Een Sirius. Lijkt me goed genoeg, lekker voor de tv zetten en dan gaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef guitarguru het volgende:
[..]
Welk type heb je gekocht?
Zit er ook over na te denken... Maar ik vind het zo vreselijk saai om op mijn zolderkamer tegen een muur aan te turen! Ik hou het net 45 minuten vol op mijn hometrainer.
Dan lijkt me zo'n Tacx met virtuele bergetappes op een scherm voor je, wel weer geiniger. Maar ja, daar betaal je je dan weer scheel aan...
Goeie vakantie joeng, leuk Vietnam! lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Vandaag de fiets bij de fietsenmaker afgegeven, gezegd dat hij rustig aan mag doen. Hij heeft 4 weken de tijd om mijn wiel te repareren (contragewicht zit los), ander stuur en stuurpen op te zetten, een wit stuurlint (staat zo ubercool bij de rest van de fiets) en een nieuwe ketting. Kettingslijtagemeter gaf aan dat de ketting versleten was, maar dan ook maar net. Om te zorgen dat ik geen nieuwe tanden en cassette hoef te kopen nu vervangen. 3200km met deze ketting gedaan.
Nu even niet fietsen maar lekker rondreizen, morgenochtend om 6 uur naar Schiphol, op weg naar Vietnam. Ouderwets en goedkoop backpacken heb tenslotte al mijn geld al aan de fiets uitgegeven
Dus veel fietsplezier en tot eind oktober!
in vietnam kun je anders ook prachtig fietsen! of nog mooier, zo aan het eind van het seizoen, je kunt je ook làten rondfietsen voor een grijpstuiver! geweldig land hoor, je gaat vast een toptijd tegemoet.quote:[b]Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Nu even niet fietsen maar lekker rondreizen, morgenochtend om 6 uur naar Schiphol, op weg naar Vietnam. Ouderwets en goedkoop backpacken heb tenslotte al mijn geld al aan de fiets uitgegeven
jaloers! Vietnam is zo'n gaaf landquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef Superher0 het volgende:
Vandaag de fiets bij de fietsenmaker afgegeven, gezegd dat hij rustig aan mag doen. Hij heeft 4 weken de tijd om mijn wiel te repareren (contragewicht zit los), ander stuur en stuurpen op te zetten, een wit stuurlint (staat zo ubercool bij de rest van de fiets) en een nieuwe ketting. Kettingslijtagemeter gaf aan dat de ketting versleten was, maar dan ook maar net. Om te zorgen dat ik geen nieuwe tanden en cassette hoef te kopen nu vervangen. 3200km met deze ketting gedaan.
Dus veel fietsplezier en tot eind oktober!
Zet hem even in de wiki (link in OP). Moet je je wel even registreren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef 045represent het volgende:
Hoe kan ik trouwens een foto van mezelf in de OP zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |