welke RBR ga je doen? Ik deed die van Pijnacker een keer of 5 tijdje geleden. Zwaar was dat altijd, maar ik was er best goed in. 1x 28e, 1x 7e, ik geloof 2x 6e, en 1x 5e
Dankje! Het is gelukt (volgens mij....)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef No-P het volgende:
Zet hem even in de wiki (link in OP). Moet je je wel even registreren.
Volgende OP ja, hij synchroniseert hem niet (zou wel mooi zijn).quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dankje! Het is gelukt (volgens mij....)
Er is alleen nog niks van terug te zien in de OP hier, of zie je de wijziging pas in de volgende OP?
Oke super!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef No-P het volgende:
[..]
Volgende OP ja, hij synchroniseert hem niet (zou wel mooi zijn).
Gewoon de Schie volgenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet hoe je van Rotterdam makkelijk naar Delft kan fietsen?![]()
Dus het liefst bordjes met Delft x aantal KM
Buienradar geeft ineens aan dat het hier gaat regenen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef Oksel het volgende:
Morgen weer 90. Of misschien ook niet.
stel je niet zo aanquote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef Marurk het volgende:
Buienradar geeft ineens aan dat het hier gaat regenen.En gisteren zou het nog droog blijven tot 17.00 uur.
Nu staat er 2 mm aangegeven.
De weg is ook nat nu omdat het blijkbaar vanochtend geregend heeft.Wat moet ik nu? Gewoon gaan als de weg over een uurtje droog is en het erop gokken dat het droog blijft?
quote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef 045represent het volgende:
[..]
Is dat nóg lichter dan carbon?
Jezus, had het zwaar vandaag, na het ATB'en van gisteren..quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef Oksel het volgende:
Morgen weer [s]90[/s 81]. Of misschien ook niet.
Dat doe ik nu soms al, als ik zout nodig heb..quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, maar als je een hongerklop hebt kan je aan je stuur likken
Je kan 'm ook nog in de fik steken als je het koud krijgt, carbon brandtquote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef Oksel het volgende:
Dat doe ik nu soms al, als ik zout nodig heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |