Op een slordige 4 miljoen Google hits na danquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar met de nickname Lovelylady valt niet zoveel te vinden![]()
(dacht ik)
Wel aan lichaambouwen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe niet aan botjebouwen
wie zegt dat ikzelf moet gaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet niet waar ze woont![]()
en als je het wel weet ben ik er toch eerder
ik ben gespierd genoeg van mezelfquote:
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzoquote:
Niet echt? Dus eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzo
sorryquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik vind het niet leuk als mensen zomaar weten waar ik woon incl telefoonnummers enzo
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
Niet echt? Dus eigenlijk wel?
Tja, allemaal van die opdringerige mannen... heb ik geen last van
hhmm, maleduck volgende persoon voor een onderzoekje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet echt? Dus eigenlijk wel?
Tja, allemaal van die opdringerige mannen... heb ik geen last van
iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')
Nee ik heb niks te verbergen. Naief om te denken dat the interwebz nog enigszins anoniem was
Ja, dat is zeker...quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik ga zeggen dat ik hoop dat ze me niet bellen dan word ik geheid gebeld natuurlijk ;')
Nee ik heb niks te verbergen. Naief om te denken dat the interwebz nog enigszins anoniem was
Ik ben benieuwd wat daar uitkomt... weinig spannends denk ik, ik ben nogal saaiquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hhmm, maleduck volgende persoon voor een onderzoekje?
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
daarom ook geen pics van mij op de interwebz
ik wordt liever niet zomaar herkend door totale vreemdequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor
quote:
heb je daar ook mooi weer?quote:
Wat doe je ?quote:
Ik heb inmiddels door waar meneer wok zijn info vandaan heeftquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt liever niet zomaar herkend door totale vreemde
heerlijkquote:
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checkenquote:
vertelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe je ?ga vakantievieren
[..]
Ik heb inmiddels door waar meneer wok zijn info vandaan heeftHet duurde even
en voor de rest lekker onderuit zitten en genietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
[..]
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |