SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat ie inmiddels alquote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, volgens mij moet ik deze nog ff laten verplaatsen naar TV/RAdio.
Dan moet je de trailer zienquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het al gehoord die film hoef ik niet te zien.
daar wil ik best mee onde de douche. ziet er leuk uitquote:
Ik heb de trailer gekeken inderdaad maar ook dat komt op mij over als bagger.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet je de trailer zienIk hou totaal niet van nederlandse films maar deze lijkt me geweldig helemaal omdat het dezelfde makers zijn als Amsterdamned en De Lift vind ik toch allebei topfilms
och, ik vind haar wel wat hebben. tis geen topmodel, maar ook zeker niet lelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Paul-89 het volgende:
Bij een 'babe' denk ik aan wat anders.
Ik doe dat juist niet, ik wil verrast worden aankomende week. Hopen op veel 'Ohja momentjes'.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
in het kader van de week van de jaren 90 zit ik alle top40-entrys van 96 t/m 99 te downloaden. die van 93, 94 en 95 heb ik al
ik eigenlijk ook....dus ik bewaar ze voor een week later ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe dat juist niet, ik wel verrast worden aankomende week. Hopen op veel 'Ohja momentjes'.
navond!quote:
Moi.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook....dus ik bewaar ze voor een week later ofzo
[..]
navond!
en die plaat van kesja vind ik prut.
Alarmschijf bij Veronica in de kerstweek van 1989quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
2livecrew.....wat een plaat weerbaanbrekend destijds toch? net voor mijn tijd eigenlijk
briljant, maar dan is het eigenlijk geen 90's plaatquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij Veronica in de kerstweek van 1989![]()
gelukkig heb je mij en twitwouter nogquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Oh wat is het toch jammer dat m'n webcam-opnemer even buiten dienst is. Tjibbe en Michiel slaan weer op hol!
Ben jij 3FMvideo?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb je mij en twitwouter nog
Yep (ik weet het ben gestoord)quote:
Harry Potter!quote:
Twijfelgevalletje, maar was wel lachen destijds. Probeerde dat maar eens een Amerikaan uit te leggen dat dat nummer 1 was hierquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
briljant, maar dan is het eigenlijk geen 90's plaatmaar ach, pas begin 90 stond ie echt in de hitlijsten
mijn frituur, wat doe je ?!?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn frituur, wat doe je ?!?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef coenensander het volgende:Uit de sms: Wat is het toppunt van #ohohcherso? Als Jokertje Barbie in d'r Sterretje Snipert! #CSSHOW #3FM
nog slechterquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
nog beter vind ik: Als Jokertje Barbie met z'n MAtsoe MAtsoe in d'r Sterretje Snipert...:)
^^quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy zit er weer vanavond. Ik vind het zo jammer dat het óf Rudy óf Corton. vindt ze allebei erg goed en zeker op dit tijdstip....
Moet er nu ff niet aandenken. Morgen wel ff. Net wel gekeken en er zijn nog kaartenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
-Hans- had je nog nagedacht over Band of Skulls?
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
mij ook daar er volgende week helegaar geen megahit isquote:
Morgen niet hè. 90s requestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
nja, ik zou wel willen zeggen dat ik tegen downloaden ben, maar de laatste cd die ik heb gekocht was 10000days van Tool toen die net uit was.....films koop ik dan wel weer aardig veel en ik bezoek de bios dus de filmindustrie sponsor ik wel...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk een mooie waan van de nacht trouwens
je bedoelt die voor 30secs2mars? want deze vind ik eigenlijk niks...ik heb ooit de hele cd uitgezeten, maar met moeite...quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Idioot gekrijs van 30 seconds to mars.
Nope, Fitz & The Tantrums - Moneygrabberquote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt die voor 30secs2mars? want deze vind ik eigenlijk niks...ik heb ooit de hele cd uitgezeten, maar met moeite...
ze klinken allemaal hetzelfde. hoewel ik hier het debuutalbum nog heb liggen (ooit samen met Spanner, Junkie XL, 't Hof van Commerce en Golden Earring GR Hits) voor een tientje gekocht. en volgens mij was dat album nog best aardig...]quote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Fitz & The Tantrums - Moneygrabber. Dit is gewoon idioot dom gekrijs. Volgens mij klinken de liedjes van 30 seconds to mars allemaal hetzelfde. Hoop gekrijs en geschreeuw. Vreselijke puber muziek.
Toen waren ze nog een beetje origineel? Dan zijn ze nu de weg ingeslagen van het snel produceren van goedkope crap. Naja, als het verkoopt. Ook hun moeten de huur kunnen betalen.. (copyright Venema).quote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze klinken allemaal hetzelfde. hoewel ik hier het debuutalbum nog heb liggen (ooit samen met Spanner, Junkie XL, 't Hof van Commerce en Golden Earring GR Hits) voor een tientje gekocht. en volgens mij was dat album nog best aardig...]
Rudy > Cortonquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy zit er weer vanavond. Ik vind het zo jammer dat het óf Rudy óf Corton. vindt ze allebei erg goed en zeker op dit tijdstip....
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef alors het volgende:
Hahaha weet iemand welke kapper dat was zonet op het nieuws
Bos ! hoe vet is ditquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...
-Hans-: BoS! misschien morgenavond
Ging het over de kapper die helemaal gek is geworden?? http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94933quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef alors het volgende:
Hahaha weet iemand welke kapper dat was zonet op het nieuws
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsberichtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...
-Hans-: BoS! misschien morgenavond
Zal er morgen wel even langs fietsenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsbericht
[ afbeelding ]
nja, daar kom ik wel eens langs.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsbericht
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Kut stelling
Downloaden, doet iedereen wel.
nooit een liedje gedownload oid? just wondering, want ik geloof best dat er mensen die nog nooit gedownload hebben, of een cd-kopietje hebben, maar ik ken er volgens mij verdraaid weinigquote:
Kan, moet wel eerst het aanbod vergroot worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind trouwens dat met de komst van spotify het downloaden wel verboden mag worden.
CD kopie is legaalquote:Op donderdag 23 september 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit een liedje gedownload oid? just wondering, want ik geloof best dat er mensen die nog nooit gedownload hebben, of een cd-kopietje hebben, maar ik ken er volgens mij verdraaid weinig
ook als die is gedownload van het internet? en wat is dan het verschil tussen een kopie van een fysieke cd en en downloaden van een hele cd van het internet? ervanuitgaande dat je geen cd gekocht hebt.quote:
Downloaden van muziek is legaal. Aanbieden niet. En downloaden van software ook niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook als die is gedownload van het internet? en wat is dan het verschil tussen een kopie van een fysieke cd en en downloaden van een hele cd van het internet? ervanuitgaande dat je geen cd gekocht hebt.
Als je de CD van een vriend hebt, is het illegaal, maar als je de CD uit de bieb haalt, betaal je al ietsje aan de bieb die dat weer geeft aan de artiest, en op de blanko CD zit ook een tax van hier tot ginder, die ook naar de artiest gaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook als die is gedownload van het internet? en wat is dan het verschil tussen een kopie van een fysieke cd en en downloaden van een hele cd van het internet? ervanuitgaande dat je geen cd gekocht hebt.
ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Downloaden van muziek is legaal. Aanbieden niet. En downloaden van software ook niet.
Ja, maar aangezien je de CD niet aan massa's uitleent, zullen ze het door de vingers zien.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in
zit ik me nu af te vragen....als iemand een cd uitleent waarvan je weet dat hij die cd gaat kopiëren, ben je dan strafbaar? ten slotte is dat een soort van uploaden.....:s
Formeel mag je de cd niet uitlenen. Zie de tekst op de meeste cd's.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in
zit ik me nu af te vragen....als iemand een cd uitleent waarvan je weet dat hij die cd gaat kopiëren, ben je dan strafbaar? ten slotte is dat een soort van uploaden.....:s
Klopt, ga naar de winkel of koop via itunes en je zit altijd goedquote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ingewikkelde materie eigenlijk. het lijkt op t eerste gezicht zo simpel
Daarom dus spotify, spotify werkt in weze hetzelfde als de bibliotheek, je gaat ereen, leent wat muziek, kijkt of je het leuk vind en dan koop(ieer) je het op je PC (CD)quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
tja, door het downloaden en kopiëren zijn we zo verwend qua "gratis" muziek en films dat de meesten er het geld niet meer voor over hebben...ik moet er zelf ook niet aan denken om al die cd's te moeten kopen.....Dan ga je dus vooral kopen waarvan je weet dat je het leuk vindt en ontdek je niet zo vaak iets nieuws.....was het downloaden maar nooit uitgevondenleve het downloaden!
En dit trouwens uiteraard, alle CDs die 3v12 nu erop zet in de luisterpaal playlist zijn meestal alleen lokaal te beluisterenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan, moet wel eerst het aanbod vergroot worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kane
Opposites
Ik ga even poepen. Roep maar over een minuut of 4.
quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:25 schreef 3rdRock het volgende:
was het maar vast 18.00u!
't schijnt btw dat Gerard vanavond niet bij Ekstra Weekend is?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Bouwvakkers die bezig zijn met de nieuwbouw zingen mee met Cold As Ice. Geweldige plaat, maar stop met meezingen
Nu trouwens Memories van David Guetta. Mooi moment om zelf even mee te gaan zingenquote:
Ik weet hoe lang ik nog moet werken, maar je hoeft me er niet zo mee te confronterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nog 7 uur wachten tot het 1800 is.....
Heb je iig iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet hoe lang ik nog moet werken, maar je hoeft me er niet zo mee te confronteren.
Hier ook maar beperktquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij begint 90's request helaas pas maandagmorgen 09.00. Radio luisteren zit er dit weekend echt niet in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef themauster het volgende:
RabRadio
Woensdag draait Paul een speciale 90s Hakkemix live aan elkaar in de uitzending. Net als vorig jaar! En dat was een hit. Bart Arens komt En net zo tof: 2 Brothers on the Fourth Floor komen langs op woensdag!
Ja ben ik met je eens daarnaast is Arens 1 van de irritantste jocks die er is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..![]()
Dat was vorig jaar zo'n ramp, dat gebel telkens tussen door.![]()
Laat gewoon Paul een half uur lang alleen maar mixen zonder dat geblaat van die Arens.
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom hij zendtijd heeft op 3FM.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens daarnaast is Arens 1 van de irritantste jocks die er is.
Dit jaar dus helaas precies hetzelfde als vorig jaar. Weer met die kneus van een Bart erbij. Een voordeel is wel dat die gast van Critical Mass er dit jaar niet bij is, die gozer was echt een drama.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..![]()
Dat was vorig jaar zo'n ramp, dat gebel telkens tussen door.![]()
Laat gewoon Paul een half uur lang alleen maar mixen zonder dat geblaat van die Arens.
Dat is meer eurodance iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
2 Brothers On The 4th Floor hebben ook vrij weinig met de Happy Hardcore te maken als je t mij vraagt...
Zo inderdaad! Dat was nog eens de overtreffende trap van Bart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dit jaar dus helaas precies hetzelfde als vorig jaar. Weer met die kneus van een Bart erbij. Een voordeel is wel dat die gast van Critical Mass er dit jaar niet bij is, die gozer was echt een drama.
Eigenlijk ook niet, omdat ie niet kan draaien haha. En er zullen woensdag wel weer de bekende platen voorbij komen helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Rabbering moeten ze inderdaad gewoon laten draaien zonder al dat gepraat tussendoor, in het Glazen Huis moest Giel er ook zonodig de hele tijd tussendoor bleren.![]()
Maar het draaien van rab is wel tof.
Hij kan wel draaien maar door de uiteenlopende platen klinkt het niet allemaal even perfect, en daarbij gaat hij ook niet zozeer om de techniek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet, omdat ie niet kan draaien haha. En er zullen woensdag wel weer de bekende platen voorbij komen helaas...
Fabel dat bij happy hardcore te pas en te onpas wordt gebruikt. HH is ook prima te beatmixen en je hoort aan Rab dat ie dat niet goed beheerst. Het gaat niet alleen om techniek, maar wel ook om techniekquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij kan wel draaien maar door de uiteenlopende platen klinkt het niet allemaal even perfect, en daarbij gaat hij ook niet zozeer om de techniek.
Ja heb je ook wel gelijk vrijwel alle dance etc. is te beatmatchen, Disco is al een tikkie lastiger.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fabel dat bij happy hardcore te pas en te onpas wordt gebruikt. HH is ook prima te beatmixen en je hoort aan Rab dat ie dat niet goed beheerst. Het gaat niet alleen om techniek, maar wel ook om techniek.
KX the only way there is op vrijdag tussen 12 en 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Is die Claudia nog steeds te horen op 3FM?! Damn. Zet 3FM speciaal aan voor het 13:00 journaal, maar hoor nog steeds die muts.
Haha, ja kan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef themauster het volgende:
[..]
KX the only way there is op vrijdag tussen 12 en 2
Kijk ik heb dat niet helemaal meegekregen maar vroeger was de vrijdag de radiodag bij uitstek op Radio 3/3FM , ik hoor mijn vader nog vaak genoeg praten over de Volle Vrijdag, nu is de vrijdag de dag dat je juist moet zappen dat is zeer jammerquote:
Zeker jammer! Ik vind haar stemgeluid echt vreselijk om naar te luisteren. Daarnaast is ze gehaald om grappig te zijn, maar dat is ze in mijn ogen totaal niet. De muziek is kud en ze loopt na al die jaren nog steeds wat aan te prutsen. Verkeerde knopjes indrukken, zaken te vroeg instarten en ga zo maar door. Dolf vond ik ook niet altijd even tof, maar een stuk toffer t.o.v. Claudia. Zo ff boodschappen doen en dan knallen in de sportschoolquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk ik heb dat niet helemaal meegekregen maar vroeger was de vrijdag de radiodag bij uitstek op Radio 3/3FM , ik hoor mijn vader nog vaak genoeg praten over de Volle Vrijdag, nu is de vrijdag de dag dat je juist moet zappen dat is zeer jammer
quote:
Ach ja. Claudia, Bart, Timur, het is allemaal even kut om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
De mening zijn verdeeld over Claudia dat is duidelijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach ja. Claudia, Bart, Timur, het is allemaal even kut om naar te luisteren.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heey dat is 1 van onze kittens, ik wist niet dat hij ontsnapt wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.boston.com/big(...)_news_1.html#photo48
[ afbeelding ]
Leuke foto's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Agree. Ramon als dj is echt vreselijk. 2x gehoord, maar laat hem maar mooi in de rol blijven als producerquote:
quote:
Maar Timur en Ramon samen zijn zoooooooo ongelooflijk grappigquote:
Dat ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Timur en Ramon samen zijn zoooooooo ongelooflijk grappig
Pleur op, ik ben academisch geschoold en ik lach me een kriek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ook niet.
Echt een niveautje lts zwakstroom.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleur op, ik ben academisch geschoold en ik lach me een kriek.
Als er iemand van de lijstjes is, is het Stenders welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef themauster het volgende:
Vraag me af of Stenders er volgende week vrijdagmiddag wel is aangezien meneer niet zo van de lijstjes is
Awwww doet me denken aan een eekhoorn een paar jaar geleden op Highbury tijdens een CL wedstrijd. Het arme beest wist niet hoe hij het had...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
O, ik luister nooit naar Kluun op KX vanwege Kluun.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik luister expres geen Kluun op kx vanwege Henk
jij gaat door voor de koelkast! en ik ga muten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef themauster het volgende:
Ik luister niet maar laat me raden gaat over Miss Mondriool?
Ah, die stinkkut vervuilt de ether weer esquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ach ze moet weer even melden dat ze een bierdrinker is.
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind Stenders maar matig op de Vrijdagmiddag, op de Vrijdagavond vind ik hem beter.
Inderdaad, er zit totaal geen vernieuwing in wat toch wel een gemiste kans is, maar bij Powned maken ze zich ook totaal niet druk om de radio-uren . Het is ook niet echt een programma waar je het weekend gevoel van krijgt in mijn ogen.Ik mis de 'Uit je dip tip', 'Vrijdagmiddag-mix' en het 'Popduel'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...
ergens van een twitter...ik ga ff zoeken.....edit: en ik kan het niet meer vinden. ik zal het (hoop ik) wel gedroomd hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
eindelijk begint de 90s week vanavond om 18.00 een week lang geen kut MH
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Wat is er tegenwoordig nog wel vernieuwend op de radioquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...
Ja, sneu hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Wanner is een koffer verdacht ? Elk achtergelaten koffer is reden voor paniek, ontruiming etc ?
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat er dan maar helemáál geen moeite hoeft te worden gedaan... Het enige verschil voor Stenders is, dat ie nu z'n geld van Powned krijgt en niet van de VARA... Ow, en hij hoeft iets later van huis te vertrekken. Verder is het echt hetzelfde. Jammer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig nog wel vernieuwend op de radio
Alles is inmiddels wel gedaan en wat er tegenwoordig op de radio is is slaapverwekkend. Laatste dj die echt nog wat durfde op de radio was Jensen.
Moderne toestanden daar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef alors het volgende:
Ik had trouwens een college in Comic Sans!!
en je bent niet uit protest weggegaan? als ee ndocent zijn vak al niet serieus neemt hoeft de student dat al helemaal niet te doen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef alors het volgende:
Ik had trouwens een college in Comic Sans!!
Jazeker, ik ga mijn scriptie denk ik ook maar in Comic Sans schrijven, dat zal het vast wat extra allure gevenquote:
dat tapijtleggersmentaliteit....quote:
Had ik beter wel kunnen doen want het is echt een matige docent, hij kan het gewoon niet goed overbrengen, en sheets in Comic Sans helpen daar bepaald niet aan mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je bent niet uit protest weggegaan? als ee ndocent zijn vak al niet serieus neemt hoeft de student dat al helemaal niet te doen...
Ze doen er wel een in het requestrad denk ikquote:zou btw wel mooi zijn als C&S nu helemaal geen 90's draaien!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
Tweet van "onze"Roel heeft de 3FMsite gehaald
RoelJewel Die gitaren op #3FM klinken best goed. Jammer dat die overrated @MissMontreal er weer zo nodig doorheen moet blèren. 15:39
Hoe wil je anders een regenboog krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind voora lde @missmontreal leuk en ik vraag me dan ook af of ze terugtweet
waarom schijnt de zon en regent het hier? 1 van beide is genoeg hoor!
kan mij die regenboog rotten! ligt toch geen pot goud en die vrachtwagen bier van hierboven hoef ik ook niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een regenboog krijgen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef bartjancune het volgende:Zojuist op de telex: Het ANP trekt het bericht: 'Justitieminister betrapt in bed koningin' in. Het betreft een oud nieuwsverhaal. #tjaennu?
Oh nee hoor, ik ben helemaal zen nu, heb net een gezichtsmasker opgehadquote:
kinky!quote:
gezichtsmasker...ook kinky!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben helemaal zen nu, heb net een gezichtsmasker opgehad
ehm, er zal vast iemand te vinden zijn die dat kinky vind.....:Dquote:
quote:
Ik moet ook nog altijd beginnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock gaat na 10 jaar zijn rijlessen maar eens oppakken....
Staat je goed :quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben helemaal zen nu, heb net een gezichtsmasker opgehad
als je binnen 30lessen de snelweg op mag ben je talentvoller dan dat ik benquote:
ik zag het jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef themauster het volgende:
3RDrock Gerard is er gewoon vanavond hoor meld hij op den twitter
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat je goed :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje
know'm sayin?
word? word.
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het jazal het wel gedroomd hebben, twas nog vroeg
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:34 schreef alors het volgende:
gatverdamme 4 kilometer lang wachten op je doodziek
het 2equote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
dilemma: zal ik nu eten gaan maken zodat ik het begin van 90s request niet mis of zal ik wachten tot 18u zodat ik Bart niet helemaal hoef te horen.....
Moeten die magnetronmaaltijden meer dan 20 min. de magnetron ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
dilemma: zal ik nu eten gaan maken zodat ik het begin van 90s request niet mis of zal ik wachten tot 18u zodat ik Bart niet helemaal hoef te horen.....
ik gaat echt koken man! nou ja....zo'n ding van de appie met 3 vakjes waarvan je de inhoud in goede volgorde in de wok moet mieteren. smaakt p[rimaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moeten die magnetronmaaltijden meer dan 20 min. de magnetron ?![]()
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gaat echt koken man! nou ja....zo'n ding van de appie met 3 vakjes waarvan je de inhoud in goede volgorde in de wok moet mieteren. smaakt prima
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]wat is internet soms kut zeg.. ik kan echt geen eenduidig antwoord vinden, maar stel je valt met 50 meter per seconde. Dan duurt het met 4km hoogte dus nog wel 80 seconden voordat je op de grond bent... Zeker die laatste km moet je echt je parachute al uit hebben, en dan heb je nog 20 seconden waarin je volgend mij helemaal gek wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Komt niet, 90's Request.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik de MH nou gemist? Of komt ie nog?
er is geen nieuwe mh...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik de MH nou gemist? Of komt ie nog?
ok danquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is geen nieuwe mh...
en themauster: RAdio 3 wmb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |