* bitchslapquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb al 3op en toch wil het maar niet lukken om wakker te worden
Lelystad iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en waar is hier?
maar goed ik ga zo weer moet nog effe in de stad wezen
ik verzuip in je tweetsquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja
[..]
Zo druk ben ik nou ook weer niet toch?
dus pwndquote:
als ik niet beter wist, kreeg ik nu hele foute associaties...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow! Amy likte Lenny trouwens laatst!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
ik heb al 3op en toch wil het maar niet lukken om wakker te worden
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweetsquote:
OMG twitterquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweets
tweets Toek: 24 tot nu toe
tweets LL: 17 tot nu toe
Ja, had een lekker champignonnen soepjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Heerlijk
En nu moet ik zelf ook wat gaan doen (lezen)
Fles, kom er maar in.quote:
Niks mis meequote:
Lekker..quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, had een lekker champignonnen soepje
Leesze
ik ga je voortaan sw noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Lekker..
Dat lezen wordt hem even niet nu
thanksquote:
zie dat ik nog niet wakker benquote:
ik tel ze ook maar nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar zit ik al om 8:15 op ...
wil niet weten hoeveel koffie ik drink ...volgens mij veel te veel ...
iddquote:
goed héquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet in de jouwe met je eeuwige retweets
tweets Toek: 24 tot nu toe
tweets LL: 17 tot nu toe
Is het niet meer stil boven dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Lekker..
Dat lezen wordt hem even niet nu
?quote:
gebrek aan concentratie, heb geen zin om het te moeten lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het niet meer stil boven dan?
ik heb nu 38 bekertjes staanquote:
als ik wakker wordt dan begin ik met koffie totdat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu 38 bekertjes staan![]()
van 4 dagen gemiddeld kom ik aan de 11 op het werk
flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh. Nog ff en ik heb weer gevoel in mijn kaak. Godver anderhalf uur bij de tandarts gelegenMaar nu wel weer goeie voortanden
![]()
EN oma? Die is een stuk levendiger dan de verhalen doen vermoedenBij mn moeder is ze bijna dood, en bij mij drinkt ze bijna een hele beker koffie, en is er zelfs wat uitwisseling van woorden mogelijk. Die haalt de kerst nog wel
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds weirder te vinden
en dan heb je mijn haar nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetje
Mij vindt niemand engquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige vinden het eng, maar dat snap ik dan wel een beetje
Ja waar blijft die foto??quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan heb je mijn haar nog niet gezien
gelukkig woon/werk ik daar nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Geffie![]()
Er is in Noorwegen nog een GeiloEn dan hebben we natuurlijk nog Geilenkirchen
idd wat is het nou geworden wok?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan heb je mijn haar nog niet gezien
ik ging voor de losjes wilde lookquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar blijft die foto??ik moest nog keuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookmaar goed dat die foto achter een spoiler zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zo ziet het er toch elke ochtend uit als je opstaat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging voor de losjes wilde look
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo ziet het er toch elke ochtend uit als je opstaat je werk komt?
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookHet is gewoon nog te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kijkt
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 13:51:04 ]
quote:
pwnd dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
eigenlijk moet gewoon nog een keer naar de kapper, na 3 uur op de A9 gestaan te hebben ben ik omgekeerd.
dus je bent nog steeds niet bij de kapper geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
eigenlijk moet gewoon nog een keer naar de kapper, na 3 uur op de A9 gestaan te hebben ben ik omgekeerd.
quote:
[..]
ik ging voor de losjes wilde lookJij ging toch naar de kapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bengelquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Verse mok capp. met flinke laag melkschuim ajb.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
pas op he want ik kom je opzoekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beantwoord jij maar eens even serieus mijn PM ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |