Die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JB![]()
hoe doe je dat dan met de moederdag boekenleggers
Karin Slaughter, Verbroken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Janies!Hoe is het?
En lekker, boek lezenMisschien moet ik het ook maar weer eens gaan doen
Welk boek heb je als laatste gelezen?
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
Boek lezen!
Moet ik ook weer eens gaan doen... Heb nog een hele stapel 'nog-te-lezen' liggen, en die groeit alleen maar...
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaanzitten met een boek en een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, als ik een boek krijg/heb/koop dat ik nog niet gelezen heb, lees ik t meestal heel snel
Alleen toen ik nog met mn ex was niet, die wilde niet dat ik las![]()
quote:
quote:
4quote:Van de vier koppen koffie die men gemiddeld per dag drinkt,
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom er vaak niet aan toe om eens rustig in mijn luie stoel te gaan zitten met een boek en een lekker glaasje whisky.
Iets met drukdrukdruk.
Eensch.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
4![]()
ik heb nooit een senseo apparaat gehad
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug beltquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees meestal als de kindjes in bed liggen en Ado iets kijkt wat ik niet hoef te zien. En savonds voor het slapen gaan nog een stukje in bed ofzoVerder valt t met dat druk bij mij ook wel mee
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik hoop tquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot mevrouw van werkbedrijf terug belt
4 per dag, dan heb ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
En ik heb wel een senseo, ik drink niet genoeg koffie om moeite te doen om t te zetten
Ado eigenlijk wel..
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup dat, kon ik altijd de helft wegflikkerenzonde van de koffie. Dus nu een senseo latte select. Zodat ik ook cappuccino kan maken of een latte macchiato
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens na een tijdje wikken en wegen gisteren toch maar chocoladepepernoten gehaald, al vind ik het eigenlijk te vroeg...
Ze hadden ook al hele bergen marsepein, eigenlijk KAN dat toch niet mensen!
oploscappucciono, chocoladepepernoten...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vaak van die oploscappuccino in huisDoodzonde in dit topic?
En die vind ik eigenlijk nog lekker ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik. Ben jarig geweestn dus dan mag het van mij
* wel.o.k doet duim duim duimquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Duim voor me dat Koen gaat slapen Ik heb die rust ff nodig
ok.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
jij en rust? begin bij jezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
GFquote:
Poesjes tochquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow! Amy likte Lenny trouwens laatst!
quote:
wokquote:
TJ is geen snotneus hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat die snotneus maar schatje
kom maar lekker liggen
ohw,quote:
Niks mis met toyboys he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw,
laat die toyboy maar schatje
kom maar lekker liggen
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
komen we aan bij walibi issie dicht ><
gebrek aan ervaring, en niet mijn soort dingquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
noujaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?quote:
PWNEDquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
kom je hier op bezoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
en waar is hier?quote:
lelystad, wel opletten hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
Lekker he als zo'n kleine slaapt!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met toyboys he?
Het is stil boven
Lekker gegeten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
lunch weer op
[..]
Lekker he als zo'n kleine slaapt!
oow ja das waar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |