Liebchenquote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen/middag allemaal!![]()
![]()
Hoe is het hier?
sinds ik ziek ben geweest...quote:Op maandag 20 september 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh bluh... Da's wel balen... En kut is dat als je niet weet hoe je het beter kunt maken... Heb je het al lang, dat je zo weinig energie hebt?
Als je mooie fleurige bloemen hebt welquote:Whehehe, ja, is leuk voor de buren
daar zal ik niks raars tegenkomenquote:Op maandag 20 september 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet echt spannend, al weet je vast nooit wat je tegenkomt bij het schoonmaken bij jou
![]()
quote:[..]lol Met lint inderdaad: dat je niet in vrede moge rusten en naar de Lada hel gaat!
Klaverjassen, af en toe speel ik mee als de vaste 4 niet compleet zijn... is wel leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor kaartspel doen jullie?
[..]
Hai
Ja, dat hoorde ik![]()
Iemand nog spannende plannen voor vandaag?
Liebchenquote:
Mag ik vragen wat je gehad hebt?quote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds ik ziek ben geweest...
[..]
Als je mooie fleurige bloemen hebt welMaakt het gelijk wat vrolijker gezien alles al herfstkleuren gaat aannemen
Ow, nee, da's dan gewoon saaiquote:Op maandag 20 september 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal ik niks raars tegenkomen![]()
we gaan de muren opnieuw stuccen![]()
[..]
Gewoon griepje, weekje keelpijn, weekje snotteren, hoop hoesten... meer niet eigenlijkquote:Op maandag 20 september 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik vragen wat je gehad hebt?
Da's inderdaad wel leukquote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klaverjassen, af en toe speel ik mee als de vaste 4 niet compleet zijn... is wel leuk.
GF
Dan komt het vast wel gewoon weer terugquote:Op maandag 20 september 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon griepje, weekje keelpijn, weekje snotteren, hoop hoesten... meer niet eigenlijk
Ik hoop het, ik vind het maar niksquote:Op maandag 20 september 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel leuk
[..]
Dan komt het vast wel gewoon weer terugJe lijf moet altijd even herstellen na zoiets. Komt vast goed!
Gaarne. Veel, zwart en sterk.quote:
After lunch dip?quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Ik ben me ineens een partij gaar... dat wordt niet overwerken vandaag denk ik...
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 20 september 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik vind het maar niks
He TJquote:
graagquote:
hmhmm.. kom je hem brengen?quote:
tegen de tijd dat hij bij je is is de koffie koudquote:
Wiener Melange ajb...quote:
Ja, en te veel gewerkt de laatste weekquote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
After lunch dip?![]()
[..]
Kan ik me voorstellen ja
[..]
He TJAlles goed daar?
En lekker
Mwah ben moe en zie op tegen het opruimen van mijn kamer deze weekquote:
*rolleyes*quote:Op maandag 20 september 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat hij bij je is is de koffie koud
hee joh doe es normaal manquote:Op maandag 20 september 2010 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbosgooit een hele bak koffie de tent door
Dan moet je lekker op tijd naar huis als dat kanquote:Op maandag 20 september 2010 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wiener Melange ajb...![]()
[..]
Ja, en te veel gewerkt de laatste week
Koffiequote:Op maandag 20 september 2010 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbosgooit een hele bak koffie de tent door
[..]
Mwah ben moe en zie op tegen het opruimen van mijn kamer deze week
smakelijk marijkequote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je lekker op tijd naar huis als dat kan
[..]
Koffie
En opruimen is nooit tof nee![]()
Succes dan maar
![]()
Ik maar eens eten, tot later allemaal!![]()
smakelijk!quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je lekker op tijd naar huis als dat kan
[..]
Koffie
En opruimen is nooit tof nee![]()
Succes dan maar
![]()
Ik maar eens eten, tot later allemaal!![]()
iets aan mijn nerd look laten doenquote:Op maandag 20 september 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wilde lokken laten knippen? Of heb je al heel lang geen lang haar meer?
fubarquote:Op maandag 20 september 2010 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh ? middag ? avond >.< what ever (24/7 is fijn !!!)
ben alleen het besef van tijd een beetje kwijt ...
Je gaat voor hippe stekels?quote:Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets aan mijn nerd look laten doen
[ afbeelding ]
fubarquote:Op maandag 20 september 2010 13:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh ? middag ? avond >.< what ever (24/7 is fijn !!!)
ben alleen het besef van tijd een beetje kwijt ...
Bengelquote:
als het aan mij lag welquote:Op maandag 20 september 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat voor hippe stekels?
fubar
oi oi wok zit onder dequote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het aan mij lag welmaar dat vindt wokkin niet goed
![]()
ik had nog voorgesteld kaal of kammen maar ook dat was geen optie
Eigenlijk moet je een totaal plaatje hebben, een topje laten zien geeft geen goed beeld.quote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Mee eensquote:Op maandag 20 september 2010 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een totaal plaatje hebben, een topje laten zien geeft geen goed beeld.
Bijna elke man staat wat kort/stekels wel prima trouwens.
jij hebt dus thuis niks te zeggenquote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
nou vooruit.quote:Op maandag 20 september 2010 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een totaal plaatje hebben, een topje laten zien geeft geen goed beeld.
Bijna elke man staat wat kort/stekels wel prima trouwens.
dat zei ik toch, iets aan mijn nerdlook laten doen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een pony is zoooo nerdy
![]()
[..]
Mee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 20 september 2010 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oi oi wok zit onder de
fubar
bengel
joaquote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt dus thuis niks te zeggen
Zoals het hoort Goldi.quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt dus thuis niks te zeggen
Mja, stuk korter mag dat wel. Die pony maakt het meestal wel erger. Te stijf te "geknipt".quote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
nou vooruit.
dat zei ik toch, iets aan mijn nerdlook laten doen.
wat schuift datquote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie belt mijn baas om een bom te melden zodat ik terug naar bed kan?
dan mag jij vanavond het resultaat keurenquote:Op maandag 20 september 2010 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals het hoort Goldi.![]()
[..]
Mja, stuk korter mag dat wel. Die pony maakt het meestal wel erger. Te stijf te "geknipt".
Beetje los model is leuk.
echt nietquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vooruit.
[..]
dat zei ik toch, iets aan mijn nerdlook laten doen.Dus het moet kort! stekeltjes is hip en leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het nou maar, wokking vind dat vast wel leuk
Ik niet?quote:Op maandag 20 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan mag jij vanavond het resultaat keuren
Sorry ik moet zo weer wegquote:Op maandag 20 september 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie belt mijn baas om een bom te melden zodat ik terug naar bed kan?![]()
Denk het ook wel, al moet het geen milimeter werk zijn. Het geen legerkoppie.quote:Op maandag 20 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dus het moet kort! stekeltjes is hip en leukDoe het nou maar, wokking vind dat vast wel leuk
ik bel wel met een wegwerp foonquote:Op maandag 20 september 2010 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een gratis bezoekje van de blauwen bij je thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |