quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef themauster het volgende:
RabRadio
Woensdag draait Paul een speciale 90s Hakkemix live aan elkaar in de uitzending. Net als vorig jaar! En dat was een hit. Bart Arens komt En net zo tof: 2 Brothers on the Fourth Floor komen langs op woensdag!
Ja ben ik met je eens daarnaast is Arens 1 van de irritantste jocks die er is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..![]()
Dat was vorig jaar zo'n ramp, dat gebel telkens tussen door.![]()
Laat gewoon Paul een half uur lang alleen maar mixen zonder dat geblaat van die Arens.
Inderdaad, ik begrijp echt niet waarom hij zendtijd heeft op 3FM.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens daarnaast is Arens 1 van de irritantste jocks die er is.
Dit jaar dus helaas precies hetzelfde als vorig jaar. Weer met die kneus van een Bart erbij. Een voordeel is wel dat die gast van Critical Mass er dit jaar niet bij is, die gozer was echt een drama.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet nu toch even reageren in jullie topic hoor maar niet weer he..![]()
Dat was vorig jaar zo'n ramp, dat gebel telkens tussen door.![]()
Laat gewoon Paul een half uur lang alleen maar mixen zonder dat geblaat van die Arens.
Dat is meer eurodance iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
2 Brothers On The 4th Floor hebben ook vrij weinig met de Happy Hardcore te maken als je t mij vraagt...
Zo inderdaad! Dat was nog eens de overtreffende trap van Bart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dit jaar dus helaas precies hetzelfde als vorig jaar. Weer met die kneus van een Bart erbij. Een voordeel is wel dat die gast van Critical Mass er dit jaar niet bij is, die gozer was echt een drama.
Eigenlijk ook niet, omdat ie niet kan draaien haha. En er zullen woensdag wel weer de bekende platen voorbij komen helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Rabbering moeten ze inderdaad gewoon laten draaien zonder al dat gepraat tussendoor, in het Glazen Huis moest Giel er ook zonodig de hele tijd tussendoor bleren.![]()
Maar het draaien van rab is wel tof.
Hij kan wel draaien maar door de uiteenlopende platen klinkt het niet allemaal even perfect, en daarbij gaat hij ook niet zozeer om de techniek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet, omdat ie niet kan draaien haha. En er zullen woensdag wel weer de bekende platen voorbij komen helaas...
Fabel dat bij happy hardcore te pas en te onpas wordt gebruikt. HH is ook prima te beatmixen en je hoort aan Rab dat ie dat niet goed beheerst. Het gaat niet alleen om techniek, maar wel ook om techniekquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij kan wel draaien maar door de uiteenlopende platen klinkt het niet allemaal even perfect, en daarbij gaat hij ook niet zozeer om de techniek.
Ja heb je ook wel gelijk vrijwel alle dance etc. is te beatmatchen, Disco is al een tikkie lastiger.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fabel dat bij happy hardcore te pas en te onpas wordt gebruikt. HH is ook prima te beatmixen en je hoort aan Rab dat ie dat niet goed beheerst. Het gaat niet alleen om techniek, maar wel ook om techniek.
KX the only way there is op vrijdag tussen 12 en 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Is die Claudia nog steeds te horen op 3FM?! Damn. Zet 3FM speciaal aan voor het 13:00 journaal, maar hoor nog steeds die muts.
Haha, ja kan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef themauster het volgende:
[..]
KX the only way there is op vrijdag tussen 12 en 2
Kijk ik heb dat niet helemaal meegekregen maar vroeger was de vrijdag de radiodag bij uitstek op Radio 3/3FM , ik hoor mijn vader nog vaak genoeg praten over de Volle Vrijdag, nu is de vrijdag de dag dat je juist moet zappen dat is zeer jammerquote:
Zeker jammer! Ik vind haar stemgeluid echt vreselijk om naar te luisteren. Daarnaast is ze gehaald om grappig te zijn, maar dat is ze in mijn ogen totaal niet. De muziek is kud en ze loopt na al die jaren nog steeds wat aan te prutsen. Verkeerde knopjes indrukken, zaken te vroeg instarten en ga zo maar door. Dolf vond ik ook niet altijd even tof, maar een stuk toffer t.o.v. Claudia. Zo ff boodschappen doen en dan knallen in de sportschoolquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk ik heb dat niet helemaal meegekregen maar vroeger was de vrijdag de radiodag bij uitstek op Radio 3/3FM , ik hoor mijn vader nog vaak genoeg praten over de Volle Vrijdag, nu is de vrijdag de dag dat je juist moet zappen dat is zeer jammer
quote:
Ach ja. Claudia, Bart, Timur, het is allemaal even kut om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
De mening zijn verdeeld over Claudia dat is duidelijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach ja. Claudia, Bart, Timur, het is allemaal even kut om naar te luisteren.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heey dat is 1 van onze kittens, ik wist niet dat hij ontsnapt wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.boston.com/big(...)_news_1.html#photo48
[ afbeelding ]
Leuke foto's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Agree. Ramon als dj is echt vreselijk. 2x gehoord, maar laat hem maar mooi in de rol blijven als producerquote:
quote:
Maar Timur en Ramon samen zijn zoooooooo ongelooflijk grappigquote:
Dat ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Timur en Ramon samen zijn zoooooooo ongelooflijk grappig
Pleur op, ik ben academisch geschoold en ik lach me een kriek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ook niet.
Echt een niveautje lts zwakstroom.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleur op, ik ben academisch geschoold en ik lach me een kriek.
Als er iemand van de lijstjes is, is het Stenders welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef themauster het volgende:
Vraag me af of Stenders er volgende week vrijdagmiddag wel is aangezien meneer niet zo van de lijstjes is
Awwww doet me denken aan een eekhoorn een paar jaar geleden op Highbury tijdens een CL wedstrijd. Het arme beest wist niet hoe hij het had...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |