mijn frituur, wat doe je ?!?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn frituur, wat doe je ?!?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef coenensander het volgende:Uit de sms: Wat is het toppunt van #ohohcherso? Als Jokertje Barbie in d'r Sterretje Snipert! #CSSHOW #3FM
nog slechterquote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
nog beter vind ik: Als Jokertje Barbie met z'n MAtsoe MAtsoe in d'r Sterretje Snipert...:)
^^quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy zit er weer vanavond. Ik vind het zo jammer dat het óf Rudy óf Corton. vindt ze allebei erg goed en zeker op dit tijdstip....
Moet er nu ff niet aandenken. Morgen wel ff. Net wel gekeken en er zijn nog kaartenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
-Hans- had je nog nagedacht over Band of Skulls?
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
mij ook daar er volgende week helegaar geen megahit isquote:
Morgen niet hè. 90s requestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !!!!! Oh god, dan zal dit wel de nieuwe Megahit zijn. Alhoewel... veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar. Ik gok dat A Silent Express de nieuwe Megahit te pakken heeft.
nja, ik zou wel willen zeggen dat ik tegen downloaden ben, maar de laatste cd die ik heb gekocht was 10000days van Tool toen die net uit was.....films koop ik dan wel weer aardig veel en ik bezoek de bios dus de filmindustrie sponsor ik wel...quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk een mooie waan van de nacht trouwens
je bedoelt die voor 30secs2mars? want deze vind ik eigenlijk niks...ik heb ooit de hele cd uitgezeten, maar met moeite...quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Idioot gekrijs van 30 seconds to mars.
Nope, Fitz & The Tantrums - Moneygrabberquote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt die voor 30secs2mars? want deze vind ik eigenlijk niks...ik heb ooit de hele cd uitgezeten, maar met moeite...
ze klinken allemaal hetzelfde. hoewel ik hier het debuutalbum nog heb liggen (ooit samen met Spanner, Junkie XL, 't Hof van Commerce en Golden Earring GR Hits) voor een tientje gekocht. en volgens mij was dat album nog best aardig...]quote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Fitz & The Tantrums - Moneygrabber. Dit is gewoon idioot dom gekrijs. Volgens mij klinken de liedjes van 30 seconds to mars allemaal hetzelfde. Hoop gekrijs en geschreeuw. Vreselijke puber muziek.
Toen waren ze nog een beetje origineel? Dan zijn ze nu de weg ingeslagen van het snel produceren van goedkope crap. Naja, als het verkoopt. Ook hun moeten de huur kunnen betalen.. (copyright Venema).quote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze klinken allemaal hetzelfde. hoewel ik hier het debuutalbum nog heb liggen (ooit samen met Spanner, Junkie XL, 't Hof van Commerce en Golden Earring GR Hits) voor een tientje gekocht. en volgens mij was dat album nog best aardig...]
Rudy > Cortonquote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy zit er weer vanavond. Ik vind het zo jammer dat het óf Rudy óf Corton. vindt ze allebei erg goed en zeker op dit tijdstip....
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef alors het volgende:
Hahaha weet iemand welke kapper dat was zonet op het nieuws
Bos ! hoe vet is ditquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...
-Hans-: BoS! misschien morgenavond
Ging het over de kapper die helemaal gek is geworden?? http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94933quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef alors het volgende:
Hahaha weet iemand welke kapper dat was zonet op het nieuws
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsberichtquote:Op donderdag 23 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het niet, maar tis een straat die ik regelmatig fiets of bus...
-Hans-: BoS! misschien morgenavond
Zal er morgen wel even langs fietsenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsbericht
[ afbeelding ]
nja, daar kom ik wel eens langs.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Gelkingestraat zag ik in een nieuwsbericht
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Kut stelling
Downloaden, doet iedereen wel.
nooit een liedje gedownload oid? just wondering, want ik geloof best dat er mensen die nog nooit gedownload hebben, of een cd-kopietje hebben, maar ik ken er volgens mij verdraaid weinigquote:
Kan, moet wel eerst het aanbod vergroot worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind trouwens dat met de komst van spotify het downloaden wel verboden mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |