Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed!Hopen dat het lekker weer is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het gezin
Zo op naar de gebruikelijke orde van de dag<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
He Fubar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ff een stroom versnelling zie ik ...
Ja, klinkt beter dan hier zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook! Lekker zonnetje, niet te warm en lekker luieren aan het zwembad...
ik heb meteen geen zin meer om te werken...
[..]
Leuk! Veel plezier dan he! En succes met de dagelijkse beslommeringen!
Liebchen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Ik ik ik ik heb mijn laptop nu ook onder Linux in het schoolwireless hangen![]()
![]()
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
hear hear !!quote:
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fubar!![]()
Leef je nog een beetje met al die 24 uurs diensten?
[..]
Ja, klinkt beter dan hier zijn![]()
[..]
Liebchen!
Wat goed en tof!![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
zondag gezogen?
in huize wok wordt iedere dag stofgezogen
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
wij viespeuken? Kijk in de spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerRight Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weervoor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
JBquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wij viespeuken? Kijk in de spiegel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Right Jij typt het en dan zouden wij het niet mogen denken ??
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
voor of na het voorlezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor, zodat ik alle tijd heb om voor te lezen![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gisteren gewoon 12uur aan 1 stuk door geslapen![]()
verder gaat het allemaal zn gangetje :d
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel veel kloten met beveiligingstypes en certificaten en inloggegevens en dan maar proberen tot de juiste combinatie in de configfile staat.
[..]
Zo fanatiek ben ik niet, ik zuig vanavond wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panda!quote:Nog steeds zo druk joh?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Janies!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu
Dadelijk nog koffie en dan een paar telefoontjes
En net mn boek uit, nu een nieuwe zoeken
Toch wel makkelijk, die E-booksNiet zo leuk als een echt boek, maar wel een stuk goedkoper
Dat en ik mag officieel niet zoveel meer op fok komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Panda!Nog steeds zo druk joh?
Welneequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
Ja, hoi, dat ben ik alquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent echt een nerd god
zekersquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan was dat hard nodig
En fijn dat het verder allemaal goed gaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |