Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sorry dacht ik idd....
Naja hier hebben we ook lol toch
vandaag dus wel op tijdquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, truste Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste slapers.![]()
trustequote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik denk dat ik ook maar ga slapenBen moe en heb hoofdpijn
Trusten lieve mensen
quote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
fifa spelen dustruste en tot sinas.
GFquote:
Ben moequote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag dus wel op tijd![]()
slaap ze ferb
mwah..... kon beter.....quote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
Zekers, heb me het afgelopen weekend goed vermaakt, jij dan?
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik denk dat ik ook maar ga slapenBen moe en heb hoofdpijn
Trusten lieve mensen
but why?quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
Ik neem dus geen verantwoordelijkheid voor mijn vorige post... die ligt geheel en compleet volledig en helemaal bij MPG.
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG verwacht dus post... en die komt niet dus moest ik voor hem roepen of zo.
Nostalgiequote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je je kat roept: poespoespoes en dan komt het beest uiteindelijk aangelopen.
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartjequote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt, ook eens proberen.
wokkin wokkin wokkin
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texelquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
suikertaartjesuikertaartjesuikertaartje
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de wind in roepen, dusquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je harder roepen, die zit helemaal op texel...
Dat gaat niet werkenquote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wil hij wel met haar poesje spelenquote:
vrijdag was wel oke.... maar uiteten gaan en geen trek hebben is een beetje een Onoes....quote:
Ja, en dan gans naar de andere kant van het landquote:
Aha zo, maar zo te horen heb jij je toch goed vermaaktquote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vrijdag was wel oke.... maar uiteten gaan en geen trek hebben is een beetje een Onoes....
zaterdag bij BFF gegetendat was niet alleen lekker maar ook erg gezellig....
zondag duf op de bank gehangen
.... ik had eigenlijk uitgewild....... beetje dansen enzo...... maar wilde niet alleen uit
Dat valt best mee vanaf hierquote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan gans naar de andere kant van het land....
klinkt als.....quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
Aha zo, maar zo te horen heb jij je toch goed vermaakt
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt dus thuis niks te zeggen
quote:
Iets met reeks-nostalgiequote:
Slaap lekkerquote:
slaap zequote:
*knuf teruggeeft*quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Iets met reeks-nostalgie.
Zie de link in mijn sig...
edit: Ow... postpostpost wordt daar niet vermeld...
*knuf*
wokquote:
quote:
tot morgen wokquote:
Leuke stad, Alkmaar!quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady begint voor te lezen.....
Er was eens.... *snurk*
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon ik je zo ook wel vertellen
Ik heb het gisteren met eigen ogen gezien!quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kon ik je zo ook wel vertellen
Mooi oude binnenstad... net als Haarlemquote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?
Ja, 2007 ofzo. Of begin 2008.quote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*knuf teruggeeft*
postpostpost... ken ik nog welmaar dat is toch al van heeeeeeeeeeeeeel lang geleden
De ruïnes van DSB.quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk behalve de kaasmeisjes?
die heeft rotterdam ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi oude binnenstad... net als Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |