Awwww doet me denken aan een eekhoorn een paar jaar geleden op Highbury tijdens een CL wedstrijd. Het arme beest wist niet hoe hij het had...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.boston.com/big(...)_news_1.html#photo48
[ afbeelding ]
O, ik luister nooit naar Kluun op KX vanwege Kluun.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik luister expres geen Kluun op kx vanwege Henk
jij gaat door voor de koelkast! en ik ga muten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef themauster het volgende:
Ik luister niet maar laat me raden gaat over Miss Mondriool?
Ah, die stinkkut vervuilt de ether weer esquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ach ze moet weer even melden dat ze een bierdrinker is.
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind Stenders maar matig op de Vrijdagmiddag, op de Vrijdagavond vind ik hem beter.
Inderdaad, er zit totaal geen vernieuwing in wat toch wel een gemiste kans is, maar bij Powned maken ze zich ook totaal niet druk om de radio-uren . Het is ook niet echt een programma waar je het weekend gevoel van krijgt in mijn ogen.Ik mis de 'Uit je dip tip', 'Vrijdagmiddag-mix' en het 'Popduel'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is totaal niet vernieuwend. De naam van het programma, de jingles, de programma-items. En de rest van Powned...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |