mijn frituur, wat doe je ?!?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn frituur, wat doe je ?!?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef coenensander het volgende:Uit de sms: Wat is het toppunt van #ohohcherso? Als Jokertje Barbie in d'r Sterretje Snipert! #CSSHOW #3FM
nog slechterquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
nog beter vind ik: Als Jokertje Barbie met z'n MAtsoe MAtsoe in d'r Sterretje Snipert...:)
^^quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy zit er weer vanavond. Ik vind het zo jammer dat het óf Rudy óf Corton. vindt ze allebei erg goed en zeker op dit tijdstip....
Moet er nu ff niet aandenken. Morgen wel ff. Net wel gekeken en er zijn nog kaartenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
-Hans- had je nog nagedacht over Band of Skulls?
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
mij ook daar er volgende week helegaar geen megahit isquote:
Morgen niet hè. 90s requestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
nja, ik zou wel willen zeggen dat ik tegen downloaden ben, maar de laatste cd die ik heb gekocht was 10000days van Tool toen die net uit was.....films koop ik dan wel weer aardig veel en ik bezoek de bios dus de filmindustrie sponsor ik wel...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk een mooie waan van de nacht trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |