quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja... uit dat ene boekje zeker...
quote:Op maandag 20 september 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wil ik het boekje bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
het is haar geguntquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sms: het is hier echt heerlijk hier Uitzicht over een weiland met koeien en 2 schaapjes als burenik zit nu in het zonnetje op de bank en we gaan zo naar het strand
tof dat ze het leuk heeft! mijn uitzicht is een witte mistmuur @ the moment.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sms: het is hier echt heerlijk hier Uitzicht over een weiland met koeien en 2 schaapjes als burenik zit nu in het zonnetje op de bank en we gaan zo naar het strand
* MaleDuck begint ook met aftellen naar zijn vakantie: nog 13 dagen werken (tenminste als ik de weekenden niet hoeft te werken)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck begint ook met aftellen naar zijn vakantie: nog 13 dagen werken (tenminste als ik de weekenden niet hoeft te werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?Ga je inderdaad nog iets leuks doen in je vakantie male duck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, TJ en LL![]()
[..]
Ga je inderdaad nog iets leuks doen in je vakantie male duck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, en ga je nog weg? Zoja waarheen?Jep, we gaan lekker met zn 3-en naar Kemer in Turkije, lekker genieten van een luxe all-in vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met een lekker temperatuurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, we gaan lekker met zn 3-en naar Kemer in Turkije, lekker genieten van een luxe all-in vakantiemet een lekker temperatuurtje!
Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat het lekker weer is
Come on now, you knew you were lost
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dag
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 11:05:28 ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
[..]stofzuigen, dweilen, oudste ophalen, lunchen, oudste naar school brengen, ramen lappen, de was doen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dagnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stofzuigen heb ik zondag nog gedaan he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stofzuigen, dweilen, oudste ophalen, lunchen, oudste naar school brengen, ramen lappen, de was doen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik zondag nog gedaan he?
dweilen hoeft (nog) niet
oudste blijft over vandaag
wel lunchen
ramen lappen daar heb ik een glazen voor
was ophangen doe ik vanavond wel weer
Ik doe het rustig aan vandaagzondag gezogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in huize wok wordt iedere dag stofgezogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed!Hopen dat het lekker weer is
[..]Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dag<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
He Fubar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
Ja, klinkt beter dan hier zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...
ik heb meteen geen zin meer om te werken...
[..]
Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!
Liebchen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Ik ik ik ik heb mijn laptop nu ook onder Linux in het schoolwireless hangen![]()
![]()
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
hear hear !!quote:
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
zondag gezogen?
in huize wok wordt iedere dag stofgezogen
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
wij viespeuken? Kijk in de spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerRight Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weervoor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
JBquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wij viespeuken? Kijk in de spiegel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Right Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
voor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor, zodat ik alle tijd heb om voor te lezen![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapen![]()
verder gaat het allemaal zn gangetje :d
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staat.
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panda!quote:Nog steeds zo druk joh?
Come on now, you knew you were lost
Janies!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
Dat en ik mag officieel niet zoveel meer op fok komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Panda!Nog steeds zo druk joh?
Welneequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
Ja, hoi, dat ben ik alquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
zekersquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan was dat hard nodig
En fijn dat het verder allemaal goed gaat
![]()
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JB![]()
hoe doe je dat dan met de moederdag boekenleggers
Karin Slaughter, Verbroken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Janies!Hoe is het?
En lekker, boek lezenMisschien moet ik het ook maar weer eens gaan doen
Welk boek heb je als laatste gelezen?
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
Boek lezen!
Moet ik ook weer eens gaan doen... Heb nog een hele stapel 'nog-te-lezen' liggen, en die groeit alleen maar...
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaanzitten met een boek en een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snel
Alleen toen ik nog met mn ex was niet, die wilde niet dat ik las![]()
quote:
quote:
4quote:Van de vier koppen koffie die men gemiddeld per dag drinkt,
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaan zitten met een boek en een lekker glaasje whisky.
Iets met drukdrukdruk.
Eensch.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
4![]()
ik heb nooit een senseo apparaat gehad
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug beltquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoVerder valt t met dat druk bij mij ook wel mee
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik hoop tquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug belt
4 per dag, dan heb ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenzonde van de koffie. Dus nu een senseo latte select. Zodat ik ook cappuccino kan maken of een latte macchiato
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens na een tijdje wikken en wegen gisteren toch maar chocoladepepernoten gehaald, al vind ik het eigenlijk te vroeg...
Ze hadden ook al hele bergen marsepein, eigenlijk KAN dat toch niet mensen!
oploscappucciono, chocoladepepernoten...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisDoodzonde in dit topic?
En die vind ik eigenlijk nog lekker ook
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mij
* wel.o.k doet duim duim duimquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Duim voor me dat Koen gaat slapen Ik heb die rust ff nodig
ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
jij en rust? begin bij jezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
GFquote:
Poesjes tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow! Amy likte Lenny trouwens laatst!
quote:
wokquote:
TJ is geen snotneus hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat die snotneus maar schatje
kom maar lekker liggen
ohw,quote:
Niks mis met toyboys he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw,
laat die toyboy maar schatje
kom maar lekker liggen
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
komen we aan bij walibi issie dicht ><
gebrek aan ervaring, en niet mijn soort dingquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
noujaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?quote:
PWNEDquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
kom je hier op bezoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
en waar is hier?quote:
lelystad, wel opletten hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
Lekker he als zo'n kleine slaapt!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
lunch weer op
[..]
Lekker he als zo'n kleine slaapt!
oow ja das waar ookquote:
* bitchslapquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb al 3op en toch wil het maar niet lukken om wakker te worden
Lelystad iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
ik verzuip in je tweetsquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja
[..]
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |