Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het jazal het wel gedroomd hebben, twas nog vroeg
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:34 schreef alors het volgende:
gatverdamme 4 kilometer lang wachten op je doodziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het 2equote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
dilemma: zal ik nu eten gaan maken zodat ik het begin van 90s request niet mis of zal ik wachten tot 18u zodat ik Bart niet helemaal hoef te horen.....
Moeten die magnetronmaaltijden meer dan 20 min. de magnetron ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
dilemma: zal ik nu eten gaan maken zodat ik het begin van 90s request niet mis of zal ik wachten tot 18u zodat ik Bart niet helemaal hoef te horen.....
ik gaat echt koken man! nou ja....zo'n ding van de appie met 3 vakjes waarvan je de inhoud in goede volgorde in de wok moet mieteren. smaakt p[rimaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moeten die magnetronmaaltijden meer dan 20 min. de magnetron ?![]()
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gaat echt koken man! nou ja....zo'n ding van de appie met 3 vakjes waarvan je de inhoud in goede volgorde in de wok moet mieteren. smaakt prima
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]wat is internet soms kut zeg.. ik kan echt geen eenduidig antwoord vinden, maar stel je valt met 50 meter per seconde. Dan duurt het met 4km hoogte dus nog wel 80 seconden voordat je op de grond bent... Zeker die laatste km moet je echt je parachute al uit hebben, en dan heb je nog 20 seconden waarin je volgend mij helemaal gek wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Komt niet, 90's Request.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik de MH nou gemist? Of komt ie nog?
er is geen nieuwe mh...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik de MH nou gemist? Of komt ie nog?
ok danquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is geen nieuwe mh...
en themauster: RAdio 3 wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |