Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heeft rotterdam ookWo ist hier denn die Altstadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:leuk weetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heeft rotterdam ookJa maar die ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustequote:Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
@ Damart: Haarlem is ook mooiheb er zelfs een tijdje gewerkt.
@TJ gezellige stad en het is mijn hometown (althans zo voelt het)
En nu ben ik echt snurken![]()
Ik heb daar ook gewerkt. Woon er ook vlakbij....;)quote:Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Welterustenquote:En nu ben ik echt snurken![]()
snurk niet te hard anders wordt wok wakkerquote:Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
@TJ gezellige stad en het is mijn hometown (althans zo voelt het)
En nu ben ik echt snurken![]()
Slaap lekker -Engel-quote:
zal nog wel even duren voordat ik ga slapenquote:
jouw werk begint nu toch pas?quote:Op maandag 20 september 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal nog wel even duren voordat ik ga slapen
vandaag nietquote:
naatjequote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
Mocht men tijd overhebben, help mee: [Drawball # 5] Paint de :') smiley!
Tevens, goedenavond iedereen
andere SCquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is wel ineens stil hier
niemand meer wakker![]()
dus jij bent niet slapenquote:
trusten dan voor laterquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog niet...maar zo wel
![]()
veel plezier met Cold Case
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 goldfinger1963
02. 072 LovelyLady
03. 057 wel.o.k
04. 055 Trevland
05. 048 MPG
06. 048 TJDoornbos
07. 042 Marijkezwolle
08. 037 Giertje
09. 031 Ferb
10. 030 DaMart
11. 018 MaleDuck
12. 017 -Engel-
13. 010 DR34M3R
14. 007 Dr_Flash
15. 007 Bengeltje
16. 003 friemelaar
17. 003 _F.U.B.A.R_
18. 002 Solique
19. 002 suikertaartje
20. 001 tochweerhenk
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van maandag 20 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 195 goldfinger1963
32. 108 naatje_1
37. 104 LovelyLady
71. 073 -Engel-
95. 062 Papierversnipperaar
98. 061 Trevland
nou pasquote:
damartquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
Altijd he.quote:
Dan had je gister minder moeten zuipenquote:
MPGquote:
collegaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
collega
toch niet op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nee dan had ik nu waarsch niet meer kunnen lopen door een kapotte rug ..quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
collega
Ben blij dat jij de uren geslapen hebt die ik had moeten slapen om me fit voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus maar...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snurk niet hard he?![]()
Lekker geslapen wok?
En dank voor je bakkie
8 bakken is iets te veel van het goede... mijn teller staat nu op 4...quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
8 bakken is iets te veel van het goede... mijn teller staat nu op 4...
Goeiemorgen Soliquequote:
Dat dacht ik.. ik ook, alleen veelste kortquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
viel wel mee, ik heb heerlijk geslapen.
Ik ben nu bezig met de 2e hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het wel laten weten als mn teller op 8 staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen Solique
[..]
Dat dacht ik.. ik ook, alleen veelste kort
[..]
Ik ben nu bezig met de 2e hoor
eten 's morgensquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het wel laten weten als mn teller op 8 staat
Maar nu eerst even een bammetje eten
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
vanavond nog eens proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik.. ik ook, alleen veelste kort
Eten s morgens is juistquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eten 's morgens![]()
Nee liever nog een
ik heb al genoeg takenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie zorgt ervoor dat ik vanavond niet tot laat achter de PS3 en laptop zit?
Muck.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie zorgt ervoor dat ik vanavond niet tot laat achter de PS3 en laptop zit?
ah juist .... wel van gehoord nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt ontbijt te heten of zo
niet mijn ding
Her-kans-ing.quote:
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliepquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je sliep ook allang toen ik dvd uitzette
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spokenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliep
wil ik dat wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliep
Goedemorgenquote:
Uh.,. Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spoken?
Weet ik nietquote:
Mwah laten we doenquote:
quote:
Ben ik de enige hier die ontbijt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt ontbijt te heten of zo
niet mijn ding
De vraag was wat en niet of je iets met wok heb liggen uitspokenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spoken?
jaja... uit dat ene boekje zeker...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen maar voorgelezen
heel kort
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja... uit dat ene boekje zeker...
quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil ik het boekje bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
het is haar geguntquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sms: het is hier echt heerlijk hier Uitzicht over een weiland met koeien en 2 schaapjes als burenik zit nu in het zonnetje op de bank en we gaan zo naar het strand
tof dat ze het leuk heeft! mijn uitzicht is een witte mistmuur @ the moment.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sms: het is hier echt heerlijk hier Uitzicht over een weiland met koeien en 2 schaapjes als burenik zit nu in het zonnetje op de bank en we gaan zo naar het strand
* MaleDuck begint ook met aftellen naar zijn vakantie: nog 13 dagen werken (tenminste als ik de weekenden niet hoeft te werken)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck begint ook met aftellen naar zijn vakantie: nog 13 dagen werken (tenminste als ik de weekenden niet hoeft te werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?Ga je inderdaad nog iets leuks doen in je vakantie male duck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, TJ en LL![]()
[..]
Ga je inderdaad nog iets leuks doen in je vakantie male duck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?Jep, we gaan lekker met zn 3-en naar Kemer in Turkije, lekker genieten van een luxe all-in vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met een lekker temperatuurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, we gaan lekker met zn 3-en naar Kemer in Turkije, lekker genieten van een luxe all-in vakantiemet een lekker temperatuurtje!
Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat het lekker weer is
Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dag
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 11:05:28 ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
[..]stofzuigen, dweilen, oudste ophalen, lunchen, oudste naar school brengen, ramen lappen, de was doen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dagnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stofzuigen heb ik zondag nog gedaan he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stofzuigen, dweilen, oudste ophalen, lunchen, oudste naar school brengen, ramen lappen, de was doen......
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik zondag nog gedaan he?
dweilen hoeft (nog) niet
oudste blijft over vandaag
wel lunchen
ramen lappen daar heb ik een glazen voor
was ophangen doe ik vanavond wel weer
Ik doe het rustig aan vandaagzondag gezogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in huize wok wordt iedere dag stofgezogen
Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed!Hopen dat het lekker weer is
[..]Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dag<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
He Fubar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
Ja, klinkt beter dan hier zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...
ik heb meteen geen zin meer om te werken...
[..]
Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!
Liebchen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Ik ik ik ik heb mijn laptop nu ook onder Linux in het schoolwireless hangen![]()
![]()
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
hear hear !!quote:
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
zondag gezogen?
in huize wok wordt iedere dag stofgezogen
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
wij viespeuken? Kijk in de spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerRight Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weervoor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
JBquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wij viespeuken? Kijk in de spiegel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Right Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
voor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor, zodat ik alle tijd heb om voor te lezen![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapen![]()
verder gaat het allemaal zn gangetje :d
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staat.
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panda!quote:Nog steeds zo druk joh?
Come on now, you knew you were lost
Janies!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
Dat en ik mag officieel niet zoveel meer op fok komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Panda!Nog steeds zo druk joh?
Welneequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
Ja, hoi, dat ben ik alquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
zekersquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan was dat hard nodig
En fijn dat het verder allemaal goed gaat
![]()
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JB![]()
hoe doe je dat dan met de moederdag boekenleggers
Karin Slaughter, Verbroken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Janies!Hoe is het?
En lekker, boek lezenMisschien moet ik het ook maar weer eens gaan doen
Welk boek heb je als laatste gelezen?
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
Boek lezen!
Moet ik ook weer eens gaan doen... Heb nog een hele stapel 'nog-te-lezen' liggen, en die groeit alleen maar...
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaanzitten met een boek en een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snel
Alleen toen ik nog met mn ex was niet, die wilde niet dat ik las![]()
quote:
quote:
4quote:Van de vier koppen koffie die men gemiddeld per dag drinkt,
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaan zitten met een boek en een lekker glaasje whisky.
Iets met drukdrukdruk.
Eensch.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
4![]()
ik heb nooit een senseo apparaat gehad
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug beltquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoVerder valt t met dat druk bij mij ook wel mee
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik hoop tquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug belt
4 per dag, dan heb ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenzonde van de koffie. Dus nu een senseo latte select. Zodat ik ook cappuccino kan maken of een latte macchiato
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens na een tijdje wikken en wegen gisteren toch maar chocoladepepernoten gehaald, al vind ik het eigenlijk te vroeg...
Ze hadden ook al hele bergen marsepein, eigenlijk KAN dat toch niet mensen!
oploscappucciono, chocoladepepernoten...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisDoodzonde in dit topic?
En die vind ik eigenlijk nog lekker ook
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mij
* wel.o.k doet duim duim duimquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Duim voor me dat Koen gaat slapen Ik heb die rust ff nodig
ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
jij en rust? begin bij jezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
GFquote:
Poesjes tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow! Amy likte Lenny trouwens laatst!
quote:
wokquote:
TJ is geen snotneus hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat die snotneus maar schatje
kom maar lekker liggen
ohw,quote:
Niks mis met toyboys he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw,
laat die toyboy maar schatje
kom maar lekker liggen
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
komen we aan bij walibi issie dicht ><
gebrek aan ervaring, en niet mijn soort dingquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
noujaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?quote:
PWNEDquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
kom je hier op bezoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
en waar is hier?quote:
lelystad, wel opletten hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
Lekker he als zo'n kleine slaapt!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
lunch weer op
[..]
Lekker he als zo'n kleine slaapt!
oow ja das waar ookquote:
* bitchslapquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb al 3op en toch wil het maar niet lukken om wakker te worden
Lelystad iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
ik verzuip in je tweetsquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja
[..]
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?
dus pwndquote:
als ik niet beter wist, kreeg ik nu hele foute associaties...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow! Amy likte Lenny trouwens laatst!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
ik heb al 3op en toch wil het maar niet lukken om wakker te worden
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweetsquote:
OMG twitterquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweets
tweets Toek: 24 tot nu toe
tweets LL: 17 tot nu toe
Ja, had een lekker champignonnen soepjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Heerlijk
En nu moet ik zelf ook wat gaan doen (lezen)
Fles, kom er maar in.quote:
Niks mis meequote:
Lekker..quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, had een lekker champignonnen soepje
Leesze
ik ga je voortaan sw noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Lekker..
Dat lezen wordt hem even niet nu
thanksquote:
zie dat ik nog niet wakker benquote:
ik tel ze ook maar nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar zit ik al om 8:15 op ...
wil niet weten hoeveel koffie ik drink ...volgens mij veel te veel ...
iddquote:
goed héquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweets
tweets Toek: 24 tot nu toe
tweets LL: 17 tot nu toe
Is het niet meer stil boven dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Lekker..
Dat lezen wordt hem even niet nu
?quote:
gebrek aan concentratie, heb geen zin om het te moeten lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het niet meer stil boven dan?
ik heb nu 38 bekertjes staanquote:
als ik wakker wordt dan begin ik met koffie totdat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu 38 bekertjes staan![]()
van 4 dagen gemiddeld kom ik aan de 11 op het werk
flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh. Nog ff en ik heb weer gevoel in mijn kaak. Godver anderhalf uur bij de tandarts gelegenMaar nu wel weer goeie voortanden
![]()
EN oma? Die is een stuk levendiger dan de verhalen doen vermoedenBij mn moeder is ze bijna dood, en bij mij drinkt ze bijna een hele beker koffie, en is er zelfs wat uitwisseling van woorden mogelijk. Die haalt de kerst nog wel
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds weirder te vinden
en dan heb je mijn haar nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetje
Mij vindt niemand engquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetje
Ja waar blijft die foto??quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan heb je mijn haar nog niet gezien
gelukkig woon/werk ik daar nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Geffie![]()
Er is in Noorwegen nog een GeiloEn dan hebben we natuurlijk nog Geilenkirchen
idd wat is het nou geworden wok?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan heb je mijn haar nog niet gezien
ik ging voor de losjes wilde lookquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar blijft die foto??ik moest nog keuren
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookmaar goed dat die foto achter een spoiler zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zo ziet het er toch elke ochtend uit als je opstaat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging voor de losjes wilde look
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo ziet het er toch elke ochtend uit als je opstaat je werk komt?
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookHet is gewoon nog te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kijkt
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 13:51:04 ]
quote:
pwnd dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
eigenlijk moet gewoon nog een keer naar de kapper, na 3 uur op de A9 gestaan te hebben ben ik omgekeerd.
dus je bent nog steeds niet bij de kapper geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
eigenlijk moet gewoon nog een keer naar de kapper, na 3 uur op de A9 gestaan te hebben ben ik omgekeerd.
quote:
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookJij ging toch naar de kapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bengelquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Verse mok capp. met flinke laag melkschuim ajb.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
pas op he want ik kom je opzoekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beantwoord jij maar eens even serieus mijn PM ja
wok en serieus? Nou kom ik hier nog niet lang..........maar die kant van hem ken ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beantwoord jij maar eens even serieus mijn PM ja
ze komt je vanavond toch weer voorlezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op he want ik kom je opzoeken
Ik word bangquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op he want ik kom je opzoeken
wordt maar eens ziekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wok en serieus? Nou kom ik hier nog niet lang..........maar die kant van hem ken ik niet.
ik bescherm je welquote:
Grijs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe is het weer bij iedereen?
hier is het dus schitterend weer
ik vele kanten en 1 daarvan heeft lovely zojuist leren kennenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wok en serieus? Nou kom ik hier nog niet lang..........maar die kant van hem ken ik niet.
Ik hoek je als je onverwachts voor de deur staatquote:
Dank jequote:
Grijs en mistig, zelfs van 15 hoog kan je niet verder dan 1 wijk verder kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe is het weer bij iedereen?
hier is het dus schitterend weer
Kijk maar uit hoor hij is 2 meter 12quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dank jeEen bodybuildende batskoning die mij beschermt
jij weet niet waar ze woontquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af![]()
help
Dan kan ik beter op haar echte naam zoeken... Of het gewoon vragen, natuurlijk.quote:
het was maar een tipquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan ik beter op haar echte naam zoeken... Of het gewoon vragen, natuurlijk.
ik doe niet aan botjebouwenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoek je als je onverwachts voor de deur staat
* LovelyLady houd niet van verrassingen
[..]
Dank jeEen bodybuildende batskoning die mij beschermt
Heb je wat te verbergen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar met de nickname Lovelylady valt niet zoveel te vinden![]()
(dacht ik)
hij heeft connectiesquote:
Op een slordige 4 miljoen Google hits na danquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar met de nickname Lovelylady valt niet zoveel te vinden![]()
(dacht ik)
Wel aan lichaambouwen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe niet aan botjebouwen
wie zegt dat ikzelf moet gaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet niet waar ze woont![]()
en als je het wel weet ben ik er toch eerder
ik ben gespierd genoeg van mezelfquote:
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzoquote:
Niet echt? Dus eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzo
sorryquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzo
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
Niet echt? Dus eigenlijk wel?
Tja, allemaal van die opdringerige mannen... heb ik geen last van
hhmm, maleduck volgende persoon voor een onderzoekje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet echt? Dus eigenlijk wel?
Tja, allemaal van die opdringerige mannen... heb ik geen last van
iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')
Nee ik heb niks te verbergen. Naief om te denken dat the interwebz nog enigszins anoniem was
Ja, dat is zeker...quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')
Nee ik heb niks te verbergen. Naief om te denken dat the interwebz nog enigszins anoniem was
Ik ben benieuwd wat daar uitkomt... weinig spannends denk ik, ik ben nogal saaiquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hhmm, maleduck volgende persoon voor een onderzoekje?
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
daarom ook geen pics van mij op de interwebz
ik wordt liever niet zomaar herkend door totale vreemdequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor
quote:
heb je daar ook mooi weer?quote:
Wat doe je ?quote:
Ik heb inmiddels door waar meneer wok zijn info vandaan heeftquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt liever niet zomaar herkend door totale vreemde
heerlijkquote:
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checkenquote:
vertelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe je ?ga vakantievieren
[..]
Ik heb inmiddels door waar meneer wok zijn info vandaan heeftHet duurde even
en voor de rest lekker onderuit zitten en genietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
[..]
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checken![]()
Hoe is het daar snoet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
[..]
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |