dan wil ik het boekje blootquote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb genoeg boekjes maar als jij graag een boekje uit wil zoeken mag dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil ik het boekje bloot
Oke vergeet je het niet mee te nemen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er koud water op giet welquote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dream![]()
Oplosthee![]()
moet je dan ook kauwen?
quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je er koud water op giet wel
quote:
wokkiequote:
Heb jij al mijn spam opgegetenquote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dream![]()
Oplosthee![]()
moet je dan ook kauwen?
nog niet, ik heb nog wat voor morgenquote:
quote:
will doquote:Op maandag 20 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kantoor![]()
Alle tetten weer achter spoiler tags graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En als ik dat nou niet doe ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kantoor![]()
Alle tetten weer achter spoiler tags graag
post je dan wel je eigenquote:
binnenkort weer in KPD?quote:
Dan wordt de systeembeheerder hier boosquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt de systeembeheerder hier boos![]()
Oh, wacht
quote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wacht
wokquote:
ik zie jou al boos wordenquote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wacht
GFquote:Op maandag 20 september 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie jou al boos worden
flesquote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF![]()
Had je m'n berichtje nog gehad gisteren?
Oh ff teruglezenquote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flesstaat zelfs in het vorige topic
zie mijn edit.quote:
Maybequote:
Ah jij bent de systeembeheerder?quote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, wacht
marijkequote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen/middag allemaal!![]()
![]()
Hoe is het hier?
He gf!quote:Op maandag 20 september 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke
het is rustig hier
Hoiquote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen/middag allemaal!![]()
![]()
Hoe is het hier?
had ik al hoi gezegd?quote:Op maandag 20 september 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke
het is rustig hier
quote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer open weer supporter geweest bij het kaarten
Haiquote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Rustigspuit 11
[..]
had ik al hoi gezegd?![]()
Ladalozequote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gf!![]()
Dat is het de laatste tijd wel vaker voor mijn gevoel... Zouden we allemaal toch een beetje een echt leven krijgen![]()
duckyquote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer open weer supporter geweest bij het kaarten
lovelyquote:
naar de kapperquote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vandaag?
doe niet zo engquote:Op maandag 20 september 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gf!![]()
Dat is het de laatste tijd wel vaker voor mijn gevoel... Zouden we allemaal toch een beetje een echt leven krijgen![]()
Hoi Wok!quote:
Je wilde lokken laten knippen? Of heb je al heel lang geen lang haar meer?quote:
Sorry, zal ik niet meer doenquote:
boodschappen doen en de studio verder schoonmakenquote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja, dat hoorde ik![]()
Rustig aan doen? Ik ben net halverwege maar ik ben nu al kapotquote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor kaartspel doen jullie?
[..]
Hai
Ja, dat hoorde ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doen we het maar niet he?quote:Mja beetje druk vandaag dus dan weet ik zelf niet eens meer hoe en watquote:![]()
Zet je een grote pot met bloemen neerquote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Wok!![]()
Als het goed is officieel vanaf vanmiddagM'n vader brengt het kopie deel 3 er vanmiddag heen en als het goed is is de auto dan ook al bezorgd
Woei
![]()
Al is het stiekem ook wel leeg op de parkeerplaats hoor
of een kransquote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je een grote pot met bloemen neer![]()
rip lada
quote:Op maandag 20 september 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
boodschappen doen en de studio verder schoonmaken
quote:Op maandag 20 september 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rustig aan doen? Ik ben net halverwege maar ik ben nu al kapotOh bluh... Da's wel balen... En kut is dat als je niet weet hoe je het beter kunt maken... Heb je het al lang, dat je zo weinig energie hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan doen we het maar niet he?
[..]
Mja beetje druk vandaag dus dan weet ik zelf niet eens meer hoe en watWhehehe, ja, is leuk voor de burenquote:Op maandag 20 september 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je een grote pot met bloemen neer![]()
rip ladaquote:lol Met lint inderdaad: dat je niet in vrede moge rusten en naar de Lada hel gaat!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |