SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat ie inmiddels alquote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, volgens mij moet ik deze nog ff laten verplaatsen naar TV/RAdio.
Dan moet je de trailer zienquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het al gehoord die film hoef ik niet te zien.
daar wil ik best mee onde de douche. ziet er leuk uitquote:
Ik heb de trailer gekeken inderdaad maar ook dat komt op mij over als bagger.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet je de trailer zienIk hou totaal niet van nederlandse films maar deze lijkt me geweldig helemaal omdat het dezelfde makers zijn als Amsterdamned en De Lift vind ik toch allebei topfilms
och, ik vind haar wel wat hebben. tis geen topmodel, maar ook zeker niet lelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Paul-89 het volgende:
Bij een 'babe' denk ik aan wat anders.
Ik doe dat juist niet, ik wil verrast worden aankomende week. Hopen op veel 'Ohja momentjes'.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
in het kader van de week van de jaren 90 zit ik alle top40-entrys van 96 t/m 99 te downloaden. die van 93, 94 en 95 heb ik al
ik eigenlijk ook....dus ik bewaar ze voor een week later ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe dat juist niet, ik wel verrast worden aankomende week. Hopen op veel 'Ohja momentjes'.
navond!quote:
Moi.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook....dus ik bewaar ze voor een week later ofzo
[..]
navond!
en die plaat van kesja vind ik prut.
Alarmschijf bij Veronica in de kerstweek van 1989quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
2livecrew.....wat een plaat weerbaanbrekend destijds toch? net voor mijn tijd eigenlijk
briljant, maar dan is het eigenlijk geen 90's plaatquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij Veronica in de kerstweek van 1989![]()
gelukkig heb je mij en twitwouter nogquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Oh wat is het toch jammer dat m'n webcam-opnemer even buiten dienst is. Tjibbe en Michiel slaan weer op hol!
Ben jij 3FMvideo?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb je mij en twitwouter nog
Yep (ik weet het ben gestoord)quote:
Harry Potter!quote:
Twijfelgevalletje, maar was wel lachen destijds. Probeerde dat maar eens een Amerikaan uit te leggen dat dat nummer 1 was hierquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
briljant, maar dan is het eigenlijk geen 90's plaatmaar ach, pas begin 90 stond ie echt in de hitlijsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |