ergens van een twitter...ik ga ff zoeken.....edit: en ik kan het niet meer vinden. ik zal het (hoop ik) wel gedroomd hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef themauster het volgende:
eindelijk begint de 90s week vanavond om 18.00 een week lang geen kut MH
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Wat is er tegenwoordig nog wel vernieuwend op de radioquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...
Ja, sneu hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
Wanner is een koffer verdacht ? Elk achtergelaten koffer is reden voor paniek, ontruiming etc ?
Uiteraard. Maar dat wil niet zeggen dat er dan maar helemáál geen moeite hoeft te worden gedaan... Het enige verschil voor Stenders is, dat ie nu z'n geld van Powned krijgt en niet van de VARA... Ow, en hij hoeft iets later van huis te vertrekken. Verder is het echt hetzelfde. Jammer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig nog wel vernieuwend op de radio
Alles is inmiddels wel gedaan en wat er tegenwoordig op de radio is is slaapverwekkend. Laatste dj die echt nog wat durfde op de radio was Jensen.
Moderne toestanden daar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef alors het volgende:
Ik had trouwens een college in Comic Sans!!
en je bent niet uit protest weggegaan? als ee ndocent zijn vak al niet serieus neemt hoeft de student dat al helemaal niet te doen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef alors het volgende:
Ik had trouwens een college in Comic Sans!!
Jazeker, ik ga mijn scriptie denk ik ook maar in Comic Sans schrijven, dat zal het vast wat extra allure gevenquote:
dat tapijtleggersmentaliteit....quote:
Had ik beter wel kunnen doen want het is echt een matige docent, hij kan het gewoon niet goed overbrengen, en sheets in Comic Sans helpen daar bepaald niet aan mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je bent niet uit protest weggegaan? als ee ndocent zijn vak al niet serieus neemt hoeft de student dat al helemaal niet te doen...
Ze doen er wel een in het requestrad denk ikquote:zou btw wel mooi zijn als C&S nu helemaal geen 90's draaien!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
Tweet van "onze"Roel heeft de 3FMsite gehaald
RoelJewel Die gitaren op #3FM klinken best goed. Jammer dat die overrated @MissMontreal er weer zo nodig doorheen moet blèren. 15:39
Hoe wil je anders een regenboog krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind voora lde @missmontreal leuk en ik vraag me dan ook af of ze terugtweet
waarom schijnt de zon en regent het hier? 1 van beide is genoeg hoor!
kan mij die regenboog rotten! ligt toch geen pot goud en die vrachtwagen bier van hierboven hoef ik ook niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een regenboog krijgen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef bartjancune het volgende:Zojuist op de telex: Het ANP trekt het bericht: 'Justitieminister betrapt in bed koningin' in. Het betreft een oud nieuwsverhaal. #tjaennu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |