vanavond nog eens proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik.. ik ook, alleen veelste kort
Eten s morgens is juistquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eten 's morgens![]()
Nee liever nog een
ik heb al genoeg takenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie zorgt ervoor dat ik vanavond niet tot laat achter de PS3 en laptop zit?
Muck.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie zorgt ervoor dat ik vanavond niet tot laat achter de PS3 en laptop zit?
ah juist .... wel van gehoord nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt ontbijt te heten of zo
niet mijn ding
Her-kans-ing.quote:
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliepquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je sliep ook allang toen ik dvd uitzette
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spokenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliep
wil ik dat wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was misschien niet online, dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk sliep
Goedemorgenquote:
Uh.,. Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spoken?
Weet ik nietquote:
Mwah laten we doenquote:
quote:
Ben ik de enige hier die ontbijt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt ontbijt te heten of zo
niet mijn ding
De vraag was wat en niet of je iets met wok heb liggen uitspokenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
A-ha! A-ha, A-ha, A-ha! Daar komt de aap uit de mouw. Wat was jij met wokkie uit aan het spoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |